Sauna/kangaspuut

Aloittaja jounij, heinäkuu 06, 2002, 11:23

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

jounij

Haudi!

Saunoja myyvät ainakin seuraavat henkilöt tai yritykset (kaikki toimivat tietääkseni maanlaajuisesti; sano Jorille, Markulle tai Pekalle terveisiä, kun soittelet :)):

Finnleo Sauna Australia
55 Mills Rd
Braeside VIC 3195
(03) 9587 4494, mob. 0418 396 042

Finnish Sauna Building Co Pty Ltd
U 2/ 23 Leighton Pl
Hornsby NSW 2077
02) 9482 1840, Mob. 0411 395 245                                                           

Pekka's Wood 'n' Stuff
Unit 2B 'Hampton Square'
12 Hampton Road
Andrews QLD 4220
Mob. 0409 412 703
After Hours (07) 5598 8226


Kangaspuiden myyjiä en tiedä - minä saattaisin myydä omamme, kunhan (ja jos) vaimo niihin kyllästyy...

Vakavammin, kannattaa pistää ilmoitus Finlandia Newsiin ja/tai Suomi Newspaperiin, että haluat ostaa kangaspuut, niin on hyvä mahdollisuus löytää.


Tiedotusterveisin

Jouni Juntunen
Canberra
Jouni
Canberra

Pekka

Olisikohan kenellakaan tietoja mista saunoja taikka kangaspuita voi ostaa Australiassa?

eevis

Dees - We will bloody bounce back!!!


jounij

Tuolla ensimmäisessä postauksessa mainitsemani "Pekka's Wood 'n' Stuff" on sama firma kuin Lapland Saunas. Heillä on myös puhelinnumero, johon voi soittaa ilmaiseksi Australiasta: 1800 996 122.


Täydentää
Jouni
Canberra

eevis

Jaahas, sattui ihan sattumalta silmään wotifin saunallisten hotellien haku... voi auttaa jotakuta Ausseissa reissaavaa pahimpaan saunanpuutteeseen... vaikkei saisikaan löylyä heittää... :)
Dees - We will bloody bounce back!!!


Hoyryjyra

Saavuttiin sydneyyn pari paivaa sitten. Saunaan pitaisi paasta. Voisiko joku kertoa hyvia saunapaikkoja sydneyssa ja yleensakin australian alueella?

RUU

Saunojen taso vaihtelee paljon mutta hyviä löytyy joukosta paljon.
Sydneyssä yllätyimme positiivisesti keskustahotellin saunasta, joka oli ihan suomalaisten oppien mukaan tehty. Samoin Alexandra Headlandsista, Sunshine Coastilta (Queensland) on löytynyt uusintavierailun arvoinen löylyhuone.
Monessa Holiday Home / Apartments -paikassa on sauna, joten soittelemaan vaan matkan varrella.
RUU

"The Australian native can withstand all the reverses of nature, fiendish droughts and sweeping floods, horrors of thirst and enforced starvation - but he cannot withstand civilisation."
Daisy Bates

Elin F.

Tämä menee vähän aiheen vierestä, mut kirjoitanpa nyt kuitenkin mun saunakokemuksista.

Melbournessa meidän taloyhtiössä oli oikein kunnon suomalainen sauna. Sinne oli mukava aina koti-ikävän iskiessä mennä. Tosin löylyt oli vähän liiankin kuumat (?!) mun makuun välillä (ainakin silloin, kun joku muu oli laittanut sen päälle).

Kävin myös Fitness Firstissä (kuntokeskus) saunassa, eka saunakokemus Ausseissa. Meinasi myös jäädä viimeiseksi, sen verran säikähdin... Mä tietty menin sinne bikinit päällä. Istuskelin siellä sitten vähän aikaa, kunnes sisään tupsahti joku mies täydet treenikamppeet päällä, siis kengätkin jalassa! Se sitten alkoi mulle jotain höpöttelemään, mä vastasin aikast lyhyesti ja häivyin paikalta. Joku sanoi, että on muka ihan normaalia mennä saunaan vaatteet päällä, mutta että kengätkin jalassa... Ei tajuu...
Muistaakseni siellä ei muuten edes saanut heittää löylyä kiukaalle  ???

Hoyryjyra

Kivastihan tassa ketjussa saunoja on. mut loytyyko mitaan matalanbudjetin saunoitusta? veikkaan kyl et sydneyssa voi olla sellaiset vahissa, halvimmissa hostelleissa bunkataan ja rahaa saastellaan. pitaa kait rakentaa jossai vaiheessa teltta sauna johonki rannalle :)

Boomerang

Huomasin muutamia keskusteluja, jossa kaivattiin saunaa.

Yksi ratkaisu on on telttasauna - tälläisiin voi tutustua ja tilata http://www.telttasauna.com/ sivuilta.

Helppo kuljettaa ja kasata vaikka minne - hiekkarannalle esim.