Päästääkö Australia WH:laista maahan tällaisella paluulipulla?

Aloittaja jRockS, elokuu 31, 2010, 05:54

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

jRockS

Tilanteeni on se, että olen lähdössä WH-reissulle Australiaan, mutta paluulippua ei vielä ole ostettu. Päästetäänköhän minut maahan, ts. riittääkö Australian viranomaisille lentolippuni vaikkapa Indonesiaan tai Uuteen-Seelantiin? Eivät kai he sen tarkemmin syynää reittejäni, vaan tyytyvät siihen, että minulla on edes jonkinlainen lippu pois heidän maastaan?  :)

Voipi olla tyhmä kysymys ja ehkä jossain palstan syvyyksissä on asiaa sivuttukin, mutta itse en ainakaan haun ja muun tonkimisen avulla suoraa vastausta löytänyt. Kiitos vastauksista, lähtöpäivä lähestyy kovaa vauhtia ja jonkinlainen reittisuunnitelma pitäisi paluullekin pikku hiljaa vahvistaa...

Rege

Heippa,

valitettavasti mulla ei ole antaa tähän vastausta, mutta oon itsekin lähdössä wh-viisumilla matkaan 18.10.10 aikeissa viettää vuosi Australiassa, mutta ei kyllä mitään paluulippua ole ollut aikomuksissa vielä hommata, eikä oo missään vaiheessa tullut eteen että sellainen pitäis olla valmiina? Kääk.

Vastauksista kiitollisena!  :o

jounij

Joo, varmaan on kymmeneen kertaan täällä kysytty kysymys. Viisumisääntöjen mukaan pitää olla joko lippu pois maasta tai todistettavasti pankkitilillä varat sellaisen hankintaan. Kaikki tähän kyssäriin aiemmin vastanneet ovat vakuuttaneet, ettei heiltä ole kysytty kumpaakaan. (Mutta saattaahan se pistokoekysymys sattua juuri sinun kohdallesi :)!)


Aiemmat keskustelut asiasta muistaa
Jouni
Canberra

RUU

Tahan, niinkuin niin moneen muuhunkin kysymykseen, vastaa Immigration omilla sivuillaan.
WH --> Eligibility --> Financial Requirements:"You should also have a return or onward ticket or the funds for a fare to depart Australia."
RUU

"The Australian native can withstand all the reverses of nature, fiendish droughts and sweeping floods, horrors of thirst and enforced starvation - but he cannot withstand civilisation."
Daisy Bates

jRockS

Lainaus käyttäjältä: RUU - elokuu 31, 2010, 12:10
Tahan, niinkuin niin moneen muuhunkin kysymykseen, vastaa Immigration omilla sivuillaan.
WH --> Eligibility --> Financial Requirements:"You should also have a return or onward ticket or the funds for a fare to depart Australia."

No helkkari, siellähän se olikin. Eli mun kysymykseen vastaus löytyy tosta onward ticketistä. Kiitti molemmille vastaajille  :)