pohjoisen poikien tapaaminen

Aloittaja Tiikeli, tammikuu 21, 2004, 16:20

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Tiikeli

Hei!

Olen huomannut että täällä dunderissa pyörii itseni lisäksi ainakin muutama muu Oulusta oleva reissaaja :) Olisiko asiaa järjestää meilläkin jonkun sortin tapaaminen kun nuo Helsingissä järjestettävät ovat valitettavasti vähän kaukana. Eli ketkä ovat lähdössä tai jo käyneet Australiassa niin tavattaisiin :XXXX merkeissä ja vaihdettaisiin kuulumisia ja kokemuksia.

kyselee Tiikeli

T

Moi!

Onhan meitä "pohjoisen poikia" sinne lähdössä ja varmaan käyneitäkin. Tapaaminen on hyvä idea, mie en vaan varmaan sinne pääse ku tämän hetkinen asuin/työpaikka sijaitsee pääkaupunkiseudulla. Täytyypä infota Ivalon poikia, jos he haluisivat tulla Ouluun tapaamaan teitä ;)

Jos Helsinkiin oletta tulossa, niin tavataan :XXXX merkeissä.

T:
Tomi

no-worries

Eipäs päästetä tätä viestiä hukkumaan bittivirtaan :)

Tiikeli, treffataan me vaikka kaksin, jos ei saada lisää väkeä mukaan. Vaan miksi kutsut kokoon ainoastaan pohjoisen poikia - mä oon ainaki tyttö :)

Tapaamispaikaksi ei pidä valita mitään sellaista baaria, jossa ei kuule edes omaa ajatustaan. Kenties sopivampi vaihtoehto olisi syksyllä uusiin tiloihin muuttanut Oluthuone Leskinen tai Milou? Pitsapaikatkin olis tietty ihan kivoja. Quattro, Da Mario, Ninwe?
Maija

jaanap

minustakin olisi ihan hauska etelän tapaaminenkin. olen menossa helmikuussa, enkä ole poika mutta olisi ihan hauskaa tavata australiaan matkaavia :coolh
missasin sen joulukuun jutun työkiireiden vuoksi

Tiikeli

Heh, hameväkeähän sitä itsekkin :)
Kaipa se on vaan sellainen sanonta... tai jotain :P

Mites olis jos vain sovittaisiin se tapaaminen esim. Milouhun helmikuulle ja katsottaisiin keitä tulee paikalle :?? Mikä päivä olisi kiva? Joku perjantai-ilta?

terkuin Tikru

Reija

Tiikeli :D

Lainaan Riiapan antamaa kommenttia aikoinaan itse huhuillessa ausseihin lahtijoita ja kehotan sua itse laittamaan paivamaaran ja ajan, nain paasee paljon helpommalla ja saastyy monelta mita jos ja kun lopinalta..... hehe, jossa me suomalaiset ollaan kylla mestari luokkaa ;)

Tiikeli

Reija, kiitti vinkistä... Jotenkin vaan ajattelin että tänne olisi tulvinut ehdotuksia sopivaksi ajankohdaksi... ;)
Mutta otinpa kalenterin käteeni ja arvoin päivän...
Siis perjantaina 27.2.04 kaikki asiasta kiinnostuneet Milouhun klo 19 :D
Toivottavasti Maija pääset mukaan :)

terkuin Tikru :XXXX

no-worries

Joo, koetan tulla. Merkitsin tapaamisen kalenteriini iiiison kirjaimin. Kannattaisi silti nostaa tämän viesti vielä näkyviin lähempänä varsinaista ajankohtaa, että varmasti muistan katsoa sinne kalenteriini :)
Maija

Villem

No voi yhden kerran! Minä lähden reissuun jo 3.2 ja heti ollaan miittiä Ouluun kasaamassa :(

Minä olen paikalla vain henkisesti.

Kaikki jotka oleskelevat Melbournessa helmikuun ja toukokuun välisenä aikana niin ei muuta kuin mailia tulemaan. Järjestetään miitti Melbourneen. Siellä on paljon lämpimämpikin kuin Oulussa :cool:

villem@paju.oulu.fi

Tiikeli

Hei kaikki :)

Nostetaanpa taas näin perjantain 13. päivän kunniaksi tämäkin aihe esiin.
Kahden viikon päästä kaikki kynnelle kykenevät Ouluun ja Milouhun klo 19 vaihtamaan kuulumisia yms. :XXXX

terkuin Tiikeli :D

Timo

Miloun tapaamisessa ollaan hengessä mukana myös täällä Woodstockissa ja Townsvillessä. Meitä oli täälläkin koolla 2 entistä oululaista pari viikkoa sitten kun sieltä lähtöisin oleva, nykyisin Helsingissä asuva kaverini kävi kylässä. Minä itse olen lähtenyt sieltä  parikin kertaa, viimeksi 15 vuotta sitten. Käyty toki on kotikonnuilla ja  Miloussakin ollaan viimeksi istuttu keväällä 2000. Minun ja sikäläiseten kavereiden Oulu-muistelut tietysti kohdistuvat nuoruuteen  1980-luvun Rattorilupille, Rauhalaan, Haarikkaan, LilleMoriin. Onhan täällä Townsvillen seudulla muitakin oululaisia, ainakin yksi 1960-luvun alussa lähtenyt pariskunta tulee mieleen.

Joka tapauksessa lämmin tervehdys sinne Milouhun viikon kuluttua pe 27.2. klo 19 !
Toivottavasti teitä "poikia" on paikalla runsaslukuisesti.


:XXXX

Tiikeli

Timo :) Kiitos kannustuksesta, eiköhän meillä ole hauskaa :)
Laitan sitten kuulumisia miten kävi...
Nyt on muutenkin fiilikset korkealla kun työpaikan puolesta varmistus että saan virkavapaata joten nyt pyörät rullaamaan niin pääsen sinne down under todella :D:D:D Ei malta odottaa, pitää ruveta WH viisumihakemusta heti värkkäämään :D Can't stop smiling :D:D:D

terkuin Tikru :XXXX

Jaaks

Onneksi olkoon Tikru :D



Nyt sitten vaan pakkaamaan :D

no-worries

Pian mullakin on viisumihakemusten tekeminen edessä. Päätä saan varmasti raapia aika lailla, kun onnistun aina epäonnistumaan lomakkeiden kanssa. Ylitulkitsen, ja vastaan väärin, ja sitten aloitan taas kerran alusta. Pyydän aina kaikkia kaavakkeita hirveän nivaskan, että on revanssin mahdollisuus, jos vaikka sattuisin muistamaan oman nimeni väärin ekalla yrittämällä...

Viikko enää, ja sitten nähdään kasvokkain :) Tuon mukanani Suomalaisen matkaoppaan Australiasta ja kirjan Amazing facts about Australia, jotta päästään tunnelmaan paremmin :cool:
Maija

Jouko

Tiikeli,

Can't stop smiling, hyvin sanottu on. Vähän niin kuin tämä paikallinen sanonta "and you'll be laughing" kun joku asia menee niin täydellisesti putkeen että on vaikea pidätellä naurua:hahhaa

Eipä muuta kuin isopyörä pyörimään
:peukkuy


- Salibandy? Brisbanessa www.qldfloorball.org

Tiikeli

Kiitti kaikki :) ja eritoten Jaaksille noista palloista..... minä näytän tällä hetkellä just tuolta :D

Tiikeli

Vielä kerran huhuilen porukkaa kasaan perjantaiksi :XXXX
Siis kaikki kynnelle kykenevät mukaan. Vaikka onhan meillä ainakin näitä jotaka ovat hengessä mukana, kiitos siitä :)

Timo

Tikru ja muut oululaiset :D

Vielä kerran tsemppiä sinne teidän tapaamiseen :peukkuy :peukkuy :peukkuy
 
Mukana ollaan :XXXX hengessä lauantaiaamuyönä meidän aikaa  Z Z Z Z

Kiva, että asiat etenevät mukavasti. Kohta saadaankin sitten jo lueskella lisää teidän matkasuunnitelmista ja sitten jo matkakuvauksia.  Pitäkäähän meidät ajan tasalla jatkossakin :D  :D  :D

no-worries

Olen tulossa paikalle. Muistakaa muutkin tulla mukaan :)
Maija

Tiikeli

Moi Timo ja muut :) ja terveisiä Oulun tapaamisesta. Paikalla oli runsas osanotto, minä ja no-worries ;) Ja tietysti kaikki jotka olivat hengessä mukana
:XXXX
Mukavaa oli tuollakin porukalla, juteltiin kaikenlaista reissaamisesta ja katseltiin kirjojen karttoja että missäpäin kumpainenkin meinaa vaikuttaa kun sinne päästään. Ja kyllähän tuo taas vähän matkakuumetta lisäsi ;) Sunnuntaina olisi tarkoitus täyttää nettiviisumihakemus ja sitten pitää jännätä milloin se tulee.... toivottavasti pian (minä kun en ole turhan pitkäpinnaista sorttia aina) :sormetr

terveisin Tiikeli :D

Jaaks

Tiikeli :D

Missa on VALOKUVAT :??:??:??

Tiikeli

Heh, eipäs sattunut kummallakaan kameraa mukaan (ja itse en edes omaa digi sellaista) joten nyt jäätte ihan sanallisten kuvailujen varaan :D

Tiikeli

Huh huh, nyt on viisumihakemus jätetty onnistuneesti (?) nettiin ja alkaa jännääminen... :sormetr
Toivottavasti se selviää parissa päivässä sillä en ole aina maailman kärsivällisin henkilö kun pitää odottaa jotain vastaavaa :P

Terkuin Tiikeli :D:D:D

Timo

No, kun ei tullut kuvia eikä mielikuvituskaan onnistu tavoittamaan tässä ympäristössä maaliskuisen Oulun tunnelmaa, käytetään vähän apuneuvoja ja mennään www.barcafemilou.com, jyläreunasta nappi kuvapankki... Näkeepä ainakin vähän osviittaa siitä, minkälaista porukkaa Miloussa käy. Nyt en kyllä heti osannut päättää, mikä kuvista eniten vastaisi  Tikrun ja No-worriesin tapaamista  ;)    Mutta  VATIPÄÄ-pipo on kyllä tyylikäs!

Tiikeli :D  Onnea vaan viisumihakemuksen käsittelyyn! Hetikö olet tulossa kun päätös ensi viikolla rapsahtaa? Aiotteko tytöt  pistäytyä myös täällä Pohjoisessa vai pelkästäänkö etelän suurkaupungeissa ?

no-worries

Pari tuntia kului nopsaa, kun oli niin mielenkiintoista puhuttavaa ja hyvää seuraa.

En tiedä, miten pohjoisessa tulen Australiassa reissaamaan. Ajattelin pysytellä suunnilleen 800 - 1000 kilometrin säteellä Newcastlesta, mutta reissauksen määrän ratkaisee lopulta rahavaranto. Brisbanessa käyn joka tapauksessa.
Maija

Tiikeli

Olipa nopeaa toimintaa sen viisumin kanssa... Lauantai-iltana sen värkkäsin ja nyt kun tulin maanantai-aamuna kahdeksalta töihin niin viisumipäätös odotteli jo sähköpostissa :D:D:D
Mutta en taida Timo silti ihan huomenna vielä suunnata lentokentälle ;) Tarkoitus olisi heinäkuun lopulla tulla, riippuu ihan siitä millaiset lennot saan järjestettyä. Siihen asti täytyy olla täällä tuulessa ja tuiskussa. Joka ei tällä hetkellä sattuneista syistä kyllä yhtää harmita :D
Mutta sinne kun pääsen niin olisi tarkoitus reissata koko itärannikko etelästä pohjoiseen että eiköhän sitä sinnekin ehdi yhdelle :XXXX

terveisin Tiikeli :hahhaa:hahhaa:hahhaa

Patu

Onnittelut Tiikelille viisumin saannista :XXXX
Itsekin tosiaan olen Oulusta kotoisin ja takaisinpain olen tulossa tuossa maalis/huhtikuussa, eli jotain vinkkeja voin tarjoilla jos viela toisen tapaamisen jarjestatte.

Tiikeli

Eiköhän sitä aina voi yhden (tai kahden ;) ) :XXXX merkeissä tavata. Olisi kiva kuulla ihan tuoreita kuulumisia paikan päältä. Palataan asiaan kunhan palailet tälle puolen palloa :)

Tiikeli

Moi Patu :)
Jokos alat pikkuhiljaa suuntailla tänne pohjoiseen (nyt kun pohjoisen pojat, eli Oulun kärpät, voittivat SM-kultaakin :D )?
Siis polttelisi niin jo päästä reissuun että tekisi mieli kuulla kuulumisia sieltä puolen palloa... Vaikka se saattaisi kyllä tehdä sen että entistä enemmän haluttaa liikkeelle :P

utelee Tiikeli :XXXX

Riksu

Olis kiva tavata muitakin ausseista hullaantuneita. Kajaanissa kun asun, niin Ouluun voisin miitinkiin päästä. Tällä hetkellä ei ole matkaa näköpiirissä, mut kyl vuoden tai parin sisään pitää taas lähtee visiitille. :XXXX
HYVÄ KÄRPÄT!!
Riikka
skype: rillatilaa