Foorumin softa päivitetty 11.02.2007

Aloittaja Jouko, helmikuu 11, 2007, 18:18

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

RUU

Säestän edellisiä herroja eli pidä Jouko ihan huvin ja viihteen vuoksi laskurit käynnissä vaan mutta tuskin niitä on tarvetta kovin näkyvästi esille tyrkyttää. Viihdeinformaatiota minusta oli enemmänkin niissä Top-10 aiheet -listoissa, henkilöthän nyt tiedetään muutenkin... :-X

Phuoh, ehdinpäs alle tunnissa loppuun ettei tarvii kirjautua uudelleen. :P
RUU

"The Australian native can withstand all the reverses of nature, fiendish droughts and sweeping floods, horrors of thirst and enforced starvation - but he cannot withstand civilisation."
Daisy Bates

Heidi

LainaaKyllä ne tilastotkin siellä muuten vielä ovat, mutta nyt vaan piilossa niin, ettei niitä löydä muut kuin Heidi.

Kiitti Timo, nyt kaikki luulee etta ma olen ihan mielettoman fiksu, vaikka tosiasiassa vaan yritan pakoilla kotitoita ja sanon lapsille, etta nyt ei saa hairita, kun aitilla on tarkea homma menossa tassa koneella...  ::)

RUU

Lainaus käyttäjältä: Heidi - maaliskuu 28, 2007, 14:41
tosiasiassa vaan yritan pakoilla kotitoita ja sanon lapsille, etta nyt ei saa hairita, kun aitilla on tarkea homma menossa tassa koneella...  ::)

Hetkinen, tuohan on minun kommenttini!

Äh, tarttis painua tekeen edes keittoa niille raukoille kun tulevat koulusta...  ???
RUU

"The Australian native can withstand all the reverses of nature, fiendish droughts and sweeping floods, horrors of thirst and enforced starvation - but he cannot withstand civilisation."
Daisy Bates

Timo

Mutta Heidi, sähän olet meidän kaikkien silmissä nörttien kuningatar kun onnistuit löytämään ne hääkuvatkin. Minäkin yritin, mutta en onnistunut ennen kuin olin lukenut viestisi.

eevis

Heidi rocks. :) Mutta tuosta huolesta, että jotenkin "syynättäisiin" jäsenten tekemisiä foorumissa, hmm eikös sen henkilökohtaisen statistiikan voisi joko poistaa tai antaa omat tiedot vain jäsenen itsensä nähtäväksi, mutta kyllä tuo yleisstatistiikkasivu top 10 -ketjuineen ja foorumissanotkumisaikoineen ym. olisi minusta kiva olla olemassa. Vaikka se sitten paljastaisikin omat addiktioni. Hei, olen eevis, ja olen dunderholisti. :P
Dees - We will bloody bounce back!!!


Jouko

Timolta tuli apu tuohon sijaintiin  :god: eli nyt ei tarvitse enään lisätä kuvan alle sijaintia vaan sijainti näytetään ilman muuta jos se profiiliin on asetettu.

Niin ja kaivelin nuo vanhat kunnon hymiöt takaisin käyttöön  :XXXX

Terveisin
Jouko


- Salibandy? Brisbanessa www.qldfloorball.org

Heidi

Kiitti kaverit!  :god:

Nyt mulla on tosi kuningatarolo talla teidan kaikkien insinoorien ja muiden kirjanoppineiden joukossa... Taalla kun vaippoja vaihtelee ja siivoaa samoja sotkuja paivasta toiseen tuntuu niin kivalta, kun lukee teidan kommentteja. Sita paitsi ei niita Riinan kuvia nyt niin vaikea ollut loytaa.  ;) Hyvaa oloani edesauttaa myos se, etta vintiot ovat tanaan tarhassa ja mulla on vapaapaiva!!!  :XXXX

Jaaks

Hyvä Jouko,

Etusivu on nyt selvempi ja uudet viestit heti  :o "silmässä".

Se satunnainen kuva on vielä "jossain siellä omilla teillään", mutta varmaan sekin tulee ruotuun jokupäivä  :pepsodent

Jaaks

No nythän se kuvakin on juuri missä pitääkin  :pepsodent vai olikohan silmissä vikaa vielä torstain jälkeen  ???

jounij

Minä olen jo monen viikon ajan (ehkä peräti tuosta edellisestä softapäivityksestä lähtien?) kokenut hankaluuksia Dundernewsin lukemisessa. Ensimmäinen pikkuvika on, että melko usein sivut tulevat näkyviin Firefoxissani siten, että ä-kirjainten tilalla on sellaisia kärjellään seisovia ruutusalmiakkeja, joissa on kysymysmerkki sisällä. Ikävämpi vika on taas se, että usein sivun lataaminen kestää melko kauan - ehkä jopa 30 - 60s, ja senkin jälkeen usien tulee vain tyhjä sivu, vaikka selain ilmoittaa "Done", eli selain arvelee sivun saapuneen. Näissä tapauksissa useimmiten auttaa toinen yritys, mutta joskus olen joutunut yrittämään peräti kolme kertaa, ennen kuin saan sivun kunnolla näkyviin (ä-kirjaimilla tai ilman).

Ovatko muut kokeneet vastaavanlaisia hankaluuksia?

[Muokkaus] Nyt kokeilin kellon kanssa painaa tämän viestin muokkaus-nappia. Ensimmäinen yritys johti tyhjään sivuun 20 sekunnin odottelun jälkeen. Toinen yritys toi myös tyhjän sivun 30 sekunnin jälkeen. Vasta kolmas yritys toi tämän editointi-ikkunan esille, mutta siihenkin kului 30 sekuntia!


Ihmettelee
Jouni
Canberra

Jouko

En ole ainakaan omalla kohdallani huomannut vastaavaa, mutta sen sijaan usein juuri Jounin ja parin muun postauksissa on noita merkkejä esiintynyt jotka olen aina korjannut oikeiksi.

Epäilen ongelman aiheuttajaksi oletus teemasta poikkeavaa asetusta profiilissa. Poistin kaikki muut teemat käytöstä joten ne etteivät enään ole käyttäjien saatavissa ja samalla päivitin kaikkien profiileihin foorumin oletusteeman jonka kielitiedostossa FIN aakkoset ovat UTF-8 muodossa. Voisitko kokeilla josko tämä auttoi asiaan.

Hakuammuntaa harjoittaa
Jouko


- Salibandy? Brisbanessa www.qldfloorball.org

jounij

No nyt näkyy ääkköset, ja nopeuskin tuntuu siltä kuin 1500kBs-nopeudella pitää olla. Ilmoittelen, jos koen näita hankaluuksia vielä myöhemmin.


Kiittelee
Jouni
Canberra

Jouko

 :peukkuy Kiitos  :peukkuy samoin että otit toi asian esille, juuri tuo latauksen hitaus pani epäilemaan noita aakkosia.

Terveisin
Jouko


- Salibandy? Brisbanessa www.qldfloorball.org

RUU

Hei, mitähän varten foorumin kello näyttää 08 touko 2007, 05:00 vaikka meillä eletään edellistä päivää klo 2 pm? Jouko on keksinyt pallolle uusia aikavyöhykkeitä selvästkin...
Tai me elämme jo tulevaisuutta - ottakaa ilo irti siitä!
RUU

"The Australian native can withstand all the reverses of nature, fiendish droughts and sweeping floods, horrors of thirst and enforced starvation - but he cannot withstand civilisation."
Daisy Bates

Leokatti

Joo, nyt ainutlaatuinen tilaisuus korjata 8/5 tehdyt mökellykset huomenissa  :pepsodent

Mitähän keksis... :-X
Kati

If you can't be a good example -- then you'll just have to be a horrible warning.

Aikis

Nyt on menny ihan meikätytöltä ohi...mikä on Wiki Editor, joka on ilmestynyt joidenkin jäsenten titteliksi? Herootes on ihan kummissaan...

Jouko

No ihan sitä itteensä, eli nämä jäsenet voivat foorumi lisäksi kirjoittaa/editoita rakenteilla olevaa wikiä osoitteessa http://www.dundernews.com/wiki eli ei mitään sen kummempaa...

Se ylälaidassa esiintyvä virheilmoitus on tutkinnan alla.


- Salibandy? Brisbanessa www.qldfloorball.org

Ramstad

Tiedoksi jos jotakuta kiinnostaa,

eli Suomen suurin maatalousalan foorumi on myös päivitetty tähän samaan SMF softaan:

http://www.agronet.fi/keskustelukanava

Jos joku vaikka haluaisi keskustella klapikoneen käyttökokemuksista ja hankinnasta.  :D

zetax

Kokeillaas näkyyks toi kuva tuossa ??? Varmaankin  :pepsodent

En ole paljon täällä jaksannut härnäillä kun tää palsta muuttui  :nuttu: No paremmaksi se kai siitä edellisestä vain muuttui, mutta minä en tykästynyt.
Kyllä näitä juttuja toisinaa tulee lueskeltua, mutta ei aina jaksa kirjautua sisään. Edellinen foorumi oli kiva koska se oli jotenkin persoonallinen, tämä aika tavanomainen.

Joops, oli pakko kirjoitella tänne jotain  8) Muuten menee elämässä nyt helvetin hyvin, päivääkään en ole katunut pk-seudulle muuttoa ja etenkin tää Espoo on ihan ihqu.

Terveisiä teille vaan

Saas nähdä kuinka monta vuotta tässä menee kun mä tuun liikuntamatkaileen ausseihin  :pepsodent

t. Kalle

RUU

Upouudessa paivityksessa on tainnut foorumin navigointipalkista kadota jonnekin 'Tuoreimmat' linkki. Se on sen verran kateva, etta olisi kiva saada takaisin. Jouko, mitaan mahiksia...?
RUU

"The Australian native can withstand all the reverses of nature, fiendish droughts and sweeping floods, horrors of thirst and enforced starvation - but he cannot withstand civilisation."
Daisy Bates

Silppu


Jouko

Joo sorry, paivitin ton softan aika kiireella tana aamulla kun edellisessa versiossa oli sen verran pahoja aukkoja. Koetan tana iltana korjata noi templatet. Mutta siihen saakka toi Silpun recent linkki toimii...

http://www.dundernews.com/viestitaulu/index.php?action=recent

Terveisin
Jouko


- Salibandy? Brisbanessa www.qldfloorball.org

jounij

Ihmettelenpähän vain, että kun tässä jokunen viikko sitten kirjoitin 2008. Dundernews-viestini ja silloin käväisi mielessä, että jos vastedes kirjoittaisin yhden viestin vuodessa, niin viestieni vasemmalla puolella olevasta sarakkeesta voisi tarkistaa vuosiluvun, heh heh! Äsken kuitenkin huomasin, että kirjoittamieni viestien määrä on pudonnut takaisin "viime vuosituhannen" puolelle eli vähentynyt huomattavasti - minimissäänkin arvioituna 20:llä. Mitä pirua?!


Kysyy epätietoinen kaukana Sysmästä
Jouni
Canberra

eevis

hehheh... hmm luulenpa että saat Jouni mua piiskata siitä hyvästä :D meinaan sinulta on hävinnyt näköjään 14 postausta, ja minä olen tässä männäviikolla siivoillut jotain vanhoja turhia (?) ketjuja pois, siinä lienee mennyt muutama sinunkin postauksesi mukana, en usko kyllä että mitään tuikitärkeää, kyllä niitä läpi katsoin aina ennen poistamista. että tällä kertaa bugi dundersoftassa oli eevis! ;D sorry saldosi vähentäminen! mutta toisaalta en kuuna kullan valkeana usko, että pystyisit olemaan kirjoittamatta enempää kuin yhden viestin vuodessa, tai että me muut suostuisimme hiljentymiseesi, joten samapa tuo, uskaltaisin sanoa... saat toki olla eri mieltä ja antaa sapiskaa! :confuse :)
Dees - We will bloody bounce back!!!


jounij

Jouni
Canberra

eevis

JAAHA, ja Jounin suu kyllä nyt pestään saippualla!





Okei sovitaan tarkemmin sitten kun olen siellä. :D :D :D
Dees - We will bloody bounce back!!!


Rockola

Lainaus käyttäjältä: eevis - tammikuu 31, 2009, 21:21
Okei sovitaan tarkemmin sitten kun olen siellä. :D :D :D
If there's no video it didn't happen  :pepsodent
Wovon man nicht sprechen kann, dar?ber mu? man schweigen