Young Finns Helsingissä

Aloittaja Reija, huhtikuu 23, 2005, 04:34

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Reija

Nyt kun tuo Young Finns on saanut niin mukavan alun tuolla Sydneyssä, niin olisi ihana nähdä teidät kaikki jotka olette jo palautuneet suomeen!! Joten täten julistan toteen ensimmäisen ns. Young Finns:in myös täällä suomessa ja tarkalleen vielä Helsingissä... Laitan tästä myös meilit kaikille niille jotka ovat onnistuneesti löytäneet tiensa mun sydneyn aikasille email listoille että varmasti kaikille tulee viesti perille.... pakkohan mun oli jotain keksiä, enhän osannu olla aloillani täänkään asian suhteen  Eli:

Young Finns in Helsinki
Molly Malones
http://www.mollymalones.fi/
lauantaina 21.5 kello 18.00 jälkeen ( perinteisesti )

Toivottavasti pääsette paikalle  I'm gonna be there for sure!!!

Reija :D

Raiwå

Reija :)  :XXXX

Ajattelinkin 'joskus ääneenkin' että koskas siellä Stadissa alkaa Young Finns tapaamiset.
Sovitaax et jos työt tuo sinne niin siirretää Torstaita jos tarvii ? :)

Onnea menestysta ja vaikutusvaltaa uudelle järjestölle toivottaa



:coolh
Ray Virta
Sydney


It requires wisdom to understand wisdom: the music is nothing if the audience is deaf.

Reija

Raivo :D

Totta maar torstai iltoja voi siirtää... ja varsinkin nyt kun näyttää siltä että itse en tule asettumaan Helsinkiin niin näistä Young Finns iltamista ei mun järjestämänä ehkä tule joka kuukausittaisia, mutta ajatuksena ois ihana pitää yhteyttä ihmisiin joihin tutustui reisullaan... ja never know, onhan näissä ideoissa aina kehittämisen mahdollisuus ;)

Kun brändi on saatu jo luotua niin miksei sitä myös käyttäisi :XXXX

Reija

Hei tuo toukokuun Young Finns muuttaa paikkaa koska ehottomasti haluan mennä kokeilemaan tuota hesan Aussi baaria... en huomannut tälläistä uutta ketjua joka oli ilmestynyt foorumiin.....

Eli.....

Lauantai 21.5. klo.18.00 jälkeen
Outback ( aussi baari )
Eazt:in yläkerta
sisäänkäynti Kaisaniemen Kadulta!!!

Be there or be ........................

Minna

Öö..tyhmä kysymys, mutta mikä onkaan tuo Young finns?:?:confuse
-When you wish upon a falling star, your dreams can come true.Unless it\'s really a meteorite hurtling to the earth which will destroy all life. Then you\'re pretty much hosed no matter what you wish for-

jounij

Olet näemmä lukenut foorumia varsin valikoidusti, Minna! Young Finnshän on Reijan perustama Sydneyssä asuvien ja vierailevien suomalaista syntyperää olevien nuorten (ja nuorenmielisten) suosittu kuukausittainen tapaaminen. Asiasta voit lukea enemmän Sydneyn tapahtumista tiedottavissa ja Reijan "seikkailuista" kertovista viestiketjuista.


Neuvoo
Jouni
Canberra

Reija

Tässä kaikille vielä linkki tuonne Young Finns:in historiaan....

http://www.dundernews.com/viestitaulu/viewthread.php?tid=1616

Makoisia lukuhetkiä ;)

Minna

Täytyy kyllä myöntää, että muutamat postaukset on jääny huomiota vaille.:sorryNo mutta, luin ton threadin tosta young finns in Sydney ja vaikutti kyllä mielenkiintoselta.:D
Aatelin että voispa sitä vaikka osallistua tuohon helsingin young finns-tapahtumaan since olen ollut in OZ ja ois mukava tavata muita dunderilaisia?Tarpeeksi syitä osallistumiseen?:confuse
-When you wish upon a falling star, your dreams can come true.Unless it\'s really a meteorite hurtling to the earth which will destroy all life. Then you\'re pretty much hosed no matter what you wish for-

Reija

hehe... tavallisesti osallistumisen syy on ollut vallaton hauskan pito ja uusiin ihmisiin tutustuminen.... Eikö se riitä. Avuksi on myös tietysti avoin, vastaanottava ja suvaitsevan ehkä jopa pienoisesti hulluutta vaativa persoonallisuus jonka on vahvistettu myös yltiöpäisellä rohkeudella astua ovesta sisään ja liittyä joukkoon sekavaan :D

Suosittelen ;)

Raiwå

Reija :roue

Pienoinen ripaus freniaa suuntaan jos toiseenkinko ?:roue

This bloke cannot wait for the next sanity comparison ball :XXXX


:coolh
Ray Virta
Sydney


It requires wisdom to understand wisdom: the music is nothing if the audience is deaf.

zetax

Mua ei paikalle tarvi odotella, olen jo silloin uudessa reissussa:roue Muuten tulisin, saas nähdä mihin sitten asettuu syksyllä, tulin just Hesasta ja olihan siellä elämääkin.

-Kalle-

Reija

Hei vaan kaikille,

Laitan tähän vielä muistutuksen että huomenissa rennoissa merkeissä sitten tavataan tuolla Helsingin keskustassa Outback nimisessä baarissa joka sijaitsee Eatz ravintolan yläkerrassa... paikalle voi saapua omaan tahtiin 18.00 jälkeen :)

Nähdään siellä :XXXX

Tommi&Piia

Mahtavaa Reija! ;)

Me ei päästä tulemaan, mut loistoidea! Ja eiköhän tännekin cityyn saada  tapaaminen aikaiseksi kesällä/syksyllä. Pidetään siis Sydneyssä annetut lupaukset, dunderilaiset!  :XXXX

Niin ja pitäkäähän huomenna hauskaa... vaikka siihen ei kyllä tarvitse kehottaa. :D

Raiwå

Reijaaaaaa !!!!!   :roue


Mites meni Stadin nuoret aussihumussa tapaaminen ? :)





:coolh
Ray Virta
Sydney


It requires wisdom to understand wisdom: the music is nothing if the audience is deaf.

Tommi&Piia

Tapaamiskuulumisia odotellaan täälläkin... :eye:

Reija

No piru vie.... enhän mä vieläkään ole saanut sitä netti yhteyttä, joten malttia mun vastailujen kanssa :D

Lauantain Young Finns hesassa meni ihan kivasti, paikalle löysi tiensä n. 15 hlöä toiset dunderin kautta, jotkut australia- suomi seuran kautta ja loput mun meilin kautta :D
Tuo kuulu uusi Outback baari sisutukseltaa oli henkilökohtaisesti vähän pettymys vaikkakin henkilökunta pystyi sen melkein kokonaan paikkaamaan. Tiskin takan oli pirtsakka uusi-seelantilainen poika ja paikan pomo vähän ylpeempi yksilö edustaen ausseja... juomavalikoimaan kuulemma oli tulossa VB ja joitain muita aussi oluita..

Todella melkein kaikki "vanhat" konkarit olivat juuri reissussa tai muuten eivät päässeet juuri tuolloin paikalle, mutta kaikki ehdottomasti halusivat osallistua ensi kerralla.... hmm.. paikka ehkä täytyy vaihta, koska baari muistutti lähinnä jotain paikallista maalaislähipubia jossa järjestetään karaoke iltoja, mutta taas kerran tämä on vain ihan oma kokemukseni paikasta... kuten sanoin henkilökunta oli isoa +++ :D

Itse olen menossa Hesaan taas tuossa 29.6. mutta en ole vielä varma jääkö aikaa järjestää mitään tapaamista, mutta kunhan oma aikataulu selviintyy niin ilmoittelen taas ihmisille :D

Siihen saakka :XXXX Hyviä viikonloppuja :D

Reija

ool brait!!

Eli suuren suosion niittämänä ( hehe ) järjestetään helsinkiin nyt jo toinen Young Finns tapaaminen:

Torstai 30.6.2005  klo.18.00 alkaen

Paikkana helsingin keskustassa sijaitseva Belge.

http://www.ravintolaopas.net/belge/

Belge on kiva seurustelubaari ja luo ehkä vähän mielekkäämmän tunnelman ympärilleen kui tuo dunderissakin jo kuuluksi tullut Outback Bar. Liittykäähän taas joukkoon iloiseen ja toivottavsti tällä kertaa paikalle eksyy myös teitä "vanhoja" joilta tuo ensitapaaminen jäi väliin :)

Uusia kohtaamisia odotellen :XXXX

zetax

Eksykäähän paikalle.

Hannes

juuri reissusta palanneena budjetti ei kyllä anna periksi tulla kiskomaan 5 euron bissejä!!!

katellaan jos paikan hintataso on kohdillaan ensi kerralla!!


Hannes :cool:

Jaaks

Raporttia Reija :confuse

... ja valokuvia :D

Reija

Kiitos vaan kysymästä Jaaks...

Paikalle saapui kokonaiset 4 vanhaa tekijää ja yksi uusi tulokas. Yksi oli juuri palannut takaisin suomeen Australian reissulta joka oli jatkunut viimeiset 5kk Ételä-Amerikassa....

Että on ihan tosissaan hienoa tavata ihmisiä joilla on niin valtavan positiivinen elämän asenne... Sitä pakostakin saa ammennettua myös itseensä. Hienointa näissä illoissa on se että pystyy samaistumaan samaan kaipuuseen joka asuu jokaisen sydämessä joka on Australiassa käynyt... jokaisella on myös aina oma mielenkiintoinen tarinansa kerrottavana ja valtavia naurun pyrähdyksiä on vaikea välttää :D Taas kerran oli valio ihmisiä paikalla, harmi vaan että enempää ihmisiä ei kyennyt paikalle eriävien syiden johdosta.... Zetax, läsnäoloasi kaivattiin :D

Mahdollisesti uudemman kerran elokuussa 13-15.8. mutta kerron taas paikan lähempänä.....

Iloisin kesäterveisin suomen kauneimmasta suvesta ( + 25 ja suomalaisittain helle.... )  :D

Reija

zetax

LainaaAlkuperäinen postittaja Reija
Zetax, läsnäoloasi kaivattiin :D

Mahdollisesti uudemman kerran elokuussa 13-15.8. mutta kerron taas paikan lähempänä.....

 

13.:D 14.:D 15.:itke

Mä olen Helsingissä 13 ja 14 päivä eli silloin mun läsnäolo olisi mahdollista 15 päivä lähden aamusta muualle päin.

jounij

LainaaAlkuperäinen postittaja Reija
Että on ihan tosissaan hienoa tavata ihmisiä joilla on niin valtavan positiivinen elämän asenne...

...Zetax, läsnäoloasi kaivattiin :D ...

Minulle on syntynyt kuva, että ylläolevat kaksi lausahdusta olisivat ristiriidassa keskenään!? Olenko kuitenkin väärässä?


Ihmettelee
Jouni
Canberra

Aikis

Ehkä juuri tasoittamaan ylieuforistista ja megaidealistista maailmankuvaa...

zetax

Nooh...

Kyllähän te tiedätte ettei se lause ollut varsinaisesti yhdistettynä muhun.
Vai olisko se sittenkin niin, että Reija saa omalla naurullaan muutkin hymyilemään :P

Sitä paitsi kyseessähän oli positiivinen elämänasenne??? Jolla ei ole mitään tekemistä australianasenteen kanssa :confuse:confuse

Reija

Jouni ja muutkin :D

Kyllä lause oli tarkoitettu myös Zetaxille...

Mutta minähän nyt tiettävästi olen tällainen sosiaalinen  kummajainen itsekkin joka ei osaa välillä erottaa väärää ihmistä oikeasta, ja sen uskonkin olevan paras valttini :D

Ihmiset jotka omaavat oman kiehtovan persoonansa jäävät yleensä aina mieliin positiivisina jo ihan sen takia että uskaltavat olla oma itsensä, eivätkä aina yritä samaistua massaan...

Ja tämä ei tietystikkään ollut tarkoitettu kommentiksi niihin lukuisiin keskusteluihin ja näkemyseroihin osan dunderilaisten ja Zetaxin välillä.... hehe, pesee kätensä tästä :D

Kuten Zetax sanoi " puhutaan positivisesta elämänasenteesta yleisesti..."

Kaikille ihania loppukesän jatkoja... samalla ilmoittelen että en ole tulossa helsinkiin 13.-15.8. matka peruuntunut :( Joten syssymmällä, syssymmällä :D

hehe.... vai megaidealistinen maailmankuva..... ehkä tällaista maailmankuvaa välillä tarvitaankin tasoittamaan tätä kaupallisen maailmankuvan rakennetta, johon ihmiset välillä hukkaavat oman persoonansa kokonaan...... * pohojalaanen murahtaa oikeen kunnolla* Onko liian yliampuvaa kertoa tilanteista jossa ihmiset/tilanteet tekevät sinut onnelliseksi?

Aikis

Ihan olet Reija oikeilla linjoilla ja hyvällä nuoruuden asenteella - go ahead! Kunhan täällä keski-ikäiset kyynikot joskus kans napyttelevät sammakoita suustaan ihan oman poroporvarillisen päivänsä piristykseksi

puhuu vain omasta puolestaan
aikis

jounij

Nyt saat, Aikis, luvan puhua myös minun puolestani - oli sen verran osuvasti sanottu! Myös Reijalle 10 pinnaa asian oikeanlaisesta ymmärtämisestä ja suhtautumisesta. Ja Zetaxille toiset 10 pistettä siitä, että jaksat "roikkua" täällä, vaikka välillä hieman härnätäänkin. Eikä näemmä taida härnäykselläni/-mme olla mitään mainittavaa vaikutusta - ihan hyvä niin!


Aamulla varhain Lumivuorille suuntaava (ja nyt siis nukkumaan)
Jouni
Canberra

Glyde

onko tulossa tapaamista elo-syyskuun vaihteen tienoille? olisi mukava päästä vähän vaihtamaan ajatuksia ja ehkä hieman kilistelemäänkin :P

iluvatar

Minuakin kiinnostais onko tälläsiä tapaamisia tulossa? En ole vielä yhteenkään osallistunut muttä hirveästi tekis mieli :confuse

Reija

Valitettavasti itse en nyt ole päässyt käymään Helsingissä pitkään aikaan :( Enkä valitettavasti tiedä edes milloin olisin tulossa seuraavan kerran, mutta jos joku toinen on innostunut järjestämään tapaamisen niin mielelläni laitan siitä infoa eteenpäin.... ( vanha meililista kun on tallella )  :D

terkuin Reija

eevis

Siirsin viestiketjunne tanne Oz online -alafoorumiin, missa naita treffeja ja matkaseuran hakuja on enemmankin. Mukavia baari-iltoja!

:XXXX
Dees - We will bloody bounce back!!!


Raiwå

:XXXX

Noniin :o

sittenkuneikukaanmuu !!! niin minä.

Laitetaas kokoontumisajot tänne pitkästäaikaa.
toinen torstai olis ajankohta, ja kuppilan nimi tulee esille Tiistaihin mennessä



:coolh
Ray Virta
Sydney


It requires wisdom to understand wisdom: the music is nothing if the audience is deaf.

eevis

Raiwo :o

Oho, pitääkö tää nyt tulkita niin, että isäntä itse on Helsingissä tuolloin??? :eye:
Dees - We will bloody bounce back!!!


Raiwå

Arvoisa kolleegani :pepsodent

Ajattelin nostaa Dunder moderaattoreiden % määrää lähemmäs 50 seuraavan 3-4vkn ajax :roue




:coolh
Ray Virta
Sydney


It requires wisdom to understand wisdom: the music is nothing if the audience is deaf.

eevis

Arvostettu kollegani Raiwo :D

No jos näin on prosentit Suomenniemellä, täytyy itsekin tulla paikalle, mulla on muutenkin 2 tenttiä silloin perjantaina Helsingissä. Eli kun seuraava päivä on tenttipäivä, niin ei sitten oteta yhtään. Ja jos otetaan, niin ei ainaskaan väkeviä. Mut jos niin kuiteskii kävis, ni ei ainakaan montaa. Mut jos kuiteskii... no joo, taidan lopettaa tentteihin lukemisen saman tien! :hahhaa No joo ei, ihan kiltisti vaan. (yeah-nah...heh) Eli näkymisiin siis, :XXXX
Dees - We will bloody bounce back!!!


Aikis

Etta sitten tammonen ohari...meika on ollu Suomessa viis viikkoa ja lahtee sunnuntaina kohti uusia valloituksia. Ja nyt siis menee aussimeeting talla kertaa sivu suun. Mutta ehka ensi vuonna...

zetax

Jaah.. Minäkin jopa voisin tulla jos saisi ruuvattua ajankohtaa sinne 19-20 edeltävän v-lopun alle. Maraton pitäis tulla juokseen 19. Elokuuta joten siksi..

eevis

Aikis :D

No onpa harmi, että olettekin jo sitten muualla. Et muuten missään Taivassalossa päin ole tänä viikonloppuna? :):eye:

Zetax :D

No eihän sieltä Jyväskylästä niin pitkä matka ole, tulet katsastamaan maratoonireitin etukäteen. :)
Dees - We will bloody bounce back!!!


hothead

Jee onko Helsingissä kekkerit? Saavuin eilen takaisin Suomeen Melbournesta, loistava ajoitus! Ps. Eevis, tenttipäivää edeltävät bileethän ovat tunnetusti niitä parhaita, eh? :XXXX