TV:n muutto Australiasta Suomeen

Aloittaja Hessu, huhtikuu 22, 2015, 22:27

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Hessu

Onko kellaan kokemusta television viemisesta Australiasta Suomeen? Kayvatko standardit yhteen? Olen palaamassa takaisin 8 vuoden jalkeen ja olisi tietty mukava olla myymatta televisiota.

SaQ

Lainaus käyttäjältä: Hessu - huhtikuu 22, 2015, 22:27
Onko kellaan kokemusta television viemisesta Australiasta Suomeen? Kayvatko standardit yhteen? Olen palaamassa takaisin 8 vuoden jalkeen ja olisi tietty mukava olla myymatta televisiota.
Vein joskus Englannista television Suomeen mukanani. Matka oli lyhyempi ja sain telkun tuotua pienella lisamaksulla joten ajattelin etta miksipa en ottaisin sita mukaan. Kuten puhelimissa, niin myos televisioissa on usein maakohtaiset firmwaret. Siihen aikaan digitelevisiot olivat vasta uusia joten ehka nykyaan standardit ja firmikset alkavat olemaan aika stabiileja. Oma telkkarini alkoi kuitenkin olemaan aika hankala kayttaa UK firmiksella.

Jossain vaiheessa paadyin ostamaan erillisen digiboxin ja Englannista tuotu televisio oli vain "monitorina". Yritin kysya Samsungilta silloin josko saisin jotenkin suomalaisen firmiksen asennettua, mutta paras tarjous joltain huoltofirmalta olisi maksanut likimain uuden television hinnan. Eli tuon aikaisemman kokemuksen perusteella en televisiota rahtaisin Suomeen - ja niita rahtikiloja kertyy helposti muutenkin.

Jouko

SaQ, ootko koittanut päivittää firmwareta itse. Nimittäin mä ainakin oon onnistunut tekemään firmware päivitykset meidän kahteen Samsungiin USB tikulla.


- Salibandy? Brisbanessa www.qldfloorball.org

SaQ

Lainaus käyttäjältä: Jouko - toukokuu 03, 2015, 11:28
SaQ, ootko koittanut päivittää firmwareta itse. Nimittäin mä ainakin oon onnistunut tekemään firmware päivitykset meidän kahteen Samsungiin USB tikulla.
Muistaakseni yritin etsia jotain firmiksia silloin mutta en loytanyt netista. En tieda missa lie tuo televisio on nykyaan. Suomeen se tuli 2008 ja jai sinne kun muutimme Ossilaan 2009. Ehka veljen lapsilla on jonkun videopelin nayttona tai jos ei enaa kaytossa niin toivottavasti vastuullisesti kierratetty.