Chest X-Ray

Aloittaja eluna, elokuu 28, 2008, 14:45

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

eluna

Kuvat kavin ottamassa muutama viikko sitten ja pari viikkoa sitten kolahtivat postiluukusta.
Kuoressa luki vaan, ettei saa avata ja "You must present this sealed envelope to the department of immigration and citizenship".
Ihmeissani tuosta sitten lahetin mailia ja kyselin, etta mitahan noilla pitanee tehda. Vastausta mailiin ei ole vielakaan kuulunut,
mutta pari paivaa kuvien vastaanottamisesta sain sahkopostia etta toisen vuoden wh-viisumi on myonnetty.

Siis mita ihmetta? Tietaako joku mita noilla kuvilla nyt sitten pitaa tehda?

helloanu

Itsellani ainakin meni niin, etta kuvat lahetettiin suoraan laakarikeskuksesta kasittelevalle viranomaiselle Australiaan (Koska tosiaan kuoren pitaa olla laakarin sinetoima). Tyoluvan hakuohjeissa pitaisi olla maininta osoitteesta, johon kuvat kuuluisi lahettaa.

hardflip

Lainaus käyttäjältä: helloanu - elokuu 28, 2008, 15:47
Itsellani ainakin meni niin, etta kuvat lahetettiin suoraan laakarikeskuksesta kasittelevalle viranomaiselle Australiaan (Koska tosiaan kuoren pitaa olla laakarin sinetoima). Tyoluvan hakuohjeissa pitaisi olla maininta osoitteesta, johon kuvat kuuluisi lahettaa.

Ainakin Tampesterissa Paneeli-laakari tiesi mihin kuvat lahetetaan ja Koskiklinikka hoiti lahettamisen ilman sen kummempia kehoituksia. Tarjosivat kahta vaihtoehtoa, hidas (ilmainen asiakkaalle) tai nopea (120 euroa per valokuvapino).
Hit the body...head will follow
-Trevor Gillies

eluna

Sita minakin mietin, etta kaipa nuo jonnekkin pitaa lahettaa.
Luulin vaan, etta vasta sitten lahettamisen jalkeen voisi tuon toisen vuoden viisumin saada, mutta ei! Sieltahan se tulla tupsahti vaikka kuvat ovat vielakin minulla taalla arkistojen katkoissa.

^Minna

Nostanpa vanhaa keskustelua ylöspäin.

Mun pitää hommata x-ray w&h visaa varten, menen maanantaina kuvattavaksi. Lähtö on 7.12. Mietiskelen että oisko tässä syytä olla jossain määrin huolissani kun tuota aikaa ei aivan älyttömästi enää ole, vai ehtiikö vielä hyvin, onko kenelläkään kokemusta prosessin nopeudesta? 

Ja osaako joku kertoa täytyykö minun vielä x-rayn jälkeen käydä merkkailemassa viisumihakemukseeni jotain lisää, vai hoitavatko muut osapuolet homman siitä eteenpäin ja minä vain odottelen hyväksyvää päätöstä? Tässä käsityksessä siis olen, eli kertokaa jos olen väärässä!