Olen DI+KTM(valmis 2011) ja nyt työnhaussa Brisbanessa. Tarvitsen työvihjeitä.

Aloittaja HenriJokinen, heinäkuu 05, 2010, 21:44

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

HenriJokinen

Olen 2007 valmistunut diplomi-insinööri Tampereen teknillisestä yliopistosta. Nyt minulla on kauppatieteiden maisterin tutkinto valmistumassa Aalto yliopiston kauppakorkeakoulusta (ent. Helsingin kauppakorkeakoulu)  :nuttu:. Olen Australiassa hakemassa kansainvälistä työkokemusta ja etsin töitä Brisbanen alueelta. Working holiday -viisumini sallii 6kk töitä yhdellä työnantajalla ja yhteensä 12kk oleskelua maassa.

Minulla on taitoja ja tietoja monenlaisia, mm. Web-osaamista ja graafisia kykyjä, myynti- ja markinointitaitoja, projektihallintaa sekä tutkimusosaamista. Olen aloitekykyinen ja hoidan hommat aina loppuun saakka. Olen urheilullinen, sosiaalisesti menevä ja kulttuurin ystävä  :XXXX. Pyöritän myös pientä kannattavaa yhden työntekijän yritystä. Paremmin minuun voi tutustua CV:ni kautta: http://www.helmikoru.fi/HenriJokinenCV.pdf

Otan mielelläni työvihjeet ja kaiken avun vastaan  :god: numerossa 04 68 699 611 tai sähköpostitse henri.jokinen@student.hse.fi.

Tapaan mielelläni uusia ihmisiä, ota yhteyttä ja sovitaan lounas tai illallinen. Minusta on mielenkiintoista kuulla muiden taustoja ja tarinoita ihan muuten vaan, "no strings attached"    :pepsodent .

Ystävällisesti ja kunnioittaen,
Henri Jokinen

PS. Rekisteröin juuri nyt myös ABN:n, jos on contract-hommia tarjolla...