Skilled Immigration Independent - pisteet

Aloittaja wvj, joulukuu 19, 2009, 23:52

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

wvj

Tietääkö kukaan kuinka paljon merkitsee se, että läpäisee 120 pisteen pass markin rimaa hipoen vai suuremmalla pistemäärällä? Toisin sanoen katsotaanko pisteitä tarkasti vielä sen jälkeen, kun tuo pass mark on ylitetty?

Itse sain IELTS testissä yhdessä osiosta 6.5, muista yli 7. Tällöin saan kielipisteitä 15, jolloin kokonaispistemääräni olisi 125. Jos treenaisin lisää ja kävisin IELTSissä vielä kerran saattaisin ehkäpä saada kaikista osioista 7 tai yli. Tällöin kielipisteitä tulisi 25 ja kokonaispistemääräni olisi 135. Ammattini kuuluu paljon haluttujen ammattien listaan.

Tuo IELTS testi ja siihen treenaaminen on hyvin voimia vievää ja turhauttavaa, kun olen kuitenkin elänyt ja opiskellut muutamia vuosia englanninkielisessä ympäristössä, käytän kieltä säännöllisesti ja itse kielessä ei ole kummemmin ongelmia. Mahtaako testin uusiminen olla järkevää lisäpistetiden toivossa? Mm. britit saavan tuon saman 15 pistettä äidinkielensä perusteella ja ilmeisesti joutuvan menemään IELTSiin, jos haluavat 25 pistettä. 

RUU

Pisteraja on on/off -kytkin. Jos saat viisumityypissä vaditut pisteet kokoon, saat hakea viisumia, muuten et. Mitään sen suurempaa merkitystä niillä ei ole, joten ylimääräisistä pisteistä ei ole erityistä hyötyä.
RUU

"The Australian native can withstand all the reverses of nature, fiendish droughts and sweeping floods, horrors of thirst and enforced starvation - but he cannot withstand civilisation."
Daisy Bates