mms-viestit?

Aloittaja juliet24, huhtikuu 19, 2007, 16:46

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

juliet24

Heippa!
yritän lähettää (tai yritetään molemmin puolin) lähettää mms-viestejä eli kuvia toisillemme. Molemmilla nokian puhelin, hänellä vodafonen liittymä. Miksi se ei onnistu?? Minun viestit eivät mene lainkaan perille, ja hänen multimedia-viesti meni vodafonen nettisivuille, missä näin sen salsanaa käyttämällä? kenelläkään tietoa tästä?Ois ollu niin kiva saada kuvia, kun ukolla on viimeinkin kamerapuhelin :D

jounij

Niin teksti kuin mms-viestienkin perillemeno riippuu siitä, millaiset sopimukset käytettävillä puhelinoperaattoreilla on keskenään viestien välittämisestä ja keskinäisestä laskuttamisesta. Nähtävästi teille on sattuneet väärät operaattorivalinnat.


Toteaa
Jouni
Canberra

Jouko

Tervetuloa puhelin - Internet tekniikan museoon  :pepsodent ei tästä niin kauan ole kun et voinnut lähettää sms viestiä kaverille jos hänellä oli toisen operaattorin kortti.


- Salibandy? Brisbanessa www.qldfloorball.org

juliet24

ok. kyllä tekstiviestit onnistuu muttei tosiaan noi mms-viestit. Ei voi mitään:)  :confuse

Zara

Moikka,

Vodafonen pitaa aktivoida kuvaviestien lahetys.

Eli Vodafonen asiakkaan pitaa soittaa heidan tekniseen tukeen (PXT Support) 1300 30 10 30.
Heille pitaa antaa puhelimen malli (valmistaja ja numero). He lahettavat tuohon puhelimeen
viestiasetukset, jotka pitaa tallentaa. Puhelin pitaa sulkea ja sen jalkeen nuo paivitykset
ovat valmiita, ja kuvaviesteja pystyy vastaanottamaan.

Eli Vodafonella tama kuvaviestien vastaanottaminen ei siis ole automaattista (kuten Suomessa),
vaan palvelu pitaa aktivoida.

Good luck.   :peukkuy

Leokatti

Sama taitaa koskea Optuksen puhe-elimiä...
Kati

If you can't be a good example -- then you'll just have to be a horrible warning.

Kuula

Ja minulle luvattiin ettei aktivoinnistakaan ole apua jos kyseessa on pre-paid. Sita miksi pre-paidilla ei voi vastaanottaa en ymmarra. Jupehan oli taalla pari vuotta laittamassa MMS palveluja pystyyn Erickssonille, mutta ilmeisesti kypsyi kun lahti jo takasin Suomeen.

Zara

Moikka,

Juuri toissa paivana aktivoin oman puhelimeni vastaanottamaan noita kuvaviesteja
Nokian malli kaytossa ja Vodafonen verkko. Oma liittymani on pre-paid, ja hyvin
tulee kuvaviestit perille (tosin vain Vodafonelta Vodafoneen testattu).
Eli kylla ainakin Vodafonen pre-paid liittymaan saa aktivoitua nuo kuvaviestipalvelut!

Good luck edelleen!   :XXXX

juliet24

heippa. minäpä yritän kysellä onko aktivointia tehty...:)
minulle tulee viesti, että "katso viesti internetistä osoitteesta...." ja hänelle ei mene perille ollenkaan.Mutta kiitos neuvoista!

Zara

Moikka taas,

Joo, munkin piti ennen kayda katsoon kaikki kuvaviestit Vodafonen nettisivuilta, mutta tuon aktivoinnin jalkeen
on toiminut hyvin (ainakin siis minun Vodafonessa).  :)