Kätilönä Australiassa

Aloittaja Tuutikki, maaliskuu 27, 2008, 05:25

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Tuutikki

Hei!

Perheelläni on tarkoitus muuttaa Australiaan vajaan kahden vuoden päästä. Olisin erittäin kiitollinen jos täältä foorumista löytyisi innokkaita kätilöitä kertomaan kokemuksistaan "kätilöinnistä" Australiassa. Millaista työ on verrattuna esim suomalaiseen tai englantilaiseen kätilön työhön? Millaiset on sairaaloiden työajat? Onko helppoa saada pelkkää osa-aikatyötä ym.?

En löytänyt haulla aiheeseen liittyviä viestejä tai sitten en vain osannut käyttää kyseistä toimintoa :o

Kiitos jo etukäteen!

Terveisin Tuutikki

Leokatti

Tuutikki,

Paina nappia "Haku" tuosta yläpuolelta "ohjeet" ja "profiilin" välistä, kirjoita "haettava asia" laatikkoon "kätilö" ja kilauta "Haku" nappia alavasemmalta. Jo löytyy...
Kati

If you can't be a good example -- then you'll just have to be a horrible warning.

timpuri

  Heips

Olen itse suomalainen katilo toissa Perthissa talla eraa.Toita on tarjolla pilvin pimein ja helposti voit olla toissa vain osa-aikaisena/casualina,palkkakin on parempi ja voit itse sanoa milloin olet tarjolla ja milloin et.
Suomalaiseen palkkaan verrattuna myos,maksavat paremmin taalla.
Kyselit millaista katilointi taalla on .Valitettavasti taalla on viela paljon vallalla kasitys ,etta vain tohtorit osaavat synnyttaa!!!!Siksipa taalla on paljon yksityisairaaloita,joissa katilo on lahinna tohtorin assistentti synnytyksen hoidossa ja katilot tyoskentelevat lahinna lapsivuodeosastoilla.Naissa sairaaloissa on paljon aussikatiloita ,koska ovat systeemiin tottuneet.
Public-hospitaaleissa synnytykset hoidetaan kuten meilla suomessa lahinna katiloiden avulla.Sairaalasta riippuu miten luomusti synnytykset hoidetaan ja katiloiden ammattitaidosta myoskin.Taalla Perthissa on paljon enkku-,skotti- ja irkkukatiloita.Munkin sairaalassa heita on enemmisto.
Takapajula tama Perth on ainakin ,muista paikoista en niin voi menna sanomaan,kun en ole ollut muualla taalla toissa.
Mutta jos tyohaluja on ,toita kylla loytyy.
teretulemas