Reija!!!???

Aloittaja Annie, tammikuu 23, 2004, 04:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

hanskie

Tamahan on ihan helppo homma. :D

Miksi unohdit pesukoneen varmuuskoskettimen lukitsemisen? Miksi hukkasit paitasi? (luultavasti laundryssa)

Ihmismuistin valikoiva tarkkaavaisuus ei valikoi negatiivisia ja positiivisia tehtavia ja toimintoja tasapuolisesti muistiin.

Ihmisen muisti ei toimi normaalisti kun sen kaytto (muistaminen) liittyy johonkin minusryhman tekoon tai tapahtumaan. Esim. tiskaaminen, pesula, ruohonleikkaaminen, lumityot ovat sellaisia

Plusryhman muitaminen on helppoa. Muisti todella pelaa. Tilipaiva ei juurikaan unohdu, hyva ilallinen hyvien ystavien kanssa ei varmasti unohdu ja kukapa unohtaisi tarkean puhelinnumeron.

Ala vaan ala kirjoittaa muistilappuja, silla kohta et muista mita sun piti muistaa. Tai et muista miksi nenaliinan kulma on solmussa.   :hahhaa     :hahhaa    :peukkuy
Hannu

Reija

Kiitos Hanskie, taytyy tosiaan myontaa etta talla varsinkin nakojaan on valikoiva muisti :D

11 tuntia takana toita ja miten se olikaan lupasinkos kertoa toista jotain uutisia... tanaan varmistui etta jatkan kolmen viikon paasta tuolla hotellin banketti puolella osaston esimiehena... ( talla kertaa en laita hymya!) <= koska jobi tulee olemaan tosi haastavaa ja kiehahdin ehka vain noin 20 kertaa jo tanaan kun nykyinen esimies ei osaa muuta kuin vaellella kaytavilla joka taas johtaa siihen etta tyot jotka sais tehtya joissain tietyissa rajoissa ilman hatikointia venyy yhden tyypin unelmoidessa!!! Miten ihmisten on niin vaikea joskus kasittaa paperille kirjoitettua tekstia.... AARGH!!! :nuttu:

Tuolla hotellilla oon huomannut etta noilla kahdella jotka pitaisi tietaa asiat ja toimia tehokkaasti.... ( tehokas on vissiin outo sana taalla hotellissa :sorry ) eivat voi tehda mitaan ennen kuin ovat setvineet asiat uudelleen ja uudelleen ja viela kerran uudelleen.... Eiko se pitais olla niin etta kun kerran selvittaa asian niin sen jalkeen ei pitaisi olla kysyttavaa :??

AAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRGGGGGGG!!!!! :nuttu: :nuttu: :nuttu:

Taa tulee olemaan haastavaa saada ihmiset tyoskentelemaan niin etta toi kaytavilla unelmointi loppuu :D

No jos jotain positiivistakin.... mies rintamalla pienta tuulen viretta, ihan vain kahvin merkeissa... mutta kivalta vaikutti, urheilija ( niin kuin melkein kaikki taalla...), ura, firman auto, oma kamppa, pitka.... and so on.... mutta ennen kaikkea alyttoman humoristinen mies :D Etta ma tykkaan positiivisista ihmisista... Please luvatkaa mulle etta muistatte yhden saannon elamassanne " Positiiviset ihmiset teidan ymparilla tekee teista itestakin positiivisia"

Eli taas pieni tunnustuksen paikka.... Kiitos teille kaikille ihanille ihmisille jotka ovat omalla olemuksellaan maustaneet mun elamaa, You sure have done it more richer :D :D

Elama rullaa eteenpain tasaisesti ja mukavasti.... arki ei ole tuntunut yhtaan pahalta :? hmm.... toivottavasti se ei kerro etta musta on tulossa liian tyonarkomaani..... ehka se vain viestii siita etta nautin taman hetkisesta tilanteesta :D

No joo jos talla kertaa lopettelen tahan ja raportoin seuraavat kuulumiset taas tuonnempana....

pitakaahan :peukkuy mulle!!!

CIAO!!!

ps. Sydney on ollut jaatavan kylma viimeiset pari paivaa, tulee ihan englanti mieleen ja ne kostean kylmat lakana joiden valiin piti menna nukkumaan :nuttu:

Annie

Hei Reija,

Onpas kiva lukea kivoja uutisia, siis sun työn jatkumisesta jne.

Kuule, mulla on täällä johdettavana kans tiimi jonka mielestä heillä on suojatyöpaikka jonka turvin he voivat vaan rallatella kaiket päivät kahvihuoneessa. Mutta viikon päästä kun virallisesti astun pomon saappaisiin, tulee ääni muuttumaan kellossa :roue

Oon kasannut tässä yliopistolle papereita. Ajattelin josko pääsis lukemaan maisteriksi saakka. Hakuaika loppuu perjantaina ja sain just äsken matskut kasaan. Ei se kestänyt ku about kuukauden löytää Coventry universitystä ihminen, joka osasi auttaa mua. :mad:

Mutta nyt lähden nauttimaan päivän
kulttuuriannoksen katsomalla Kauniit ja Rohkeat ja sitten suuntaan ulos lenkille. Soon moro.

Reija

Huh, mistahan sita aloittais etta sais taas plastansa ajan tasalle :p

Viime viikko oli siis ihan pelkkaa raakaa tyontekoa... sitten perjantaina tyokaveri pyysi heidan kanssaan juhlimaan hanen synttareitaan ja aloteltiin tuolla hotellilla jonka jalkeen lahdettiin Darling Harbouriin jatkamaan iltaa... no ilta tosiaan jatkuikin vahan myohemmalle... eli tulin kotiin lauantaina aamulla 07.30... hitto meinasin nukahtaa tulomatkalla seisaaltani pussiin... tiesin etta edessa lauantaille oli viela HW+ perheen juhlat joten kaadoin itseni heti sankyyn ja nukuin kuin tukki.... heratessa katsoin kelloa ja ensimmainen ajatus oli etta voihan :nuttu: !!! Kello oli 17.50 iltapaivalla ja mun oli tarkoitus olla HW+perheen luona klo. 18.00!!! Eli pieni uninen puhelin soitto ja anteeksi pyynto pienta myohastymistani kohtaan.... uuh, ma en usko etta ma nukuin koko paivan... No vihdoin sain itseni valmiiksi ja KIITOS :god: joku ihana ajatteleva ihminen tuli hakemaan mut kotoa...( ehka enemmankin siksi etta ruoka alkoi jaahtymaan...) hehe... ja ensimmaisena tarjottiin tuhti Marskin Ryyppy.... Voi, voi, etta oli tyton humala tila taas kunnossa kerta heitolla :D :D Ruoka oli ihanaa, seura loistavaa ja tosiaan puhuttiin viela pienessa sopivassa tuiskeessa elaman tosi asioita pitkalle yohon.... talla kertaa paasin kotiin jo ennen kahta yolla :D

Sunnuntaina mulla piti olla deitit, mutta mun deitilla oli niin hirvee krapula etta pyysi tapaamista seuraavalle paivalle ja mikas siina ite olin myos vahan vasyksissa kahden perakkaisen illan ilakoinnista :D

Maanantaina tappo paiva toissa... paljon sekaannuksia ja pikkupuheita kaikenmoisista uudistuksista... toitten jalkeen olin ihan alyttoman pahalla paalla joten paatin lahtea lenkille taas tuonne Mosmannin lahdelle pain, ajattelin etta olisi enemman kuin tarpeellista tuulettaa vahan ajatuksia ennen kuin tapaisin taman deittini.... ja lenkki toimi, olin kuin uusi ihminen, tosin koska huomasin etta lenkki alkaa venymaan liian pitkaksi, jouduin juoksemaan suurimman osan lenkista takasin... ja tiesin etta se tulis olemaan lahiopaivina suicide mun jaloille :D

Deitit meni hyvin... illastettiin jossain Pale Main tai jotain alueella.... very very nice... ja paadyin kotiin jossain 23.00 jalkeen, uuh etta ma ja mun suuri suu... ma en vain joskus osaa lopettaa puhumista ajoissa ja sitten aika vain venyy ja venyy ja venyy... joten se tiesi etta mulla tulee olemaan tosi lyhyt yo koska heratys seuraavana paivana tulisi oleen 05.00!!!

Tiistai aamu olikin sitten toista luokkaa :sorry..... Sain pikkuveljeltani suru-uutisen etta meidan kultainen noutaja oli nukutettu ikuiseen uneen.... huh, etta oli huono ajoitus tuollakin... yrita nyt siina sitten itkusta turvonneita silmia saada normaalin nakoisiksi... Miki (meidan koira)on ollu mulle mun elamani ensimmainen rakkaus ja vaikka tiesin etta se alkaa lahestymaan loppuaan, sita ei kuitenkaan koskaan haluaisi myontaa tallasia asioita itelleen... uuh, joka tapauksessa aamu siis alkoi aika tahmaisesti :( Paiva toissa oli ihan ok jos ei lueta mukaan ihan alytonta vasya turvonneita silmia ja ihan sairaan kipeita jalka lihaksia... Toitten jalkeen kavin kahvilla yhden uuden tutun kanssa joka lupasi myos myyda mulle pyoransa halvalla :D ja sitten valokuva shopin kautta kotiin... kuhan vaan loydan skannerin niin kuvia on tulossa :D Illasta olin ihan poikki, olin henkisesti vielakin ihan rikki aamusesta uutisesta ja siihen paalle kun laittaa kaiken muun vasyn niin ma olin ihan valmista tavaraa sankyyn... tosi utuinen paiva henkisesti, mutta kiitos myohaisen soiton sain viimesetkin kyyneleet kuivattua ja nukahdin syvaan uneen....

Tama paiva sitten.... joo lihakset vielakin kipeet ja ihan hirvee vasy... varmaan vielakin johtuen eilisesta :nuttu: tyot ihan ok, mutta mun taytyy kertoa hyvia uutisia ja sitten viela vahan parempia :D\

Hyvat uutiset kertoo etta musta ei tulekkaan esimiesta vaan tilalle otetaan joku ketjunsisalta.... ja oikein hyva uutinen on etta pysyn osa-aikaisena, eli kaikista tunneista maksetaan jotka teen!!! Ai miksi tama on hyva... ma oon tassa kohta kaks viikkoa kuunnellu kuinka tyontekijat haukkuu tuota tyopaikkaa, ja itsekkin olen alkanut huomaammaan isoja puutteita asioissa joten oikeestaan aika hyva ettei tarvi sitoutua koko asiaan sen enempaa... nyt vaan kovasti toita ja saastan siihen skilled viisumiin ja paasen hakemaan kunnon toita :D tai toita kunnon tyonantajalta :D Ok no se tasta tarinasta.... vahan taas siis kuulumisia, nyt ma lahden kotiin syon jotain hyvaa ja pidan reilun parin tunnin venyttely session etta ma saan paikkani taas toimimaan... mika jesus naissa urheilu kuvioissa mattaa kun kerran kuukaudessa teet jotain ja oot siita kaksi viikkoa kipee :nuttu: :D :D I wonder!!!!

Mutta seuraavaan kertaan.... myohemmin taas lisaa uutisia!!!

Ps. paras arvaus muuten viikonloppuna mun iasta oli 22 vee :D :D kiva etta on sailynyt nuoren nakoisena ;) Mutta seuraavaan kertaa...

Ciao kaikille tasapuolisesti!!!

datapair

Reija!

Kun itse aikoinani urheilin, niin meillä oli sanonta, että " niin kauan kun urheilet et tervettä päivää näe"

Jatka vaan silti lenkkelyä.

terveisin Tapio

Annie

Heissan Reija :)

Me täällä lomaillaan :cool: Aivan ihanaa. Just mietin, että pukisko sitä päälleen tänään ollenkaan, vai hilluisko yöpaidassa suoraan iltaan saakka. :hahhaa Huomenna ajattelin Riksuun pyörähtää, ja siinä on meidän hurrrjat lomasuunnitelmat.

Lauantaina oltiin baareilemassa pitkästä aikaa. Ja Hesarilla, yllätys :roue Oli aivan älyttömän kivaa pitkästä aikaa päästä vähän ihmisten ilmoille. Vikalla bussilla kotiin ja sunnuntaina ei edes minkäänlaista darraa. Mä oon näköjään oppinut juomaan oikein :XXXX

No, mut eipä tänne siis mitään kummempia. Olemme jälleen yhteyksissä.

Jaaks

Annie :D

"...Mä oon näköjään oppinut juomaan oikein ..."

Nyt takaisin harjoittelemaan :XXXX

Eihan tuollainen ole mistaan kotoisin, etta on ollut muka hauskaa ja viela aamulla hyva olo :o

MH

"vikalla bussilla kotiin" eli alkuillasta olen itsekin istunut sydneyssä aamukuudelta juhlimassa "iltaa" terassilla ja katsellut kun aurinko nousee kaupungin ylle ja täytyy sanoa että kyllä oli upea näky. Nykyään kun käydään juhlimassa ei koskaan kaveripiirissäni kysytä menikö myöhään vaan sanonta kuuluu menikö "aikaseen" eli aamukuuden jälkeen kotiin

Annie

LainaaAlkuperäinen postittaja Jaaks
Annie :D

Nyt takaisin harjoittelemaan :XXXX

 

Ei taida uskaltaa, jottei tuu pilattua tätä hyvää mieltä ja uskoa joka mulla edelleen on. Siis että olen vihdoin aikuistunut ja osaan juoda aikuisten tavalla :hahhaa

Jaaks

Annie :D

Tervetuloa "aikuisten" joukkoon :D
Eli osaat ilmeisesti juoda kunnolla :XXXX:XXXX:XXXX

Annica

voi Reija... mä tiän miten tärkeä Miki sulle on ollut ja tiän myös sen miten raskasta on kun oma kullannuppu joudutaan nukuttamaan ikuiseen uneen- luopuminen rakkaasta, jopa eläimestä on tuskaisen raastavaa.. toivotan sulle kuitenkin jaksamisia mukavien muistojen parissa :sorry
\"kaikkea pitää kokeilla ennen kuolemaansa, paitsi omaa veljeään ja kansantansseja\"

Reija

Pieni varoituksen sana kaikille jotka omaatte mun puhelin numeron ja yritatte saada mut kiinni !!!

Tanaan kun oli niin maan mukava kaatosade taalla Sydneyssa niin onnistuin kastelemaan puhelimeni... ja se on siis toistaiseksi poissa toiminnasta, eli tekstiviestit, puhelut ynm ei tule perille ja puheluita en voi tehda ennen kuin olen saanut laina puhelimen ja saanut kirjoitettua kaikki numerot ylos  :nuttu: :nuttu:

Ps. kiitos Annica, koira ihmisena varmaan ymmarrat.... Sydan on murtunut :(

Ei muuta talla kertaa.... Sydney Kiittaa!!!

Annie

LainaaAlkuperäinen postittaja Jaaks
Annie :D

Tervetuloa "aikuisten" joukkoon :D
Eli osaat ilmeisesti juoda kunnolla :XXXX:XXXX:XXXX
Thanks! Sure I can drink :XXXX

Annie

Voi Reija, Reija,

Mitä me sun kanssas oikein tehdään :D

Reija

Annie :D

Ma kylla ihan tosissaan uskon etta mulle ei voi tehda mitaan... joten sisallytan taman itseeni tasta eteenpain yhtena ominaisuutena persoonallisuudessani :? Menikohan oikein :?

Ma ihan tosissaan kaipaisin niin kipeesti kokovartalo hierontaa!!! Ma oon ihan jumissa :D Taytynee etsia joku paikallinen kymmensorminen kun ei noita ilmaisia palvelujakaan nay tippuvan :D

Miten Annie Hesarilla, oli varmaan ihan sama meininki.... mitenkaan sita aina eksyikin sinne loppu illasta :p

Joo niin sain myos sen maastopyoran, mutta ainut vika on talla hetkella etta siina toimii vain kaksi vaihdetta 21:sta ja tietysti ne kevyimmat :nuttu: mutta nou hata korjaaja on tulossa lahipaivina ;)

Ah, taa murju laitetaan kiinni.... aina myohassa!!! mutta laittelen viestia taas kuhan kerkeen vahan paremmin :D

Love you all!!!!!

Minerwa

:( Kamala kuulla Mikistä, meillä on kotona pian sama tilanne edes.. Se on vaan niin vaikeeta tehä se lopullinen päätös mutta jossain vaiheessa kuitenki pakko ku näkee kuinka toinen kärsii.. :sorry
Me tosiaan käytiin viettämäs tyttöjen viikonloppua... :XXXX :XXXX :XXXX :XXXX
Lipsahti pahasti viihteelle mutta kyllä me oikeesti raahauduttiin myös kattoon muutamat nyrkkeilymatsit!! :eye: :eye: Siistiä oli vaikkei omasta seurasta, harmi kyllä, ollu ottelijoita mukana.. :nuttu: Toki olis voinu saada enempi irti kisoista jos olis ryöminy ennen valomerkkiä nukkuun, nyt etenki sunnuntaina teki jo pelkkä katsomos istuminen tiukkaa.. :sorry Tiedä sitte mistä moinen johtuu... :?? ;)
Vai että puhelin tällä kertaa hukas.. :hahhaa Yritä ny kuitenki pitää edes ittes tallessa! Mä poistun tästä siivoamaan, sen muuten huomaa että oon ollu pois ku kattelee vähä ympärilleen.. :o No pääasia että talo on pystys ja muksut hengis! :god:

Annica

terppa taas kamu! ;) täällä menossa kunnon siivoukset, kukat on saanut uudet mullat ja lattiakaivot pesty kylppärissä ja kaapit siivottu ja pesty..:hahhaa olisko se aika kuusta kun kaikki tulee siivottua :D

oltiin haastattelemassa lauantaina neljää ruusua paikallisessa meksikolaisessa ravintolassa ja heh, rentoja jätkiä olivat, terveisiä vain jannuille jos sattuvat vaikka tämän näkemään :god:

pidähän ittes naisena ja muista notta jonsei muu auta niin lyä puukko pöytähän ja sano notta per###es! :hahhaa

terveisin siivousintoilija ;)
\"kaikkea pitää kokeilla ennen kuolemaansa, paitsi omaa veljeään ja kansantansseja\"

Annie

Reija ;)

Juuh Hesarilla sama meininki kuin aina ennenkin. Suoraan jonon ohi maksamatta sisälle ja poket kätteli meidät, ku "rouvakin päästi vihdoin miehen ulos tuulettumaan" :hahhaa Jäätiin ihme kyllä clubin puolelle ja pojat ei suostuneet millään mempparin puolelle edes käymään :o ihme touhua.

Täällä kevät tulee kohisten. Lumet sulaa silmissä ja aurinkokin nousee jo seiskan maissa. Ihanaa. Vihdoinkin :coolh
Eikun rillikausi pystyyn ja makkarat kehiin.

Antilla ja Katilla on jännät hetket käsillä. K on otettu kättärille sisään ja synnytys pannaan käyntiin hetkenä minä hyvänsä. Meidän tuleva kummipoika näkee siis pian tän maailman. Ihanaa. :)

uuh, olis niin paljon kaikkea kerrottavaa. Eksä ny jo tulis kotiin sieltä niin saatas kunnolla lääsätä?

Reija

Kuolema !!!!!

Sydney valehtelematta +35 astetta ja kello on 19.30!!!!

Ilma on T O D E L L A kuuma ja kostea... ja tietaen etta mulla ei ole kunnon tuuletinta huoneessa niin ensi yosta tulee pieni muotoinen painajainen :nuttu:

Kuulin ennen tanne tuloa etta ilmat voi vaihdella varsinkin taalla Sydneyssa todella nopeasti ja nain taytyy todeta.... harmi vaan etta naina lamposina paivina taytyy olla toissa kun mieluummin makoilisi jollain kivalla pienella beachilla :) Ouh well, kuten sanoin en ala valittamaan kun kerrankin on toita.... tehdaan nyt vahan enemman ja saastetaan jotain kivaa pienta loma reissua varten...

Sain tosiaan pyoran sunnuntaina mutta ongelmana on etta vain pari vaihdetta toimii, mutta huomenna tama heppu jolta sain sen tulee katsomaan sita uudestaan... toivottavasti osaa korjata, ois kiva paasta vahan pyorailemaan :)

Mitas sitten tanaan, toissa kokit oikein innostui kyselemaan.... ja kuullessaan etta olen viela sinkku, olivat jarjestamassa jo deitteja ties kenen kanssa ;)... sielta loytyi sitten veljet ja serkut ja kaverin kaverit.... ja mikas siina eihan sita koskaan tieda vaikka sielta joukosta loytyis se prinssi rohkeakin.... vaikkakin en ole etsimassa ketaan talla hetkella... ( mitenkas tassa nyt nain joutui taas puolustus kannalle :o )

No joo taidan taas lahtea livohkaan ja saastaa ne ylimaaraiset pennoset, taa netti paikka on meinaan tosi rosvo paikka ja vie kylla viimesetkin jos vahaksikaan aikaa jaa pitemmaksi....

Joten pitakaahan itestanne huoli ja Annie soittelen kuhan saan hankittua taan yhen halvemman kortin niin sitte voidaan vahan lopista :)

Ciao ja pitakaahan itestanne huoli!!!

ps. Minna no hyva etta olitte vaan katsomassa, miten oiskaan ollut jos ois pitanyt olla harjoituksissa tai kisoissa itse ja krapulassa :D

Minerwa

Joo kieltämättä kävi kyllä mieles että onneksi ollaan vaan katsojan roolis.. :god: :god: Mutta eilen oli jo "pakko" mennä treeneihin (ei anna luonto periksi jättää väliin..) ja ihme ja kumma aika kivuttomasti se meni ja hengissä ollaan.. :cool: :peukkuy Alkaa vissiin meikäläisenki viinapää kehittymään sen verran ettei tarvi koko seuraavaa viikkoa potea!! :pyhimys
Nauti sä lämmöstä, tää oli aamulla -20 pakkasta!! Nyt onneks aurinko paistaa ja jopa lämmittääki vähä eli ei ku ylös, ulos ja lenkille.. :D

Jippe

Moi Reija. :D

Ajattelin kans rekisteröityä tänne sivulle ku näyttää tosiaan siltä et täältä sut saa parhaiten kiinni. :roue ei tuu ainakaan meitsille kalliiksi ku kato "firma" kustantaa... :hahhaa

Haluat varmaan kuulla mitä tänne "jumalan seljän taakse" kuuluu... Karijoella nyt ei oo tapahtunu mitään... (ihme) mutta ite oon saanu asioita vähä järjestykseen ku pääsi armeijan harmaista pois. :peukkuy Oon täs aloittanu harrastamaan judoa nääs. Ihan siistiä on mutta niitä mustelmia joskus... huh huh :o  yksi kerta mulla oli hauiksen sivusta olkapäästä kyynärpäähän mustelma... oli mukavaa pelotella kavereita sillä... :hahhaa ja sit kävin viim. lauantaina kokeilemassa Taijia (Taichichuan) Oli ihan siistiä mut siitä sit myöhemmin lisää... Kahvitauko nääs loppuu ja pitää jatkaa töitä. :(

See ya! :cool:

P.S. paistaa se aurinko joskus risukasaanki. Eileen +3 astetta... jee!! :D

Annie

Reija,

Musta tuli tänään TÄTI :D Elikkäs A&K ovat nyt onnelliset pienen pojan vanhemmat. Strategiset mitat oli 2970g ja 48cm. Äiti ja poika voivat hyvin ja huomenna mennään R:n kanssa katsomaan vauvelia. Ja senhän tietää että viimeistään silloin mun vauvakuume räjähtää käsiin :D

Raportoin lisää myöhemmin ja laitan sulle kuvia vaikka hotmailiin!

Tänään oli muuten aivan mahtava ja ihana ilma. Aurinko helotti taivaan täydeltä ja lumi suli silmissä. Kevät on vihdoin koittamassa tänne! :hahhaa

zetax

Taytyy sanoa, etta tama kuumuus on aivan jarjeton taalla Sydneyssa..Oikeastaan mulle ennenkokematonta. Melkein haikeana katselin forecan sivuilta Suomen saata ja aurinkoista naytti moneksi paivaksi ja 1-4 lampoista.
Ei se ilmasto varmaan ainakaan viilene kun tanaan illemmalla lahden Brisbanen suuntaan ja sitten viela myohemmin Pohjoisempaan hedelmia poimimaan.

Reija

Hei little Bro :D

Joo oon tassa jo miljoona kertaa manannut kun en kerkee laittamaan sulle mitaan meilia ja kyselemaan kuulumisia :sorry Tosi hienoa etta oot keksinyt jonku harrastuksen, missa ne harjotukset pidetaan Karijoella vai Kauhajoella??? Ite koitin kerran myos Taijia mutta mulla meni hermot alle sekunnin koska opeteltiin hetken myos kepin heilutusta ja mun motoriikka ei oikein toiminut siina... uuh, taas yksi kasittamaton este harrastukselle ( vai oliskaan vain hauras tekosyy...) Mutta joo lihakset siina ainakin sai kipeeksi vaikka raajoja tuli liikuteltua toooooodeeeeeellaaaaa hiiiitaaaasstiiiii :D :D Mutta se nyt on mulle ihan normaalia, mun kun nyt ei tarvi menna kuin kerran kyykkyyn niin lihakset on seuraavana paivana krampissa :? mista lie johtuu... ( oiskaan se kuuluisa liikunnan puute..) Tassa oikein kerkesin tanaan ajattelemaan toiden lomassa etta oispas kiva saada joskus tyo joka jattais vahan aikaa myos vapaa-ajan harrastuksiin ja itsestaan huolehtimiseen... taa ravintola ja hotellialalla tyoskentely todellakin jattaa syvia ryppyja silmakulmiin ja nimenomaan niita silma pusseja silmien alle :nuttu: Mutta minkas voit kuka sanoi etta tie huipulle ois helppoa ;) :hahhaa :hahhaa

Annie :D

Sanoppa terveiset veljelles ja..... apua mika sen tyton nimi olikaan (havettaa..) Ja alahan innostu liikaa, teilla on viela huisisti aikaa pitaa hauskaa ennen vanhemmuuden velvollisuuksia ;) ja ei nyt viela ainakaan taan vuoden puolella jotta paasette lentelemaan tanne pain ;) ( toivoo kovasti..)

Minerwa :D

Etta mua kadehdituttaa niin kovaa etta oot paassyt tuohon nyrkkeilyyn mukaan.... ma tahtoo kans takas mutta ehka talla kertaa vois jattaa ne potkut pois koska siina alunperin selkani satutinkin :nuttu: ( niin hassua miten vaarallista toi urheilu on...)

Tanaan taas Sydneyssa normaali viilea ilma, mutta tama kosteus on ihan kasittamatonta... ei tosiaan tarvi ainakaan kosteus voiteisiin laittaa rahojaan... iho on todella pehmoinen, ikina ei ole ollut tallainen... and I like it :D :D

Hmmm.... mitas viela, toissa alkaa olla tosi mukavaa koska alkaa tulemaan ihmisten kanssa enemman ja enemman tutuiksi.... jostain hassusta syysta keittio hiljenee aina ihan totaalisesti kun ma aukaisen suuni ja kaikki vain toljottaa :? :? Maihtaiskohan johtua siita ettei kukaan meinaa ymmartaa mitaan mita ma sanon.... onneksi kokit on lyonyt sen jo leikiksi ja ovat muutenkin ihanan suopeita...( mihin havis kaikki ne vihaiset ja artyisat kokit johon ma olen aina tormannyt????) <-- Mahtoikohan jaada suomeen ;)

Taytyy vain toivoa etta sita jossain vaiheessa sais taman elaman rytminsa tasotettua, vaan taitaapa olla etta tayttaisin senkin vapaa-ajan sitten jollain toiminnalla... hmm... en taida sittenkaan osata olla aloillaan :D Taitaa olla etta olen vihdoin kohta saavuttamassa takaisin sen Reija joka ma olin lapsenaja joka oli koko ajan paa kolmantena jalkana menossa ties mihin suuntaan... hehe, kuhan muistaa ettei mene liian lujaa vaaraan suuntaan  :roue

Uuh, no joo mutta nailla sanoilla katoan taas kuva ruudun takaa ja palaan astialle taas uusilla jutuilla... kerron sitten viimeistaan maanataina millainen mun uusi esimies on :eye: :eye:

Joten Ciao taas!

ps. J-P miten koulu, joko haku paperit on sisalla??? Mihin hait ja niin edelleen.... ja pieni vihje, nosta opintolaina ekalle vuodelle ja lahe tanne lomalle... se on kuitenkin tosi halpaa lainaa ;) ( Ai miten niin ma haluan etta kaikki tulee tanne kaymaan :?? :?? )

Jippe

No joo pitää vielä miettiä sitä opintolaina juttua... ei oo vielä pois suljettu juttu.

Ei vielä oo paperit liikentees. Hakuaika alkaa 15.3. ja pitäis siihen mennessä saada pari dokumenttiä väännettyä englanniksi.  On tuo taito päässy ruostumaan joten saa nähdä kuinka vaikeaa on...:nuttu:

Eli hakuvalinnoiksi laitan:

1. Tamk BBA in International Business (Bachelor in business administration)

2. Samanlainen koulu mut en oo päättänyt paikkaa vielä.

3. ja 4. Ammattikorkeakouluun Kaupalliselle alalle, Taloushallinto puollelle.
- ei paikkaa vielä tiedossa... :P (3. Tamk ja 4. Vaasa luulisin)

Eli oon tehny sellaisen kompromissin et haen puoliksi englanninkieliseen koulutukseen ja sit suomenkieliseen. :eye:

Jos pääsee vain jompaankumpaan kahteen viimeiseen niin ajattelin ottaa paikan vastaan ja hakea sit seuraavassa haussa uudestaan englanninkieliseen kouluun.

Oot saanu sit puhuttua mut ympäri yrittämään englanninkieliseen kouluun.. :)

Jos on jotain vinkkejä tai ehdotuksia niin olis mukavaa.

- Jippe -

Ellu

Täällä minäkin vihdoin rekisteröityneenä :) Työaikaa on ihan sopiva käyttää surffailuun.

O-ou Reiska, jos meinaat vielä taantua uudelleen pikku-Reijan vipellystasolle, eihän siinä vauhdissa pysy kukaan! No loppujen lopuksi enpä usko että sä niin kovin paljon olet siitä missään vaiheessa muuttunut...:hahhaa

riaapa

Pitäisköhän Reija pian valita "kuukauden rekrytoijaksi"...? :D :D :D
Riina

Annie

LainaaAlkuperäinen postittaja riaapa
Pitäisköhän Reija pian valita "kuukauden rekrytoijaksi"...? :D :D :D

luultavimmin :hahhaa
se aiheutti kato niin suuren paniikin pohojammaalla lähtiessään to the land down under, josta kukaan ei suurin piirtein ikinä ollut edes kuullut, joten nyt kaikki hipsivät sitten tänne pitämään repeen yhteyttä.

Reija: Meidän ihanasta kummipojasta tulee Matias nimeltään. Eilen oltiin katsomassa ja kyllä täytyy sanoa että istu nimittäin Rainen syliin ku nenä päähän tommonen pikkunen rääpäle :)

headwind

Reija

Sun hottariin on sitten ihan turha ottaa mitään yhteyttä kun meilipoksi on niin täynnä ettei mahdu kuvatkaan. Joten ilmoitteletko kun on laatikossa tyhjää niin lähetän loputkin kuvat sulle. Tai....postaan ne Dunderin kuva-arkistoon kuule!

Sitte toiseksi taitaa olla OFF meidän osalta ne nuudelimarkkinat Millerillä huomenna kun Marsulla on korvatulehdus ja kova kuume. Mutta ota ruuneperiin yhteyttä (laitan numpat sulle u2u:na), saatat valloittaa Ruunen erittäin herttaisen pojan sydämen samalla tavalla kuin Marian, kukaties? Ja onhan se bisse sulla siellä tuloillaan eli kannattaa mennä. Onko muuten P takaisin kaupungissa?

Joka tapauksessa mennään sunnuntaina Jazz by the Bridge Milsons Pointissa vai oletko taas töissä? Bronten Blondi tekee suurta projektiaan mutta Mr. J ja BB:n kaveri Suomesta lienevät tulossa!  Pelaan muuten tennistä J:n kanssa lauantaina saa nähdä saanko pallon voimasta aurinkolasit toiseenkin silmäkuoppaani.  

Palaillaan!

Kuulumisiasi odotellen
Family HW
Riku Aho

Reija

Hehe.... vai kuukauden rekrytoija :D

No joo takasin asiaan... J-P ma oon tosi onnellinen etta olen saanut kaannytettya sut talle englannin kieliselle puolelle... et varmasti tuu koskaan katumaan, mulle se on tuonut tullessaan sellaisia elaman kokemuksia joita en valttamatta olisi koskaan tullut kokemaan ilman uteliasuuttani ulkomaailmaan... en tietenkaan sano etta ne ihmiset jotka eivat ole ottaneet tata kansainvalista suuntaa niin konkreettisesti kuin mina, etta he olisivat jotenkin vahemman kansainvalisia, mutta itsestani tiedan etta olisin aivan eri ihminen ilman naita kaikkia hulluja kokeiluja jotka johtaa aina vain uusiin ja kasvattavampiin kokemuksiin :D :D

Ellu!!!! :D :D Ihana etta vihdoin ilmestyit :D :D Kuten HW jo totesi niin tuo mun email on niin alyttoman taynna koko ajan etten millaan kerkea sita tyhjaamaan samaa tahtia kuin sinne tulee postia :sorry, joten tama dunderi on tosiaankin ehka paras paikka laittaa terveiset!!! Joo sa olet varmaan paras sanomaan ja kommentoimaan millainen ma olin nuorena, oltiinhan kuin paita ja peppu yhdessa kokoajan :D :D Mutta kylla mun taytyy myontaa etta toi mun teinivuosien jalkeinen elama johdatti mut hetkeksi johonkin vaaraan suuntaan, yrittaen olla jotain mita yhteiskunta vaati ja jotain mita ma en koskaan tule olemaan... viitaten sanaan massakansalainen :D Well, you know!! ( jos massaksi taytyy muuttia niin sitten toisten taytyy oppia nakemaan samat asiat mita ma naen ;)........ )

Pieni varotuksen sana muuten, taman pienen accidenting jalkeen mun puhelin on tosiaan toiminut vain vaihtelevalla menestyksella ja nyt ilmeni uusi ongelma, mun puhelin myos latautuu vaihtelevalla menestyksella.... joten jos mua ei saa kiinni parin seuraavan paivan aikana se tietaa sita etta akku on mennyt tyhjaksi eika lataannu enaa.... mutta ma yritan keksia jotain, koska yhtakkia oon kohdannut monia yllattavia laskuja ja uusi puhelin ei nyt jostain syysta mahdu talle  uusien hankintojen listalle :sorry.....

Ah ja sitten ihana eilinen, Nuudeli markkinat North Sydneyssa.... meita oli siella kolmisen perhetta ja me kolme tyttoa ja hauskaa oli.... istuttiin kaikki sulassa sovussa saman katoksen alla ja nautittiin piknikista vaikkakin sateessa mutta tunnelmaa se ei kylla pilannut millaan lailla.... siella oli myos bandi soittamassa ja muutama tanssi askel taytyi itsekkin ottaa kun pikku neiti Maria niin paatti vaatia :D :D Ihana tytto ei voi muuta sanoa :D Kiitos kaikille viineista, oluista, ja kaikista tarkein, seurasta... tama perjantai oli kylla taman viikon koho kohta.... ja P:t kiitos etta jaksoitte viela lahtea yhdelle lahipubiin :D ja saattelemisesta lahipysakille!!! Taidettiin olla kaikki vahan vasyneita tyorupeaman jalkeen!!!

Annie :D
Ma tiedan etta Rainesta tulee hyva isa, onhan se pitanyt mustakin huolta jo monta vuotta :D :D ( ai miten niin peraan katottava :?? ) Matias, etta on natti nimi pojalle... Sanohan viela kerran onnittelut taalta maailman toiselta puolelta!!!

Hmm mitas viela..... No jos nyt tarjoaisi jotain perspektiivia siita miten paljon toita oon tehnyt talla viikolla niin sanotaan etta 5 paivaa ja 50 tuntia!!! ja tama on ihan normaalia taalla ja onhan tassa viikossa viela huominen joka mulle valitettavasti on tyopaiva.... ensi viikolla mulla on perati kolme vapa paivaa!! Hurraa :D :D ( Mitahan ihmetta sita tekis :D )

Mutta taidampas tasta hilppaista ruoka kauppaan ja opetella tekemaan itelleni evaat toihin, muuten ma uskon etta I will turn into a muffin some day.... viitaten siiten etta toissa tulee suotua paljon makeaa :? Hyi mua!!

Mutta nailla puheilla nauttikaahan viikonlopustanne ja palaan astialle taas ensiviikolla :D

Ciao, take care!!!

Annica

moikkelis :P
taas ollaan vähän viisaampia.. 500 litraa boolia ei riitä kahdeksalle sadalle ihmiselle.. :hahhaa oli tossa taas kerran firman asiakasbileet ja huh huh kyllä :XXXX viina virtas! mun bileissä oleminen rajoittui siihen että mä seisoin tiskillä ja jaoin leimoja joten en nähnyt vilaustakaan bändistä joka esiintyi :nuttu:
mutta that´s life, mä valitsin työt ja sitä sain :roue nyt on olo ihan sairaan väsynyt, ensin aamulla täyteltiin niitä iki-ihania analyysejä taas kerran avoimissa ja sitten illalla täyttä häkää rumbaa boolin keskellä :XXXX
noh, meen tästä petiin ennenkuin tulee total breakdown..
ei muutakuin lippua korkeelle ja palaillaan :peukkuy
laav juu :D
\"kaikkea pitää kokeilla ennen kuolemaansa, paitsi omaa veljeään ja kansantansseja\"

Reija

Annica :D

Muistan niin elavasti viela noi asiakaspaivat... siis enemmankin nuo avoimet ovet kuin pippalot, koskaan en paassyt niihin bileisiin mukaan..( aina toissa..) Mutta vilsketta varmaan riitti :xxxx

Anteeksi nyt kaikki lukijat ja sivun yllapitajat, moderaattotir ynm.... mutta nyt on ihan pakko vahan valittaa :mad: ( ei yleensa kuulu tapoihin, mutta nyt vahan kiukuttaa....)

Taa mun puhelin :nuttu: :nuttu: :nuttu: Eli enaa en pysty kuin vastaamaan tuleviin puheluihin ( jos vain kuulen etta puhelin soi.... :nuttu: )

kakka fiilis koska sain puhelun tanaan toista etta yksi data projektori on hukassa jonka olin jattanyt yhteen kokoushuoneeseen :nuttu: :nuttu: ( ma en eilen illalla yhtaan muistanut etta se pitaa laittaa lukkojen taakse yoksi.....) Etta saattaa tulla kallis paukku :sorry.......

Musta alkaa tuntua ihan tosissaan kohta silta etta ma alan tulla firmalle kalliimmaksi enemman kuin tuottoisaksi :(

Mutta kuten aina, yritan kaantaa taa paivan jotenkin pain positiiviseksi ja nauttia naista harvoista vapaa paivista.... ja kohta tapaankin P:n ja mietitaan miten paivan vois tehokkaasti vieda lapi :D

Keepin` positive......

( uuh, aina jotain.....) heh tulikin mieleen yksi lause " The road to success goes from failure to failure without loosing enthusiasm " Oiskahan tuossa mitaan jarkea :D

Reija

No tulihan siita eilisesta paivasta iloisempi... nyt uuden puhelimen omistajana kommentoi...

Ihan uskomattomia diileja.... Nokia 3315 maksoi uutena 159,- ja hinta sisalsi 100,- puheaikaa, eli uusi puhelin maksoi vain vaivaiset 59 dollaria.... ei taitais saada suomesta 30 eurolla uutta puhelinta :D No joka tapauksessa eli numero ei ole muuttunut mutta nyt te kaikki kotomaassa olijat muunmuassa kotovaki ja sisarukset+ kaverit.... laittakaahan numeronne tulemaan uudestaan mulle vaikka U2U:lla koska ne oli mulla vanhan puhelimen muistissa ei kortin muistissa :nuttu: Esim. J-P laitahan oma seka porukoiden numerot mulle tuolla u2u postilla!!! u2u loytyy esim naiden kommentti laatikoiden alareunasta!!!

Tanaan sitten oltiin P:jojen kanssa Chatswoodissa antamassa aanemme tutkimuksiin... etta tuli huomattua siina niita nimia ja numeroita lausuttaessa etta tytolla saattaa olla jonkin asteinen lukihairio vai menikaan niissa luvuissa vaan niin sekasin :D Tapasin myos Sydneyn Suomiyhteison puheenjohtajan siella ja ilmoittauduin heille pesapallon pelaajaksi.... paras tieto oli etta saatan paasta Brisbaneen kaymassa paasiaisena kun Suomi yhteisolla on siella iso tapahtuma ja esim pesapallo kisat joihin sitten osallistuisin... nyt vaan sitten enaa toista vapaata tuolle 9-11.4 viikonlopulle ja sitten Brisbane Here I Come!!! Mitas muuta no eipa taida oikein muuta olla talla kertaa, ja kohtahan kuulen miten sille data projektorille on kaynyt ja mika mun kohtalo sen suhteen on... pitakaahan :peukkuy :ja mulle !

Mutta nailla lyhkasilla kommenteilla tama lahtee toihin ja palaa astialle taas tuonnempana!!!

Cheers  :XXXX

Annie

Reija,

Hyvät puhelindiilit tuntuu olevan :)
Laitoin sulle u2u:lla mun, R:n ja äitis numerot.

Reija

Kiitos Annie :god: ja Annica :god:

Annica jos tormaat A-M:n koululla voisitko huikkasta sille etta lahettaa mulle sen numeron tekstiviestina....

J-P laitatko mulle viela isan numeron!!! ja tietysti omas kans :D

Ellu sa kans laitahan numero uudestaan tulemaan :D Hassua miten sita pienena muisti ties kuinka monta puhelin numeroa... nyt ei muista mitaan ulkoa, koska kaikki on aina valmiina puhelimessa... ( tai niin sita luulis ;) )

No mutta ei muuta talla kertaa.... ja kaikki muutkin kaveri lukijat siella suomessa, laittakaahan numeronne tulemaan!!!

Ellu

Taalla paistaa aurinko! Ja lampimaltakin tuntuu, tama +5 on talveen jo tottuneelle kovin leppoisaa. Pian paastaan jo terasseille :XXXX

laitoin Reija sen puh.nron sulle tulemaan, jos osasin kayttaa tuota u2u-systeemia :P

Annica

no voi höh.
tapasin A-M:n just tiistaina, muutenhan en sitä näe...kun en koulullakaan paljoo pyöri enää mutta don´t worry mä hommaan sen sulle jostain ;)
me ollaan N:n kans väsätty päättötyötä niin että persnetto punottaa :hahhaa mutta kyllä se siitä kun vähän kiristää hampaita ja ottaa napanderia väliin :XXXX
119 ovaria on nyt kasassa ja turismista napsahtaa pian 9 ovaria eli viimesiä vedellään :D:D:D:D:D:D olo on suorastaan hekumallinen!

pian asennoidun kauniiden ja rohkeiden mittaiselle tauolle ja sitten taas hakkaamaan päätä seinään että mitä sitä oikein kirjoittais :nuttu:
mutta, entistä mäkikotkaamme Matti Nykästä siteeraten
"elämä on laiffii" :hahhaa
pidä ittes pohojalaasena :peukkuy
\"kaikkea pitää kokeilla ennen kuolemaansa, paitsi omaa veljeään ja kansantansseja\"

Reija

Hei kiitos kaikille numeronne laittaneille!!!

Hmm.... mistas sita taas aloittais on niin maan perusteellisesti kerrottaavaa :D Alotetaan vaikka viime perjantaista jolloin oltiin suunniteltu tyttojen kanssa pitaa ihan kunnon laiskottelu paiva ja ihan ajan kanssa ajelehdittais nahtavyyksista toisiin... alotettin paiva P:n kanssa tutustumalla Monorailiin joka kiertaa pienen osan kaupunkia.... hehe, no tulipa tehtya, kesti n. 15 min... ja ei hirveesti keritty kattelemaan amisemia ku oli niin maam mahottomasti asiaa :D :D No siita sitten jaatiin pois kyydista Darling Harbourissa Pyrmontin puolella ja P tarkkaavaisena naisena huomasi etta Merimuseoon oli ilmainen sisaanpaasy, joten pujahdettiin sisaan.... aika huisia juttuja, mutta nyt kun nain mita siella oli en tieda.... no ehka kuitenkin voisin suositella maksua sisalle, mutta ei se ehka niin erikoinen kuitenkaan ollut... enemmankin olisi kiinnostanut kayda katsastamassa se tankkerialus siina merimuseon vieressa mutta sinne oli sisaanpaasy ja sita ei oltu budjetoitu paivan ohjelmaan :D Hmmm... ja ehka jain vahan kaipaamaan niita meripoikia myos ;) hehe...\

Darling Harbourista lahdettiin sitten tallustamaan keskustaan pain ajatuksena ostaa piknik ruoat kaupasta ja menna parin seuraavan nahtavyyden kautta piknikille Botanic Gardeniin.... ruuuat haettua suunnattiin kohti Hyde Parkia ja siella lahettyvilla olevaa Hyde Park Barrackia... ( olikaan nimi oikein :?? ) No kaytiin ovella ja koska yksi toinen tytto ei viela ollut lahimaillakaan tulossa parakeille, paatettiin etta on parempi jos me aloitettais jo pieni muotoinen piknik Hyde Parkissa ja sitten mentais katsastamaan parrakit, joten paadyttiin takasin Hyde Parkiin ja levitettiin evaat nakyville.... mainia idea oli ostaa pika nuudelia kaupasta ja hakea kahvikojulta kuumaa vetta ja Voila! siina oli nuudlit valmiina parissa minuutissa!!! muita herkkuja meilla oli kokonainen Roasted Chicken... yam, yam!!!! ja tietenkin patonkia ja viinirypaleita.... silman ruokaa myos loytyi ymparilta ihan kyllakseen ;) Mainio paikka kayda syomassa muutenkin evaansa keskipaivalla.... ( vihi vihi!!!)

No joo mennaampas takasin asiaan :D Siis mahat taytena asteltiin takasin museolle ja tama museo siis ( taytyy viela tarkistaa nimi myohemmin ) kertoi tarinaa naista ns. ensimmaisista " australialaisista " jotka oli tuomittu paaosin englannissa tai irlanissa ostain rikoksesta ja rangaistuksena lahetetty Australiaan rakentamaan kaupunkeja.... nayttely oli kolmessa kerroksessa ja ehdottomasti kannattaa kayda katsastamassa!!! Mielettomia tarinoita.... todella laittoi ajattelemaan asioita!!! Nuorin tuomittu oli englantilainen  9-vuotias poika joka oli varastanut kellon... ylimmassa kerroksessa oli tietokoneet joilla voi etsia naita tuomittuja eri asioiden perusteella mutta eipa ollut ketaan suomalaista mukana ruotsalainen kyllakin loytyi( kjah,kjah....:roue ) No mutta siis tuolla vietettiin aikaa varmaan lahemmas pari tuntia tai ainakin se tuntui silta :D 10 suositukset, kaykaa ihmiset ihmeessa katsastamassa paikka!!!

Vihdoin kun paasimme parakeilta pois kolmas tytto liittyi seuraamme ja lahdimme kohti Botanic Gardenia.... ja olihan siella aika trooppinen tunnelma :D Itse muistan kun nain silma kulmassa onkin lentelevan ja katsoessani ylos pain mietin etta olipas kumman nakoinen lintu joka kaarteli tuolla puitten seassa ja kohtahan se valkeni kun paastiin vahan eteenpain ja huomattiin etta sa puista oli ihan taynna mielettoman isoja lepakoita!!! Ja toinen asia mita tuli huomattua.... ne alyttoman isot hamahakin verkot+ hamahakit joita oli joka puolella ja hehhe.... aiheutti pieni muotoisia paniikki kohtauksia aina kun joku varso lankes jostain ylhaalta pain tai lehti tippui alas puusta.... Thank God ne oli lehtia jotka tippui sielta puusta!!!!Mutta lopulta paadyttiin valokuvan kauniiseen avoimeen puistoon jossa oli lampi keskella ja taustalla avautui nakyma merelle (lahdelle )joka vie myos satamaan... ja paatettiin parkkeerata nurmikolle.... ja eikun evaat esille ja talla kertaa vahvistuksena oli raikasta salaattia kanan nuudleiden ja muiden mukaan.... ja kuin piste iin paalle tama kolmas tytto tarjosi meille kylmat oluet!!! Loistava lisa piknikkiin :D Siina sitten soimme ja nautimme auringosta ja nakymista niin etta napa paukkui... mutta kuten aina kaikki hyva loppuu aikanaan ja sita paitsi merelta alkoi tuulla aika napakasti, joten eikun kamat kokoon ja paatettiin viela kayda Harbour Bridgelta ottamassa Oopperatalosta kuva.... ai niin kaytiinhan me siella ooppera talollakin vessassa ja ei voi muuta sanoa kuin WAU, millaset vessat siella oli !!!1 Oli kylla ehottomasti ihan viimesta huutoa muotoilun saralla!!! Oispa ollut kiva kayda kurkistamassa miesten puolellakin jahka heilla olisi ollut erilaiset sisutukset vessassa.... hmmm... ja nyt jalkeen pain kun ajattelee niin eipas tullut mieleen kysya asiaa ( yllatys...)

No joka tapauksessa koko paiva oli kaikin puolin onnistunut ja rentouttava ja siita voi yksinkertaisesti kiittaa kylla vain seuraa :D :D

Lauantai menikin sitten ihan kotona leffoja katelessa, mutta sunnuntaina oli sitten kurikan tytolla koitos edessaan menna pelaamaan pesapalloa.... huh, en edes muista koska viimeksi on tullut pelattua :? Ja hauskaa oli, janna oli huomata miten paakieli oli koko ajan englanti, joka oli tosi hyva, itellekkin jotenkin mukavampaa puhua englantia.... mutta ei millaan pahalla ketaan kohtaan mutta tuolloin sunnuntaina tosissaan tajusin ettei noista kisoista Brisbanessa todellakaan voi olla huumori kaukana.... eli uskon etta matkasta tulee enemmankin hauskanpito reissu kuin tosissaan " pakko-voittaa-reissu ":D ( hiljaa myos toivoin mielessani ja naureskelin itsekseni ettatoivottavasti muutkin joukkueet ovat yhta .... miten sen nyt sanois aloittelijoita :D ) Mutta mielettoman hauskaa oli.... ja nyt taas ollaan oltu kipeena viimeset paivat ku ei ole sitten tullut kaytettya kaikkia lihaksia ehka niin aktiivisesti kuin pesapalloa pelatessa tulee kayttaa :D esim. toinen olkapaa on varmaan sijoiltaan pallon heittelysta :D Mutta kuten sanoin hauskaa oli :D

Sunnuntaina illalla sitten lahdettiin Darling Harbouiin katsastamaan Kreikkalainen iltaja olihan siella ihmisia ihan pilvin pimein, mutta eipa siella mitaan hirveen erikoista ollut ja kotiuduinkin jo tuossa puoli kymmenen maissa!!!

Tanaan sitten aamulla oli astetta erilaisempi heratys ... no ensinnakin 04.30 aamulla ja sitten viela sekin etta joutui ihan unen popperossa miettimaan etta miten paasis eroon sellasesta pienen lehman kokosesta hamahakista eroon joka oli majoittunut meidan keittion roskiksen ylapuolelle... etta meni kauan ennen kuin uskasin tehda mitaan :nuttu: ja siksi jaikin aamupala valiin.... kuva tulee perasta pain myohemmin, mutta kyseessa oli jotain vastaavaa joita Jouko vai jouni jo laittoi tanne kuvina pari sivua ennemmin.... siis kun kammenensa avaa niin hamahakki oli se kokoinen!!!! Ja taas kerran Thank God se oli keittiossa!!!! ( vielakin puistattaa...) Ja paras tassa on etta jos kamppia ei ole sita heittanyt sielta purkista ulos pihalle niin mulla on viela mietittavana mita ma teen sille hammylle, koska jatinsen siihen sailytys purkkiin poydalle ennen kuin lahin toihin.... hitto naita otokoita :nuttu: tyokaveri just kertoi etta se oli tuntenut kun yks yo tollanen isompi hammy oli kavelly sen paljasta jalkaa pitkin ja oli menettany yo unet parisi paivaa ennen kuin oli laytanyt ja tappanut sen hammyn.... ma en kesta jos joku noin iso hamahakki tulis mun lahetyville!!!! se oli siis karvainen ja sellanen harmaan musta!!!! Ma en vain voinut heittaa sita pihalle , koska ma tiedan etta se ois tullut takas ja kostanu mulle ossain vaiheessa, se ois varmaan vaan piruuttaan syony vahan enemman etta se ois kasvanu viela vahan isommaksi ja sitten vasta tullu uudestaan hairittemaan mun normaaleja rutiineja!!! ( sanoinkos jo etta ihan vielakin puistattaa...)

No mutta eikohan tassa nyt ole taas hetkeksi luettavaa ja palaan taas astialle vaikka kertoen mita sille hamylle tapahtui... uva on muuten tulossa sitten kun saan filmin tayteen :D\

Mutta siihen asti pitakaahan itestanne huolta ja ma yritan parjata taalla kaikkien uusien karvaisten kavereideni kanssa :D :D

Seuraavaan kertaan :D

jounij

LainaaAlkuperäinen postittaja Reija
...tietokoneet joilla voi etsia naita tuomittuja eri asioiden perusteella mutta eipa ollut ketaan suomalaista mukana ruotsalainen kyllakin loytyi...

Siitä ajasta kun tänne Ossilaan vielä tuotiin siirtovankeja, Suomi kuului parikymmentä vuotta Ruotsiin (1788 - noin 1809) ja lopun aikaa Venäjään. Ehkäpä sinun olisi pitänyt etsiä venäläisiä...

Lainaa...nain silma kulmassa onkin lentelevan ja katsoessani ylos pain mietin etta olipas kumman nakoinen lintu joka kaarteli tuolla puitten seassa ja kohtahan se valkeni kun paastiin vahan eteenpain ja huomattiin etta sa puista oli ihan taynna mielettoman isoja lepakoita!!!

Nyt olet siis tutustunut lentäviin kettuihin. Mukavia otuksia, paitsi jos satut olemaan hedelmänkasvattaja. Ne nimittäin syövät vain hedelmiä, marjoja ja imevät kukista mettä. Paitsi että niiden vartalo muistuttaa kettua, ne ovat kuulema muutenkin varsin älykkäitä otuksia ja kesyyntyessään kiintyvät ihmiseen kuin koirat konsanaan (ei niitä - kuten ei muitakaan australialaisia villieläimiä - saa ottaa lemmikiksi, mutta näin kertoivat hiljattain lukemassani parin vuoden takaisessa Australian Geographicista vahingoittuneita ja orvoksi jääneitä lentäviä kettuja luvallisesti takaisin luontoon koulivat kasvattajat).

Lainaa...tajusin ettei noista kisoista Brisbanessa todellakaan voi olla huumori kaukana.... eli uskon etta matkasta tulee enemmankin hauskanpito reissu kuin tosissaan " pakko-voittaa-reissu "

Ilman muuta Suomi-Päivien tärkeimpänä antina on hauska yhdessäolo, vaikka siellä aika leikkimielisiin kilpailuihin osallistutaankin. Melbournelaiset kylläkin perinteisesti pistävät pesikentällä kovan vastuksen kaikille muille joukkueille.


Kommentoi
Jouni
Canberra

Annie

välikommenttina tulin kertomaan että Juhalle ja Ellulle syntyi sunnuntaina tyttö. Ihan ellun näköinen. Olen taas lähdössä sitä katsomaan ja kasvattamaan jo ennestään räjähdysmäistä vauvakuumettani....

* juoksee pois *