Joko Marimekko avasi Melbournessa????

Aloittaja meikalainen, lokakuu 25, 2012, 13:44

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

meikalainen

Millonkohan tuo Marimekko avaa Chapel streetille, onko kellaan tarkkaa paivaa tiedossa? sinne heti  paastava :)  kiitos

iluvatar

Miks Melbourne ja Sydney saa aina kaikki kivat kaupat ja Brisbane vasta 10 vuoden päästä  :nuttu: ehkä pitää alkaa suunnitella Melbournen reissua

RUU

Kyllä jotain Marimekkoa löytyy Brisbanessakin. Fortitude Valleyssä on ainakin kaksi liikettä. Toinen on Emporiumissa, Wickham Streetillä lähellä Brookes St kulmaa. Toinen taitaa olla jokin tanskalaista sisustusta myyvä kauppa, olisikohan ollut Arthur St, lähellä James St (paremmin muistavat antanee tarkemmat koordinaatit).
RUU

"The Australian native can withstand all the reverses of nature, fiendish droughts and sweeping floods, horrors of thirst and enforced starvation - but he cannot withstand civilisation."
Daisy Bates

Haagalainen

Lainaus käyttäjältä: RUU - lokakuu 26, 2012, 15:51
Toinen taitaa olla jokin tanskalaista sisustusta myyvä kauppa, olisikohan ollut Arthur St, lähellä James St (paremmin muistavat antanee tarkemmat koordinaatit).

Space Furniture, 10 James Street

Brisvegas

Ruu taisi tarkoittaa tätä liikettä Arthur Streetillä:

http://themodern.net.au/home

On muuten ihana kauppa vaikkakin hintava, mutta voihan siellä käydä vain hypistelemässä niinkuin minä :)

iluvatar

Juu en mä marimekosta oikeesti edes välitä tarkotin lähinnä zaraa ja h&m oli kai joidenkin huhujen mukaan rantautumassa vai onko jo tullut. Ja lähinnä sitä mietin, että Melbsiin tulee kokonainen kauppa ja meillä on vaan jotain unikko-pusseja jonkun designkaupan nurkassa.

meikalainen

noh, makin odotin sita innolla tanne - ensinnakin Zara on ihan Per***sta taalla, verrattuna Suomeen. Olen kayny 4-5 kertaa enka ikina nahnyt mitaan kivaa... sisaanostajat valitsee ihan outoja, ja jos on jotain kivaa ni ei ole kokoja eniveis jalella tai hinnat tosi kalliita. Jarkyt jonot sovarille kassalle, ja kauhee sotku. Suomessa aina loytyy kaikkee kivaa :) ei edes enaa hinkua tuonne Melbournen Zaraan, voin lohduttaa tuolla. Saman olen kokenut Mango- liikkeen kanssa. Siella on muuten upea Mango-liike Goldcoastilla. Taalla ihan kauheeta kamaa Mangossa, taas joku outo sisaanostaja, epailen et intialainen tai kiinalainen- tai ainaki niille markkinoille suunnattua. TOdella pettymys, saa naha mites H&M n kanssa kay.... en enaa oleta mitaan  ;) 

iluvatar

Gold coastin mangossa olen joskus käynyt mut siellä oli hinnat varmaan aika korkeita mut on ne Suomessakin. Harmi ton Zaran kanssa. Onks suomalaisten tyylitaju vaan niin erilainen paikallisesta ku tuntuu et en ikinä löydä täällä mitään muuta ku jotain huonosti istuvia rättejä kun taas Suomessa saa helposti tilin tyhjäksi.

ausseihin!

http://www.kiitos.com.au/

Olen samaa mieltä, että täältä ausseista on tosi vaikea löytää kivaa vaatetusta (mun mielestä tähän luokaan menevät myös magot ja zarat) Retkua ja vielä enemmän retkua. Yhden rahan mentävän aukon olen löytänyt Vigorellan vaatteista. Vaikka Melbourne taitaa tosiaan olla tässä asiassa muuta maata parempi? En vain ole vielä päässyt sielä käymään.