Suomalaisia rahtareita Ausseissa?

Aloittaja Prefix, kesäkuu 28, 2011, 19:04

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Prefix

Elikka, alotanpas uuden ketjun ku ei oikeen vastaavaa ollu taal viel.

Kuten otsikkokin jo kertoo, kyselisin siis onko taalla muita finskeja ajoduuneissa..? ja minkamoisissa duuneissa..? seka, loytyyko mistaan netista jotain aussi-rahtareitten foorumia..? ..koittanu kovaan ettiskella, tuloksetta..

Itte vasta alottelemassa duuneja, ny toista viikkoa hedelmafirmalla kuskailemassa banaaneterttuja farmeilta pakkauslaitokseen. Ajokkina on pienen pieni 2-aks. Isuzu, suattaapi olla jopa vain LR tai ehka MR. Paikkakuntana Mareeba, Queensland.

Prefix

Jatkanpa vanhaa viestiani.. Elikka, itse nykyaan Brisbanessa kurvailemassa puolikkaalla jaellen erinaisia romuja ympari metropolia.

Voiko nain tosiaan olla ettei taalta loytyisi lainkaan Suomalaisia rahtareita mistaan pain mannerta..? ..tai sitten on vaan ittella vaara foorumi..

Jouko

Tähän päivään menessä en ole tavannut yhtään Suomalaista rahataria täällä ausseissa.   


- Salibandy? Brisbanessa www.qldfloorball.org

jounij

Minä olen tavannut 3 - 4, mutta kaikki he ovat jo "EVP".


Tuumaa
Jouni
Canberra

Jaaks

Minulla on yksi hyvä kaveri (suomalainen), joka ajelee kaasutankkereita, mutta siinä se.
Olethan Jouko sinäkin Arin muistaakseni tavannut ?

Jouko

No joo tottahan mä Arin tunnen hyvinkin ei vain tullut mieleen.


- Salibandy? Brisbanessa www.qldfloorball.org

vuokko

Hei
Uteliaisuus heräs ,miten sait kortin tänne pitikö ajaa inssi ,oliko sinulla suomalainen yhdistelmäkortti . Olen ajellu ympäriämpäri eurooppaa rekkaa eli siis puolikasta mut ainakin tääl sanottiin pitäs käydä inssiajo ja ne vihreet ja valkoset kortit. Olis kiva tietää ,vielä kivempi olis ajaa  :pepsodent