SUOMALAISEN MUSIIKIN JA RADION KUUNTELU AUSSEISSA

Aloittaja Jouko, toukokuu 07, 2015, 10:04

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Jouko

SUOMALAISEN MUSIIKIN JA RADION KUUNTELU AUSSEISSA

Vaikka olen asunnut täällä lähes parikymmentä vuotta niin kuuntelen säännöllisesti Suomalaisia Radio asemia  ja jos joku muukin haluaa kuunnella suomalaista musiikkia ja radio lähetyksiä niin tiedoksi että yleltä löytyy mainio palvelu nimeltä Radiot.fi joka on Radiomedian ja Ylen yhteistyöprojekti, jonka tarkoituksena on tarjota loistava sovellus suomalaiseen radion kuunteluun.

Erotuksena muihin nettiradiopalveluihin Radiot.fi on kotimainen palvelu, jonka kehitystyössä ovat olleet mukana kaikki kotimaiset radiokanavat. Radiot.fi-sovelluksen kautta on kuunneltavissa 80 kotimaista radiokanavaa.

Radiot.fi sivuilta löytyy linkit yleisimpien kännykkämerkien kuten Iphone, Android ja Windows sovelluskauppaan  Sovellus on ilmainen ja toimi ainakin mun Samsungissa hienosti.

Suomiradio asemista tarjolla näytti olevan muun muassa mun suosikki Radio Suomi POP ja pari muutakin. Osoite on www.radiot.fi lisää http://fi.wikipedia.org/wiki/Radiot.fi


- Salibandy? Brisbanessa www.qldfloorball.org

Jouko

Nyt on tullut muutama viikko käytettyä tuota radiot sovellusta autossa ja muualla. Sovellus on toiminut pieniä juttuja lukuunottamatta moitteettomasti. Mietteitä sovelluksesta.

# Hyvää
- Laaja valikoima erillaista SUOMI musiikkia saatavilla
- Toimii 24/7 käyttö ei ole rajoitettu lähetystaikoihin.
- Sovellus on ilmainen, ei mainoksia, lisenssi, jäsen tai muita maksuja
- Yksinkertainen käyttöliittymä
- Suomalaiset uutiset tuoreena vaikka työmatkalla
- Vakaa toiminta

# Huonoa
- App on jäätynyt tasan kaksi kertaa, verkkoa vaihdettaessa mobiili verkosta langattomaan lähiverkkoon




- Salibandy? Brisbanessa www.qldfloorball.org

kalipsu

Toinen vastaava nettiradio appsi on Nettiradio:  https://play.google.com/store/apps/details?id=fi.nettiradio.lite&hl=fi
Tämä on ainakin minulla ollut vakaampi ohjelma.

kalipsu

Itseasiassa tuon Nettiradio sovelluksen kautta voi kuunnella useampia suomalaisia radioasemia kuin tuon Radiot sovelluksen kautta.

Jouko

Totta näyttää tosi hyvältä tosin en tosin löytänyt appiä muuta kun android puhelimeen.


- Salibandy? Brisbanessa www.qldfloorball.org