Majoitusta tarjolla kotitoita ja lastenhoitoa vastaan

Aloittaja Heidi, tammikuu 05, 2010, 10:19

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Heidi

Nyt on taas se aika vuodesta, jolloin turistit valtaavat Great Ocean Roadin ja myos minun kotikaupunkini. Jos matkailet taalla pain ja olet valiaikaista tukikohtaa vailla - tarjoan majoituksen ja ruoan sekalaisia kotitoita, remontti- ja pihahommia seka lastenhoitoapua vastaan.

Meilla on vuosikausia kaynyt erilaisia matkaajia ja juuri tana aamuna viimeisten lahtiessa tama ajatus herasi taas eloon, silla tassa talossa eivat hommat lopu ja meista on aina ihanaa tavata uusia ihmisia ja saada suomenkielista juttuseuraa.

Jos liikut taalla pain ja tarjous kuulostaa kiinnostavalta, ota yhteytta! Laitan lisatietoja sahkopostilla tai yksityisviestina.

Heidi  8)

morri

Moi Heidi,
olen tulossa viikonlopun aikana Melbourneen ja olen erittäin kiinnostunut tukikohta-/työtarjouksesta. Olen 22-vuotias poika ja tekisin mielelläni pieniä korjaus- ja huoltotöitä. Jos olet kiinnostunut vastaile vaikka s-postiin.

morri

tai parhaiten saa yhteyden puhelimen kautta, tässä ois numero 0415332227

paivipa

Hei Heidi!

Tarjouksesi kiinnostaa. Majoittuisin mielelläni luonasi helmikuun 2 viimeistä viikkoa. Osaan hoitaa lapsia ja kokata, leipoa ja siivota kokemuksella. Myös remontointi onnistuu. Laita lisätietoja tai sähköpostiosoite.
Terveisin, Päivi

Heidi

Kiitos kaikille vastaajille, kiinnostuneita olikin yllattavan monta muutaman paivan sisalla!

Yritan kayda aikatauluja lapi taman paivan aikana ja vastailla kaikille sita mukaa, kun kerkean. Meilla on nimittain muutamia ystavia ja sukulaisiakin tulossa kaymaan tulevien viikkojen/ kuukausien aikana, joten tarkistan heidan aikataulunsa ensin.

Palaan pian, Heidi  8)