Adelaiden suomalaiset?

Aloittaja Sorkkis, kesäkuu 11, 2012, 13:58

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Sorkkis

Olen reilun vuoden asunut Etelä-Australiassa ja kaveripiiri on vieläkin valitettavan suppea, eli kokeillaas tätä kautta. Löytyykö muita reilu parikymppisiä suomalaisia täältä päin maata? Tuntuu olevan harvemmassa suomalaiset täällä (ymmärrettävistä syistä :D), mutta mistäs sitä tietää, josko tärppäisi. Kohta 21-vuotias naishenkilö löytyy ruudun takaa, toinenkin samanikäinen suomineito asustaa täälläpäin, mutta muihin en ole vielä törmännyt.

Myös koiranulkoilutusseura on enemmän kuin tervetullutta, jos asuinalueet kohtaa!

Jonez

Moi!

Täällä olisi yksi 24-vuotias suomalaismies.
Olen juuri muuttanut Adelaideen WH-vuodeksi, ja asun tällä hetkellä Hillcrestissä tyttöystäväni kanssa.
Olisi todella mukava tavata alueen muita suomalaisia!

bends

Täällä yksi kaksi viikkoa sitten Adelaideen muuttanut 21-vuotias tyttö. Asustelen Adelaidessa varmaan helmikuuhun asti ellei suunnitelmat muutu (niinkuin ovat tähän asti aina muuttuneet).
Olisi kiva tutustua muihin täällä majaileviin suomalaisiin, tietääkseni niitä ei täällä liiemmin ole?

Siiri

Oyzo

Moi,

olen 25 v mies, saapunut Adelaideen pari viikkoa sitten ja tarkoitus olisi viettää täällä ainakin seuraavat 6 kk. Olisi mukava tavata muita suomalaisia, laittakaahan viestiä tulemaan!

-Otto