Paansarkya OSHC:sta opiskelijaviisumin yhteydessa.

Aloittaja DaffyD, heinäkuu 21, 2007, 22:49

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

DaffyD

G'day,

       olen opiskellut kuluneen lukukauden Ausseissa ja lento kotiin on 23.8. Opiskelijaviisumi on voimassa 30.8. asti, mutta kyynel, OSHC vakuutus on voimassa ainoastaan 18.8. asti. Minulle jaa siis 5 pv Ausseissa ilman OSHC-vakuutusta, mika rikkoo periaatteessa opiskelijaviisumin ehtoja. Matkailen Aussien jalkeen, ja olen ottanut Tapiolalta huomattavasti OSHC:ta kattavamman matkavakuutuksen 17.8. eteenpain. En viitsisi ottaa lisakuukautta OSHC:hen, mutta toisaalta en halua, etta rikon jotenkin raikeasti opiskelijaviisumini ehtojakaan. Tietaako joku, etta puututaanko tuollaiseen vain 5 paivan takia? Siis tuleeko siita joku merkinta, etta "alkaa paastako enaa maahan, kun rikkoi viisumiehtojaan"?

Kiitos, jos joku osaa neuvoa!

-Repe :confuse

Wilmina

Mun jarjen mukaan et riko opiskelijaviisumin saantoja, koska mun tietaakseni sen ehto on, etta sinulla on Ausseissa voimassa oleva sairasvakuutus. Vakuutusta ei tarvitse ottaa OSHC:lta taalla ja tiian ainakin yhen ruotsalaisopiskelijan ollaan koko opiskeluajan (oman kertomansa mukaan) ruotsalaisen vakuutuksen piirissa hyvaksyttavasti.

Mutta jos varmaa vastausta haluat, kysaisepa DIACilta, siellahan ne tietavat :) ma vaan paattelen...


W