Melbourne maaliskuussa

Aloittaja cactus, helmikuu 01, 2007, 01:57

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

cactus

Terve!
Tallainen maailman ympari reissaava 31 v tyttonen saapuu Melbourneen maaliskuun ajaksi.

Jos olet kaupungissa samaan aikaan, ilmoittele niin voisi yhdessa keksia jotain hauskaa! :eye: Suunnitelmiin kuuluu harrastelu, ehka osa-aika duuni (tai ei), jotain kurssia, mutta ihmisia olisi kiva tavata kaikenlaisen hengailun merkeissa :cool: Olen ollut Melissa aiemmin, eli ihan umpituristia ei tassa olla :peukkuy

Samoin jos jotakin jo Melissa asuvaa kiinnostaa tavata, tai on jo jotain valmiita porukoita/tapaamisia johon saisi tulla mukaan niin laittakaa vastausta tai U2U! :P

sanguis

Mulle saa ainakin kirjoitella ja ehka sitten soitellakin! Oon Perhissa 15.3 asti, mutta sitten pitaa tulla ne formulat kattoo! Ma oon taalla hengannu enemman ja vahemman 2 kk ja tosiaan takasin tulen sillon! Melbourne on kylla aivan mahtava paikka, eikos totta? :XXXX
\"Happy as a koala high on eucalyptus...\"

cactus

No on mahtava paikka :D
Kirjoitellaan vahan lahempana, voin laittaa sulle U2U viestia maaliskuun puolessa valissa. Sahan olet sitten jo melkein paikallinen, eli tiedat parhaat paikat :eureka

sanguis

No paikallisesta ei voi puhua, mutta joo kylla ma aika hyvia paikkoja tiedan, kun asun paikallisen kaverini kanssa. Suomalaisia kavereita ei taalla pain ole koskaan liikaa, joten let me know! :D
\"Happy as a koala high on eucalyptus...\"

Ti-Tiina

Hello hello taalta suomesta viela!

Suomen pakkasissa taalla flunssaa podetaan viela mutta saavun Perthiin 16.2. ja vietan aikaa WA:ssa n kk. Ajatus olisi myos menna Melbourneen sen jalkeen joksikin aikaa. Suunnitelmat tosin viela hiukan auki, mutta olisi hauskaa tavata siella uusia tuttuja :) Ja ehko formuloita tai uinnin MM -kisoja kayda katsomassa... vai onkohan kaikki liput jo menneet, tietaako kukaan ja oletteko muut esim uintikisoja ajatelleet?

Emmakatariina

Mä olen myös Melbournessa maaliskuussa. Nyt torstaina saavun paikan päälle ja viivyn ainakin kesäkuun loppuun. Voisin mieluusti liittyä seuraan, tekemisellä ei niin väliä. Mulle käy niin urheilutapahtumat kuin yöelämään tutustuminenkin ja niiden välimaasto. :)

sanguis

Formuloita makin tosiaan tulen kattomaan kunhan Perthista takaisin paasen. Lippuja kuulemma saa viela ihan pari paivaa ennen ja jos haluaa menna kattomaan vaan sunnuntain kisat niin hinta on n.90 $. Ei siis todellakaan paha, koska euroopassa ne maksaa 150 euroa. Toi on siis ns. seisomapaikka, eli sinne katsomoon silla ei paase, mutta siella on kuulemma muutenkin tylsaa.
Niin ja yoelamahan taalla on aivan huippua, joten suomi-tytot ja -pojat eikohan pisteta kerho pystyyn ja nahda sitten maaliskuussa. Ma lahden mielellaan oppaaksi...:XXXX
\"Happy as a koala high on eucalyptus...\"

sanguis

Ti-Tiina:
Jos haluat nahda jo perthissa, otahan yhteytta. ma lennan sinne huomenna kuukaudeksi!:roue
\"Happy as a koala high on eucalyptus...\"

joqets

Tervepa terve!

Ite olen taalla maaliskuussa, mutta myos talla hetkella. Tammikuun puolelta on tullut taalla asuttua, mutta kovin paljoa ei ole silti ystavia tai kavereita kertynyt, silla asutaan kaverin kanssa omassa kampassa eika hostellissa. Eli kaikenlainen ajanvietto kylla kiinnostaa, u2u:ta voi laittaa tulemaan (toivottavasti muistan tsekkailla sen).

Kiinnostuksen kohteena nyt on perusbaareilun lisaksi kulttuuri, ruoka, urheileminen (ei kattominen! :O)

Antti

cactus

No meitahan on siella sitten enemmankin :D
Ilmoittelen itsestani sit kun siella oon, tosiaan kaikenlainen ajanvietto kavis! Byron Bayssa viela, mahtava paikka myos tama...

jussip

Minä saavun Melbourneen puoleksi vuodeksi ensi maanantaista lähtien. Aiempaa aussikokemusta ei ole, eli olisi ihan kiva tavata paikallistuntemusta omaavia.

joqets

Morjesta taas!

Melbourne on kylla semmonen paikka, etta paikkoja ja tapahtumia tuntuu loytyvan. Kiva juttu tama kaupungin erikoisuus eli pikkukujille piilotetut hienot baarit. Janska spottailla noita mestoja, kun ne ei paljoa pida aanta itsestaan. Viimeksi tassa viikonloppuna tuli otettua cocktailia 1920-luvun henkeen sisustetussa jazzia hehkuvassa loungessa, joka oli keskustan pikkukadulla aika industriaalisen autohallin vieressa. Tapahtumiakin riittaa konemusabileista taidenayttelyihin yms! Valkomna om board!

Eli ei muuta kuin suomalaiset kasia ylos niin laitetaan jotain hengailua pystyyn! Etenkin jos asutte taalla kaupungin pohjoispuolella eli north melbourne, carlton, fitzroy, collingwood, brunswick -alueilla. St kildassahan vissiin liikkuu backpackereita vahan tiuhempaankin, mutta pohjois-saidilla on enemman paikallisia ja vahan rauhallisempaa. Kivaa aluetta kylla kuitenkin.

Pistakaapa vaikka u2u:ta

MisFish

Hei! Muutin Melbourneen tammikuussa ja tarkoitus olis viettaa taalla ainakin 6kk. Ehkapa se vuosikin kokonaan. Kavereita ei oo viela hirveesti kertynyt joten aika yksinaista on ollut. Etenkaan baareihin ei viitsi itsestaan lahtea. Vaikka kai sielta akkia seuraa sais :D Niin etta ottakaa vaan rohkeesti yhteytta ja lahdetaan yhdessa pitamaan hauskaa! Oon innostunu taalla juoksemaan joten lenkkikaverikaan ei olis pahitteeks! :)

Ti-Tiina

Hello nyt taalta Australian lansirannikolta!

Niinhan siina kavi, etta joustavat aikataulut muuttuu aina! Nailla nakymin pyorin taalla WA:ssa maaliskuun loppuun saakka. Pitakaa hauskaa muut siella Melbournessa niin kisoissa kuin muissakin riennoissa. Itse olen ajatellut sinne Melbourneen tullessa (huhtikuussa) kayda katsomassa Tasmaniaa jos ketaan kiinnostaa lyhyt pyorahdys siella!

Aurinkoa :)

Tiina

cactus

No nyt taalla ollaan  :D
Jos oikein osasin ilmot lukea, niin talla hetkella ainakin Emmakatriina, Joqets, Jussip ja MisFish asustelis taalla talla hetkella. Pistetaanko tapaaminen pystyyn niiden kesken jotka paasee? Muutkin mukaan!

Ehdotan ens viikon ti tai to alkuiltaa 18 aikoihin tai ke, to paivaa 14 aikoihin? Miten sopii? Parhaat paikat on aina keskustan ulkopuolella mutta kun kuitenkin asutaan eri suunnilla, miten olis treffit Flinders station kellojen alla, ja sielta minne lie mita porukalla on mielessa. Mun budjettiin ei kuitenkaan mahdu oikeassa "ruokaravintolassa" syominen, muissa paikoissa kyllakin  ;) Jos mennaan paivalla, Greek cafessa Southbankissa on loistava kakkuvalikoima...

Mut saa kiinni:
cc_oo_75@hotmail.com tai
0420804409 sms

Carina

joqets

Terve!

Harvemmin muistaa tata lukea, mutta olipa onni etta juuri nyt tuli vilastua..

Tuommoinen tapaaminen vois olla ihan mukava jarjestaa ja suunnitelma kuulostaa kaikessa yksinkertaisuudessaan ihan hyvalta. Omista tyovuoroista en vaan viela ole taysin selvilla. Su/ma aikana saan omat menemiset tietoon ja palaan asiaan.



Minut tavoittaa luurilla numerosta 041 928 5587

Antti

PS. Toivottavasti tama parin paivan varoitusaika ei ole liian pieni kaikille taman cactuksen jattaman ilmoituksen huomaamiseen? Eikos tassa kuitenkin ole kyse nyt alkavasta viikosta?

PPS. Muistakaahan kayda aanestamassa pe/la!

jussip

Tiistai olisi parempi. Päivät tuhriutuu töissä ja torstaina pitää olla toisaalla baarissa.

Kakkonen

Tiistai-ilta sopis meikalaisenkin aikatauluun parhaiten. Joko pistetaan paivamaara lukkoon?

Emmakatariina

Tiistai-illalle sovittu ruokailua vaihtarikaveriporukan kanssa, mutta jos satutaan samalle alueelle ja istutte iltaa myohaan, niin voisin mieluusti yrittaa molempiin tapaamisiin. Tai sitte liityn seuraan seuraavalla kerralla (tuleehan sellainen:). Mut tavoittaa foorumin lisaksi numerosta 0434618053.

Emma

joqets

Nayttaapa silta, etta huominen ei ainakaan minulle kay, silla toissa menee ti-ilta.

cactus

No voipi olla etta aikataulu on vahan nopea tuohon huomiseen ainakin, mullekkin tuli siihen muuta menoa  :-\ Jatetaan ti ja koitetaan vaikka pe iltaa, kun illat tuntuu sopivan paremmin. Pe klo 19, kuka paasee?  8)
Carina

Nunnu74

Ma voisin tulla myos jos vaan sopii! Olen taalla opiskelemassa ja olis kiva tavata suomalaisia kun ei niita koululla nay.

joqets

To-la toimii, eli perjantaikin {o/

jussip

Perjantai sopii oikein hyvin.

Emmakatariina

Perjantai vaikuttaisi ookoolta mullekin.

Kakkonen

Jeps, perjantai passaa mainiosti!

cactus

Ei tehda sitten asiaa liian vaikeaksi, vaan nahdaan kaikki kynnelle paasevat nyt pe klo 19, vaikka siina Flindersin kellojen alla, ja paatetaan sitten mihin mennaan. Kiva vaan mita useampi tulee mukaan, eli Nunnu74 ja muutkin mukaan vaan tietty! Luulen etta suomalaisporukka loytaa toisensa helposti ulkonaon perusteella  ;), mulle voi kuitenkin myos soitella jos ei loyda  ???...

See you!   8)

joqets

Oolraitti! Eka uurnille ja sitte kalijalle!   8) Huomenna nahaa :)

DandyAndy

Heips! Makin taidan liittya seuraan, ei oo tullut puhuttua suomea vahaan aikaan. Meitsi on vaan talky talky englishia viime aikoina. Nahdaan huomenna!  :)

Nunnu74

Moikka
Hitsi huomasin just etta koulu loppuu huomenna klo 19.30...
Yritan paasta lahtemaan vahan aiemmin, onneksi olen siina ihan Flindersin vieressa.
Jos en niin soitan vaikka Carinalle kun paasen koulusta.
Nina

jussip

Tänään siis. Itse pukeudun todennäköisesti mustaan Rammstein-t-paitaan.

Kuula

No jos Randy tulee niin kai makin sit tuun mut ei olla pitkaan kun huomenna pitaa menna aanestaa. Moomba water festivalin jutut on kans meneillaan.

joqets

Ilta sujui sitten ihan rattoisasti, vai mita? Omasta puolesta taytyy sanoa, etta oli virkistavan erilaista kayda ulkona taysin suomalaisella, joskin heterogeenisella porukalla! Kiitos kaikille mukana olleille. Kuvia ois tarjolla, jos netti ei ois niin nuhainen nyt tuon uppimisen suhteen..

P.J. O'Brienistahan lahdettiin lopulta viimeisten kesken joskus 02:n aikoihin, ja siita tais pieni joukko jatkaa viela Crownia kohden.

(Olin piraattipaidassa, ilman kenkia! Yarr!  :-X)

Sopiva

Mikäli te uutta miitinpoikasta järjestelette niin tämä poika on messissä. Tää threadi meni ohi ku ei oo täällä tullu vähään aikaan käytyä.

Melbassa ollaan oltu syyskuusta asti ja poispäin lähden huhtikuun alkupäivinä :)
Regret nothing. Do everything.

Nekku

no voi hitsi.. :( missasin teijan suomi tapaamisen kun en oo ihan hetkeen tata palstaa lukenu. ite oon myos taalla melbournessa ja oon ainakin vie pari kuukautta. ois tosi kiva tavata soomalaisia taalla. oisko mitenka mahdollista jarkata utta tapaamista???

mut saa kiinni numerosta 042 080 7538

Nea