Brisbane puistojamit la 21.7. 12pm-> Roma Street Parkland

Aloittaja Rockola, helmikuu 08, 2006, 11:33

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Rockola

Laitetaan nyt vielä erikseen ja auki kirjoitettuna:
Lainaa
Mitä: :god:Puistojamit :coolh :cool: :D
Missä: Roma Street Parkland, Brisbane, Queensland, Australia :P
Milloin: la 11.2. 2006 klo 2.30pm->
Mitä mukaan: Soittopelejä :o, lauluääniä :pepsodent, nuottiöljyä :XXXX :pyhimys
Mitä muuta pitää muistaa: :eureka slipslapslop! :eye: :peukkuy
Säävaraus! :sormetr :nuttu: :itke Jos force majeure -syistä paikka tai aika vaihtuu :? tai muuten kaipaa juttuseuraa :roue niin viimeisimmät kisauutiset :kysymys saa numerosta 0432 968 098.
Wovon man nicht sprechen kann, dar?ber mu? man schweigen

kris

Roma Street Parklandiin siis koko porukka ensi lauantaina!

... ja bändärit kans, ettei Tomin tartte olla nyreissään...

Toivottavasti sää sallii ja poliisisetä sietää!

Hankin muuten ihka uuden Toca Djemben maanantaina! Tömps, tömps! Pitää päästä heti kokeileen!

Aaargghh! :cool:
T: Krisse

TomiP

Niin ja voihan paikalle siis ilmaantua, vaikkei musisoisikaan. Tää musisointi-idea oli vaan Krissen piiloidea, että sais naiselta lomaa ryyppäämiseen. :P

Paikan päälle on muuten aika vaikea löytää mun mielestä ja alue on aika iso, eli vois sopia hiukan tarkemman paikan?

Rockola

LainaaOriginally posted by TomiP
Paikan päälle on muuten aika vaikea löytää mun mielestä
Ai? Siinähän se on heti Roma Streetin rautatieseisakkeen takana. www.whereis.com varmaan osaa auttaa, ja on tuolla ko. puiston webbisivullakin jotain karttoja.
Lainaaja alue on aika iso, eli vois sopia hiukan tarkemman paikan?
Miten olis sen amfiteatterin lähellä, se pitäis olla helppo löytää. Se on myös sopivan kaukana Celebration Lawnista jossa on joku hemmetin jalkapallohäppeningi.
Wovon man nicht sprechen kann, dar?ber mu? man schweigen

kris

Vai tavattaisko ekaks yhessä pystiksessä, joka on heti siinä, kun tullaan juna-asemalta ylös Parklandsin alueelle? Meinaan, että jos joutuu ootteleen, niin saattaapi tilata vaikka bissen aikansa kuluks. Mulle ainakin maistuu huurteinen pitkän junamatkan jälkeen. Huh!
T: Krisse

TomiP

LainaaAlkuperäinen postittaja kris
Vai tavattaisko ekaks yhessä pystiksessä, joka on heti siinä, kun tullaan juna-asemalta ylös Parklandsin alueelle? Meinaan, että jos joutuu ootteleen, niin saattaapi tilata vaikka bissen aikansa kuluks. Mulle ainakin maistuu huurteinen pitkän junamatkan jälkeen. Huh!

Toi on muuten loistava tekninen idea/oivallus. Et oo koskaan logistiikkaa opiskellu, ku noin näppärästi aivot sulla toimii?

Mä en kyllä tiedä miks täällä ausseissa kalja maistuu niin paljon paremmalta kuin Suomessa?!? Joku syy siihen täytyy olla. :confuse

kris

Joo, tää on kokonaan tollanen tekniikkalaji...tää jamittelu siis...  hehe,ehhhh. Röyh!
T: Krisse

kris

Laitanpa vileä muistutuksen, että saadaan tää tonne "Tuoreimmat" listan kärkeen.

Mitä: Puistojamit  
Missä: Roma Street Parkland, Brisbane, Queensland, Australia
Milloin: la 11.2. 2006 klo 2.30pm->

Kaikki messiin!
T: Krisse

kris

PUISTOJAMIT HOTLINE on nyt avattu!

0414-458 555

Jos haluat tarkistaa viimeisimmät kuulumiset tai missä ryhmä liikkuu, niin soita ylläolevaan numeroon.
T: Krisse

TomiP

Kivat jamit oli. Kiitos soitannasta ja varsinkin Olan kovasta panoksesta lyriikkamuunnoksiin jne.

Porukka hajos aika kivasti heti session jälkeen. Krissen ja Tuulan kanssa otettiin taksi mun kämpille, ku vaatteet olivat epäkelvot illan jatkorientoihin. Jatkettiin yhteen West Endin kiinalais/vietnamilaiseen raflaan. Nestehukka pääsi yllättämään ja vettä piti juoda kiitettävästi, että sai taas koneen ruokailun jälkeen käyntiin.

Olikos se Krissen kuningasidea jatkaa sinne elefanttibaariin? Valley oli pullollaan porukkaa. Krisse pääs tokapaikkaan peräti shortseilla. Asennetta äijällä riittää. Djembe kädessä pokkana vaan sisään. :hahhaa

Tässä puolenpäivän aikoihin heräilin ja sanon ne legendaariset sanat: "mä en ryyppää enää koskaan!!!"

Erikoiskiitokset Jenikalle ja Suville. Kiitokset kortista, kuvista, tuttipullosta ja kynttilästä. Olen oikeasti todella otettu. Täytyy katsoa löytyykö kuville arvonsa vaatimia kehyksiä mistään. Vedätitte mua kyllä aivan 100-0. :nuttu: Muka vaatteita sovittamassa... :D

kris

Joo, armotonta menoa amfiteatterin nurtsilla! Kiitoksia vaan kaikille osanottajille...ja muillekin ottajille. (Olis pitänyt jättää se toinen valkkaripullo väliin siellä Vietnamilaispaikassa.) Sairaan hyvää Mongolian rapua!

Jamiryhmä (Ola-kitara ja laulu, Tomi-kitara ja armottomat soolot, Krisse-kitara ja djembe, Suvi-laulu, Tuula-sambahelistin ja laulu) veti antaumuksella mm. Juicea, Siekkareita, Hectoria, Purplea ja lopuksi vähän lastenlaulujakin. Niin, ja tietysti sitä perusbluesia; tällä kertaa E:stä. Yleisömenetys oli niin huikea, että mennään varmaan ensi kerralla suoraan Queen Streetille; sieltähän saattais samalla irrota kaljarahatkin ohikulkijoilta.

Kiitokset muuten Tomille farkkujen lainasta, niin päästiin sinne Elefanttiin sisälle!

Rock on! :cool:
T: Krisse

Disturbance

Hah haa, joo, ehka me ruvetaankin pitamaan naita joka viikko :D
"Who lives in Cairns?"
"Baked beans, spaghetti, tuna..."

Jen

Ohhoh, onpas siita aikaa kun tanne on kirjautunut! Oli nii hukassa salasanat ja muut.

Kaunis kiitos Puistojameissa musisointia yllapitaneille ja muutenkin lasnaolollaan ilahduttaneille! Allekirjoittanut taisi itse keskittya enemman siihen nuottioljyyn mutta kivaa pidettiin, sehan oli paaasia. Hahah :XXXX

Tompalle viela rutkasti kiitosta taasen majoituksesta, tavataan taasen kunhan palailet tanne Brissyyn.

Josko me jatkossa jotain puuhaa jarjestetaan, taalla on ainakin yksi osaanottaja tiedossa. Pidetaan yhteyksia, kuuluu.

TomiP

LainaaAlkuperäinen postittaja Jen


Tompalle viela rutkasti kiitosta taasen majoituksesta, tavataan taasen kunhan palailet tanne Brissyyn.

 

No jos majaan mahtuu, niin miksei majoittaisi. Silmällekin sain ruokaa samalla. Ainakin vähän...kjäh kjäh.:P
Tosiaan huomenna matka jatkuu tuonne Perthiin ja sieltä ties minne. Jouni Canberrassa vois olla kova kokemus... :coolh

jounij

LainaaAlkuperäinen postittaja TomiP
Jouni Canberrassa vois olla kova kokemus... :coolh

Heh heh, itse olisin ajatellut enemmänkin pehmoista... Tervetuloa joka tapauksessa vierailulle!

Muuten, mainittakoonpa tässä samalla, että Canberran kävelykeskustassa tänä perjantai-iltana pidettävässä ilmaisessa Eurotrash-konsertissa esiintyy suomalaismelbournelainen(?) Casionova. Onko kukaan kuullut tästä artistista aiemmin mitään? Noh, joka tapauksessa pitää sännätä paikalle katsomaan - etenkin kun siellä esiintyy myös brissyläinen Doch, joka on yksi Australian suosikkibändeistäni.


Suosittelee
Jouni
Canberra

Leokatti

LainaaAlkuperäinen postittaja TomiP

Tosiaan huomenna matka jatkuu tuonne Perthiin ja sieltä ties minne.

Tervetuloa Perthiin! Pakkaa uikkarit ja villahousut - kelit ovat olleet kovin Melbournemaiset tänä kesänä. Ja jos hätä tulee, niin autethan miestä mäessä (tosin Perth on kuin pannukakku, joten mäkiä on vaikea löytää...).

-Kati-
Kati

If you can't be a good example -- then you'll just have to be a horrible warning.

Disturbance

Back on topic,

Niih Krisse millos pidetaan seuraava keikaus? :) Nyt meilta kylla puuttuu noi Tomin vikkelat sormet... Mutta kylla se sultakin naytti sujuvan? :P
"Who lives in Cairns?"
"Baked beans, spaghetti, tuna..."

kris

Joo, eiköhän me silti jotain keksitä. Ja eipähän se Tomi siellä Perthissä ikuisesti viihdy; varsinkin jos siellä on kuulemma Melbournemaiset kelit (yäks, kylymää!).

Pohditaan tätä lisää vaikka Possussa ja Pillissä ensi tapaamisessa.
T: Krisse

Disturbance

Ystavaiset kalliit,

Nainko meilla on viela suunnitteilla Puistojamit osa 2?

Ajankohdaksi muistaakseni aateltiin tammikuun puolivalia...

Tassa olis viela pari vkonloppua tammikuuta jaljella!

(Niin ja meitsi on muuttamassa ens kuussa, eli ois kiva kokoontua viela ennen sita :))
"Who lives in Cairns?"
"Baked beans, spaghetti, tuna..."

Rockola

Ei varmaan kerkee tammikuun puolessavälissä, miten olis helmikuun puoliväli?
Wovon man nicht sprechen kann, dar?ber mu? man schweigen

Disturbance

Hui kauhee ku sa oot nopee :D

Niin, kysymykseen saavat vastata ne jotka ovat paikan paalla helmikuun puolessa valissa :) Ketka tulee messiin?

Mutta eikos se herra Tomikin oo tulossa tassa ihan piakkoin, ja kuinka kauan se jaksaa meita taas kattella? :)
Ma oon muuttamassa heti helmikuun alusta.
"Who lives in Cairns?"
"Baked beans, spaghetti, tuna..."

Rockola

Lainaus käyttäjältä: kris - helmikuu 13, 2006, 10:58
Joo, armotonta menoa amfiteatterin nurtsilla!

Oli tästä varmaan joku tuoreempikin säie, mutta kierrätetään nyt tätä.
Lainaa
Mitä: :god:Kolmannet Viralliset Brisbanen Suomipop-Puistojamit :coolh :cool: :D
Missä: Roma Street Parkland, Brisbane, Queensland, Australia :P
Milloin: la 21.7. 2007 klo 12pm->
Mitä mukaan: Soittopelejä :o, lauluääniä :pepsodent, nuottiöljyä :XXXX  >:D
Mitä muuta pitää muistaa:  ;) slipslapslop!  :o
Säävaraus!  :pepsodent Jos force majeure -syistä paikka tai aika vaihtuu ??? tai muuten kaipaa juttuseuraa  :coolh niin viimeisimmät kisauutiset  8) saa numerosta 0432 968 098.
Wovon man nicht sprechen kann, dar?ber mu? man schweigen

Disturbance

Pitäkää hauskaa ystäväiseni, mä vielä tuun soraäänineni joukkoon yks kaunis päivä...  :pepsodent

Kattokaas muuten kun mulla on taas hienot ääkköset näppiksessä.  ;)
"Who lives in Cairns?"
"Baked beans, spaghetti, tuna..."

Kaitlin

Lainaus käyttäjältä: Disturbance - heinäkuu 17, 2007, 08:38

Pitäkää hauskaa ystäväiseni, mä vielä tuun soraäänineni joukkoon yks kaunis päivä...  :pepsodent


Ja mä  :pepsodent Jäi sitten tämä vuosi kuitenkin välistä vaikka uhkailin vuosi sitten tulla :( Nooooh, ensi vuonna, ensi vuonna...  :XXXX

Hiljaa hyvää tulee vai miten se nyt menikään :D

K

MH

Jaa, pitäiskö tuonne saapua. Laulaa ja soittaa en osaa mutta nuottiöljyn kanssa pärjään kohtalaisesti.

Disturbance

No siinähän on jo skill itsessään, mukaan vaan  :XXXX
"Who lives in Cairns?"
"Baked beans, spaghetti, tuna..."

kris

No niin! Tunnin päästä tapahtuu!

BRISBANEN KOLMANNET VIRALLISET SUOMALAISET PUISTOJAMIT
TÄNÄÄN KLO 12 ALK. ROMA STREET PARKLANDS, AMFITEATTERI

Kaikki messiin!
T: Krisse