Maahantulokortti + Adapteri Urgent!

Aloittaja angel, syyskuu 28, 2006, 22:09

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

angel

Olen maanantaina lähdössä sinne Down Underiin ja
tämä sivusto on ollut avuksi monessa asiassa, mutta
pari asiaa on jäänyt vähän epäselväksi tai en ole osannut hakea oikeasta paikasta.
1. Maahantulokortista ja poistumis-?. Kyselin Areasta ja Finnairilta, jolla lennän Singaporeen saakka ja Qantasilla Brisbaneen. En saanut selvää vastausta saako tämän jo Helsingin lentokentältä, koneessa vai vasta Australian päässä kentällä?
2. Adapterista, saako sellaisen helposti esim. Brisbanen keskustasta ja mitä suunnilleen maksaa? Täältä ei kauhean helposti löydy tai sellanen moneen maahan sopiva mötikkä löytyy, joka maksaa 25 ?, että kannattaako ostaa se vai vasta paikan päältä?

Pikaista vastausta pyytäen.

MH

Moi!

Kupongin saat koneessa singaporesta eteenpäin. Adapteri kannattaa ostaa perillä niitä myydään lähes joka paikassa, hintahaarukka varmaan 2-20AUD

riaapa

Ja jos satut vaikka nukkumaan kun niitä kuponkeja koneessa jaetaan (vaikka kyllähän niitä tarjotaan muutamaan otteeseen), niin on niitä saatavilla vielä siinä passijonossa seisoessakin. Eli ei hätää.

Lycka till!
Riina

Rockola

LainaaOriginally posted by angel
Olen maanantaina lähdössä sinne Down Underiin
No sittenhan ehdit paikan paalle juuri parahiksi parantelemaan jetlagia Irish Murphyyn :XXXX
Lainaa2. Adapterista, saako sellaisen helposti esim. Brisbanen keskustasta ja mitä suunnilleen maksaa? Täältä ei kauhean helposti löydy tai sellanen moneen maahan sopiva mötikkä löytyy, joka maksaa 25 ?, että kannattaako ostaa se vai vasta paikan päältä?
Niita saa kuten jo joku totesikin joka paikasta, itse ostin just sellaisen pari viikkoa sitten Harvey Normanilta Queen Street Mallilta (sen keskustammaksi Brisbanessa ei paase), maksoi vahan toistakymppia.
Wovon man nicht sprechen kann, dar?ber mu? man schweigen