University of the Sunshine Coast

Aloittaja Mintsi, toukokuu 10, 2004, 00:33

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Mintsi

T??lt?h?n l?ytyi vieh?tt?v? yhteis?!

Sain juuri tiedon, ett? vaihtoon pit?isi l?hte? hein?kuussa sunshine coastin yliopistoon, ja kovin olen innoissani. Onko kenell?k??n kokemuksia kyseisest? yliopistosta? Tai edes niit? kuulopuheita :)
Ja erityisesti kiinnostaa kannattaako ylieens? kampuksella asustaa vai hankkia asunto muualta?
Ja my?s se, ett? mist? mahtaisin halvimmat lennot saada?

Kiitollinen olisin jos joku tietoa omaava sit? tahtoisi jakaa :)

jounij

T?m?n keskustelupalstan "Australian viestitaulu" sivulta "El?m?? Australiassa" l?ytyy aihealue "FAQ - Usein kysytyt kysymykset", jonka alla on aihe "Halvat lennot keskustelua lentohinnosta". Se ja siell? olevat linkit kannattaa lukea alkajaisiksi. Toivottavasti joku osaa vastata kyselyysi Sunshine Coastin eri asioita koskien. Niist? ei ole taidettu t??ll? aiemmin keskustellakaan.


Muistelee
Jouni
Canberra

Mha

G'day mate!

Olen opiskellut taman semesterin Sunny Coast Unissa ja voin kylla sanoa et olet tehnyt hyvan valinnan. Ilmapiiri taalla on tosi rento ja itse tykkaan siita et yliopisto on uusi ja moderni..Ja campus alueella tosiaankin hyppii kymmenia kenguruita paivittain..Staff taal on tosi avuliasta ja kurssit ei oo mahdottomia vaihtareillekkaan, mutta paljon toita ja etenkin esseita kannattaa varautua tekemaan..

Itse asun uni centralissa ja olen ollut tyytyvainen valintaani..mut jos haluut rauhallisen opiskelu ympariston, yliopisto accomodation ei ehka oo oikee valinta..mut taa on paras vaihtoehto jos haluu tutustua paljon uusiin ihmisiin (paa-asiassa jenkkeihin ja ausseihin)  ja pitaa hauskaa opiskelujen valissa..Ja yleinen ika taal asutoloissa on 19-21 v joten sekin kannattaa ottaa huomioon..

Sijainniltaan taa yliopisto ei oo paras mahdollinen ku taa on keskella omakoti lahiota mutta bussi ja juna yhteydet Brisbaneen ja muihin isoimpiin kaupunkeihin on tosi hyvat ja halvat (juna brissieen maksaa 10 AUD return). Ite hankin lento lipun STA-travelsin kautta. Lensin Quantasilla mutta halvempiakin saattaa loytyy, riippuen sun matka suunnitelmistas.

Jos haluut lisa infoo ni voin kyl vastailla..Ite vietin (viela 5vk 6pv jaljella) taal elamani parhaat 5kk ja uskon et sakin tuut viettaa ! Vaikein asia taal tulee olemaan pois lahteminen :)