Seuraa Melbournen F1-kisoihin 2013

Aloittaja kaappikello, joulukuu 14, 2012, 16:47

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

kaappikello

Moikka!

Löytyiskö täältä seuraa Melbourneen maaliskuun 14.-17. päivien tienoilla? Sillon on F1-kauden aloituskisa ja sehän on yks niistä Australian must see kohteista (ainakin mulle :D), joten sinivalkoinen seura ois ihan loisto juttu! Kannustetaan suomalaiset palkinnoille;)

Itse haluun nähdä ainakin sunnuntain pääkisan, muut päivät on vaan plussaa. Eli on myös mahdollista kattella Melbournea muutenkin:)

Oon 20 v nuori nainen ja asun Sydneyssä. Seurana oon tottakai hauska ja avoin uusille kokemuksille:)

Ilmotelkaa jos kiinnostaa! Ja kaikki ehdotukset otetaan vastaan!

tässä vielä muutama linkki (edellyttäen et mun linkitys onnistui:D) mist löytyy tietoa esim lippujen hinnoista jne
http://www.australia-grand-prix.com/2381-australie/
http://www.grandprix.com.au/

Hanna92

Olis kyl siistii mut aika suolasia nuo lippujen hinnat, varsinki ku hyvästä paikasta ei oo mitää takeita...toisaalta jos menee nii menis sit kunnolla ja ostais jonku 1000aud lipun :D pitää kattoo lähempänä et miltä rahatilanne näyttää, siel päi kumminki olis tarkotus olla maaliskuun tienoil..

kaappikello

Onhan ne kieltämät vähä kalliit lippui mut kerrankos sitä ollaa ausseis ja viel formuloitten aikaan:D Ja uskon et se tunnelma on siel aika huippu:D

Aloin tutkii vähän tarkemmi noit lippui, ni 4pvän lippu katsomoon on n. 340-585aud, riippuen katsomost. Ja riippuu mist ostaa ton lipun, ni voi heti ostotilantees vaikuttaa istumapaikkaan tai sit on yhteydes asiakaspalveluu ni sitä kautta voi päästä vaikuttaa paikkaan. Sit toinen vaihtoehto 4pvän on eri katsomot joka pvä, mut niist parhaimmat paketit on jo aika hyvin myyty loppuun, mut ne on n. 410-550aud. Näis on siis numeroidut paikat.

Sit sinne "yleisel" alueel mis ei oo katsomoi ja mist taitaa saada parhaimmat paikat jos menee aikasin venailee, ni 4pvän lippu on 160aud.

Ja esim. pelkkä sunnuntain lippu katsomos on n. 250aud.

Sit on viel VIP-pakettei ja semmosii mihin kuuluu joku ruokailu mut niis on sit suolaset hinnatki:D

Kaulaote

Mä oon melko varmasti ostamassa liput sinne yleiselle alueelle. Vielä en oo ehtiny niin pitkälle, et oisin jo jotain varannut, mut heti alkuvuodesta pistän tilaten. Jostain syystä oon aina halunnut nähdä formuloita livenä ja nyt kun kerran tässä kivenheiton päässä Albert Parkista asutaan niin pakkohan sinne on päästä. Suostuiskohan toi vaimo mukaan jos vaikka lupautuisin sen uusimman Twilightin katsomaan ilman kommentointia...?  ;)

Pistän linkkiä kun on liput taskussa!

-jukka-

kaappikello

Okei, loistavaa:) Seuras on kuitenki aina kivempaa osallistuu tommoseen tapahtumaan ja päästä fiilikseen.

Juupeli

Täällä yksi suomalainen pariskunta (25 ja 23 vuotiaat) tulossa kannustamaan formuloihin!  :XXXX Huomenna saavutaan aamusta Melbourneen ja liput tonne yleiselle alueelle löytyy!

Missähän olisi paras paikka katsoa?
Suomalaisiin voitaisiim mekin törmäillä jos mahdollisuus!  :)

kaappikello

parhaasta paikasta ei tietoa (vielä :D), mut numerosta 0487248765 tavoittaa jos haluaa seuraan liittyä:)

Juupeli

Tulee nyt vähän viime tinkaan tämä, mutta olisiko kellään mitään ideaa mistä saisi hommattua suomen lipun?? Siis täältä Melbournesta. Olisi ihan mukava lisä kannustukseen sunnuntaina..  :)