Suunnitteilla WH Australia?

Aloittaja Pauli, toukokuu 10, 2006, 21:42

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

tinakenkatytto

HÄH!!!
siis nyt oon ihan pihalla.. eikö se riitä että kuvat otetaan ja radiologi (kuka tahansa sellainen) antaa lausunnon niille kaavakkeille mitä netistä piti tulostaa sieltä australian viraston sivuilta. ja ne lähetetään siis se radiologi lähettää johonkin niistä sairaaloista, mistä oli lista siellä samoilla sivuilla.. näin minä ymmärsin ja meinasin tehdä..kun multa siis pyydettiin vaan chest X-ray.

chilifinn


Jos olet epävarma niin soita lähetystöön ja kysy sieltä missä voit otattaa kuvat.
Berliinin lähetystössä annetaan puhelinneuvontaa viisumiasioissa Ma-To klo 13-17 ja Pe klo 13-16 sikäläistä aikaa (tunti Suomea jäljessä)
Suomesta soittaessa numero on 49 30 700129129
http://www.immi.gov.au/contacts/overseas/g/germany/index.htm

tinakenkatytto

Ei ne nyt vastaa sieltä, mut laitoin mailia.. Ärsyttävän hankalaa tämä viisumin hakeminen  :nuttu: jos joku vielä itse tietäis, niin ois ihanaa jos viitsisi  mulle suomeksi kertoa, ei tulis ainakaan virheitä..  :god:

Leokatti

Yksinkertaista tuo minusta on. Otatat kuvat, lähetät ne hyväksytylle radiologille lausuttavaksi (kysy lähetystöstä sitä listaa niistä tai soita yhdelle noista "panel doctor" -paikoista ja kysy kuka on lähin). Radiologi lähettää sitten lausunnon sinetöitynä kuvien kanssa suoraan lähetystöön. Itse valitsisin kuvien ottoon jo sellaisen paikan, jossa on valmiiksi hyväksytty radiologi niin ei tarvitse niitten kuvien lähetysten kanssa sompailla sen kummemmin.
Kati

If you can't be a good example -- then you'll just have to be a horrible warning.

tinakenkatytto

Huh..
Nyt varasin sitten ajan Tampereelle tuolle Dr. Toivo Piippo Koskelle. Maksaakin sitten 150 e noin.. Noh onpahan hoidossa, ei sillä hinnalla väliä. Semmosta kysyisin vielä tai varmistaisin, että mihin se lääkäri nyt sitten lähettää ne paperit? Suoraan Australiaan sinne IMMiin? vai jonnekin muualle?

tinakenkatytto

lähetänkin kai tonne berliiniin, kun ne hoitaa kai noit suomen viisumi juttuja. Toivottavasti tä nyt hoituu sitten näin! :) olen kyllä uskomaton säätäjä, anteeksi siitä  :pepsodent

Leokatti

Miksi varasit ajan lääkärille kun pelkkiä kuvia pyydettiin??
Kati

If you can't be a good example -- then you'll just have to be a horrible warning.

tinakenkatytto

Koska se ei kuulema muuten jotenkin lausu niitä ja se nainenkin siellä puhelimessa oli ihan sekasin, niinonpahan nyt varulta ja pääsee semmosen kanssa juttelemaan joka oikeesti tietää ton homman.

se röntgeni otetaan siis ensin ja sitten niiden kuvien kanssa menen tolle lääkärille, kattelemaan niitä ja täyttämään niitä lappuja, mitä pitää täyttää.

Leokatti

Jaa että radiologin lausuntoa ei siis tarvitakaan  :confuse Tämmöstä tämä aina välillä on. Australian viranomainen laatii ohjeet, mutta niitä ei sitten tarvitsekaan noudattaa... :nuttu:
Kati

If you can't be a good example -- then you'll just have to be a horrible warning.

tinakenkatytto

Jos tämä sinusta on ohjeiden noudattamatta jättämistä, niin olkoon sitten niin. Ja olen siitä syvästi pahoillani. :confuse

Leokatti

Neiti ymmärsi nyt väärin. Sarkasmin kohteena oli Australian viranomainen, ei tinakenkätyttö.  ;)
Kati

If you can't be a good example -- then you'll just have to be a horrible warning.

tinakenkatytto

Jaa, hups..  :pepsodent
no asia on kuitenkin nyt hoidossa, paperit on matkalla Astralian viranomaisille, eikä lysti edes maksanut kun vajaan sata euroa kaikkine kuluineen :) huh

Isa03k

Taallla sita ollaan (oltu jo parisen kuukautta)! Jos jotakuta kiinnostaa niin (kuvattomat, kamera teki tenan) matkakertomukset loytyy taalta http://inkemaailmalla.wordpress.com  :) Ottakee yhteytta niin tormaillaan!

tinakenkatytto

mun matkakertomukset löytyy iinahelenius.wordpress.com jos jotakuta kiinnostaa lukea :)