Apua Wh-viisumin täyttöön...

Aloittaja SunSet, syyskuu 21, 2005, 19:58

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

SunSet

No niin...
 Täällä siis minä nero kyselen apua viisumin täyttöön teiltä viisaammilta :D

  Kaavakkeessa kysytään, mikä on matkustuspäivä. Matkustan eka kuitenkin Singaporeen, ja niillä seuduilla olen n. kolme kuukautta. AIOTTU Sydneyyn lentämispäivä on siis 1.2, mutta voi olla että sekin muuttuu.
 Laitanko siis 1.2 päivämääräksi siihen, vai pitääkö laittaa suomesta poistumispäivämäärä?

 Ja ymmärsinkö oikein, että osia D, E ja H ei tarvitse täyttää?

 Eli osa D: Options for receiving written communications
 Osa D: Authorised recipient details
 osa H: Migration agent consent

 Heh. Kyl mä englantia (kai) osaan, vaikka voi vaikuttaa siltä että en. Kyl mä jenkeis pärjäsin puoli vuotta :D.

 Haluan olla vaan varma, etten sössi mitään!

Jaaks

Sunset :D

Laita ihan mikä päivämäärä haluat - se 1.2 kuulostaa ihan hyvältä.

Noista muista kohdista:
E; haluatko käyttää jotain valtuuttamaasi henkilöä saamaan vastauksia DIMIA'lta
H; et todennäköisesti käytä Immigration Agenttia

Eli siis unohda ne :D

Siinä kohdassa D, ne varmaankin kysyy haluatko saada kirjallisen viestin kirjeenä vai sähköpostina ?  en nyt muista tuota kaavaketta ihan ulkoa, mutta haluat ne ilmeisesti sähköpostina.

SunSet

Kiitoksia paljon, Jaaks! Koska mulla on jo toinen jalka Australiassa, niin ymmärrät varmaan että en halua sössiä mitään kohtaa hakemuksesta :D

 I´m coming :XXXX

SunSet

Koska olen kysely-iässä, niin mistä löytyy se paikka missä vingutetaan visa-korttia, eli maksusuoritus tapahtuu? Yritin etsiä, mutta ilmeisesti olen niin zombina tämän väsymyksen takia, että ei onnistu :eye::?:?:?

susuli

Siellähän se on ihan lopussa.. visakortin numero ja voimassa oloaika. Sillä selvä.
-LIFE IS LIKE A CIGARETTE, SMOKE IT TO THE BUTT-

Jaaks

SunSet,

Varmaankin siinä vaiheessa kun tulet viisumihakemuksesi loppuun, niin tulee kysymys kuinka haluat maksaa :D

Jos ei tule, niin on sitten todennäköisesti ilmainen :hahhaa

susuli

Tai sitten olet täyttänyt turistiviisumi hakemuksen :hahhaa
-LIFE IS LIKE A CIGARETTE, SMOKE IT TO THE BUTT-