Work & Travel + ****to

Aloittaja hkarvone, helmikuu 01, 2004, 05:54

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

hkarvone

Hei!

Lähden marras-joulukuussa (2004) Australiaan Ultimate Travelin (Work & Travel) kautta työskentelemään ja lomailemaan australiaan. Olen peruskoulun käynyt, mutta työkokemusta on reilusti markkinoinnin puolelta.

Kysymys siis kuuluukin että pystynkö jäämään Australiaan kun 12 kk:n Work & Travel jakso päättyy ja mitä viisumia mahdollisesti kannattaisi anoa?

Opiskelu Australiassa tietysti kiinnostaa mutta miten siellä elättää itsensä jos saa tehdä opiskelija viisumilla vain 20 h/vko töitä? Entä millainen vuokrataso on Sydneyssä noin yleisesti?

Kiitos jo etukäteen,
Henkka

Milka

HKarvone,

Kaikkiin kysymyksiisi loytyy jo lukemattomia vastauksia talta palstalta. Kayta ahkerasti palstan vasemmasta ylakulmasta loytyvaa "Haku" toimintoa niin loydat linkit aiempiin keskusteluihin.

Jos sen jalkeen viela jotain jaa epaselvaksi niin kysy ihmeessa, joku auttavainen "Aatu" taalla varmasti auttaa sinua.

Jaaks

Hkarvone :D

Lueppas nyt vaikka tama juuri hiljattain kayty keskustelu:

http://www.dundernews.com/viestitaulu/viewthread.php?tid=928&page=1

Siina on paljon muutakin kuin tuo sinun kysymyksesi, mutta periaatteet loytyy sielta :D
Jos haluat lisaneuvoja niin kysy pois vaan:D

sannakko

Moikka kaikki W&H reissua suunnittelevat,


Tässä mahdollisesti hyödyllinen linkki:
http://www.ausmag.net/

Tää on palvelu, joka lähettää Backbacker reissaajille suunnattuja aussilehtiä ympäri maailmaa. Lehdistä löytyy tietoa hostelleista, työnvälittäjistä ja kaikesta reissaamiseen liittyvästä.

Terveisin,
Sanna

kristinakestila

Kiitti vinkistä, tilasin paketin heti! Olen ilmeisesti aika pahasti ns. tuli p¤¤¤¤¤n alla ton aussilan suhteen, vaikka oon lähdössä vasta huhtikuussa...
Joka tapauxessa ajttelin ilmotella muille, et paketti oli ihan kiva ja hyödyllisen näkönen, joskaan ei varmaan välttämätön. Mut siitä saa kivasti hommat alkuu varsinkin jos on lähdessä reissuun ilman rahanhimoisia huuhaa-firmoja.

marsu

eli ymmärsinkö oikein, että sieltä tulee aina päivitettyjä tietoja samaan hintaan? :) vähän hyvä juttu.