Etsitään huonetta ja töitä Melbournesta

Aloittaja JakkoPee, maaliskuu 14, 2014, 11:15

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

JakkoPee

Hei!

Olen 30 v. mies ja olen juuri muuttanut Melbourneen. Etsin tällä hetkellä itselleni omaa huonetta Melbournesta hyvien kulkuyhteyksien päästä.

Etsin myös samalla töitä. Opiskelin yliopistossa yhteiskuntatieteitä ja valmistuin maisteriksi syksyllä 2010. Työkokemusta on kertynyt jo n. 8 vuotta ja viimeiset 3,5 v. olen työskennellyt henkilöstökonsulttina Helsingissä. Aiempaa kokemusta minulla on mm. tutkimusavustaja yliopistossa, kouluttaja Puolustusvoimissa, markkinointiassistentti yksityisellä sektorilla, hoitoapulainen kehitysvammaisille sekä työharjoittelu Länsi-Suomen ympäristökeskuksessa. Olen kiinnostunut kaikenlaisista työmahdollisuuksista, mutta mieluiten kaupungin alueella (ei maaseudulla). Olen ahkera ja pidetty työkaveri.

Kaikenlainen apu ja tieto otetaan mielellään vastaan!

Terv. Jaakko Pohjolainen

jaakko.pohjolainen@gmail.com

Ps. Minulla on myös Australian puhelinnumero, jonka voin tarvittaessa antaa spostin kautta.

tarjapa

Hei Jaakko! Meilla on vuokrattavana kalustettu yksio aivan Melbournen keskustassa 2.4. alkaen, tosi hyvat kulkuyhteydet. Yksiossa on perushuonekalut, keittokomero ja oma kylpyhuone. Talossa myos pesula, kuntosali ja sauna asukkaiden kaytossa. Lisatietoja saat minulta numerosta 0413 519 455 Lampimin terveisin Tarja