Järjestön kautta Ausseihin ?

Aloittaja Annukasa, helmikuu 05, 2017, 06:24

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Annukasa

Syksyllä olen lähdössä Suomesta Ausseihin Working Holiday viisumilla. Fiksuin tapa lähteä? Järjestön kautta (Kilroy, GoXplore jne.) vai ihan itse matkan rakentamalla? Olen ihan kujalla mitä kaikkea pitää olla mukana ja paljon mikäkin maksaa? Osa sanoo että viisumi on 95e + posti ja osa sanoo että 4e/päivä ! Nyt viisaammat kertokaa vastauksia ennen kuin pää räjähtää  ??? :o :confuse

RUU

Annukasa, viisumin kanssa aina parasta on katsoa ehdot ja hinnat suoraan niitä myöntävältä viranomaiselta, Australian tapauksessa border.gov.au.

Kaupallisen yhtiön (esim Kilroy) käyttäminen järjestelyissä on makuasia. Jotkut käytävät mutta yleensä kommentit ovat sen tapaisia että niiden tarjoama apu on arvokkainta ehkä sellaiselle joka ei koskaan ole ollut naapurikylää kauempana. Katso huolella mitä he tarjoavat, sillä monesti se rajoittuu käytännössä hostellimajoitukseen ensimmäisten viikkojen aikana ja siinä se - muun suhteen luvataan ehkä "auttaa" mutta käytännössä joudut silti tekemään käytännön työn itse.
RUU

"The Australian native can withstand all the reverses of nature, fiendish droughts and sweeping floods, horrors of thirst and enforced starvation - but he cannot withstand civilisation."
Daisy Bates