Ongelmia viisumin kanssa...

Aloittaja poppis, joulukuu 30, 2004, 13:27

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

MH

LainaaAlkuperäinen postittaja Giraffa

Kyllähän tämän voisi hoitaa vaikka 500. eri keinolla, mutta kun aikaa ei ole yhteenkään niistä

Aika yleensä loppuu kesken jos on myöhässä liikkeellä:D:D:D

hanrahan

Onnenkeksistäkö tuon kaivoit:P

hanrahan

sweet, sweet student visa....

No tänään sieltä tuli sitten tietoa. Saan opiskelijaviisumini kunhan käyn lääkärintarkastuksessa ausseissa viikon sisällä saapumisestani.
Eipä mittää kiirusta, aikaa jäi vielä 4 tuntia lähtöön.

Lauantaina down-underissa. See ya:XXXX

MH

Onnittelut:

Kuten sanotaan asioilla on tapana järjestyä vaikka se joskus hermoja koitteleekin

Tony

Hienoa Giraffa:peukkuy:peukkuy

:) Tony

riaapa

Phew!! ONNEKSI OLKOON Giraffa!!

:XXXX :XXXX :XXXX :XXXX
Riina

Jaaks

Giraffa :D

Someone "upstairs" must be looking after you :D

Well Done :peukkuy and good luck.

Jaaks :XXXX

Jouko

Kutkuttavan jännittävää! olis Kyllönen sanonut!

Onnittelut visan johdosta, näyttää olevan pienoista matalalla lentoa; 4h lentokoneen lähtöön. Toivottavasti et asu kovin kaukana Seutulasta.

Terveisin
Jouko


- Salibandy? Brisbanessa www.qldfloorball.org

poppis

Joo eipä tainnu mulle ja mun kaverille tulla toi viisumi ajoissa... Soitettiin Berliinin suurlähetystöön keskiviikkona, mutta eipä ne sieltä osannu sanoo oikee missä meidän lääkärinpaperit olisivat. Epäilivät niitten olevan jossain pinossa jossakin... Lupasivat etsiä ne pikimmiten ja lähettää tiedot Perthiin, että saataisiin viisumit perjantaiks, mutta näin ei näytä käyneen. :(

Soitin kanssa tänään Australiaan Dimian toimistoon, mutta sieltä sitten annettiin vaan evisa helpdeskin email osoite, jonne olen jo useat kerrat kirjottanut saamatta mitään järkevää vastausta.

Pitänee tänään ottaa yhteyttä STA Traveliin ja kysyä voiko lentoja siirtää... Paljonkohan tuokin tulee maksamaan ja onkohan lentoja ylipäätään miten jäljellä...:(

Nyt olisi hyvät neuvot kalliit! Itse en oikein tiedä enää mitä pitäisi tehdä...
Liekö olisi helpointa mennä vaan lääkärintarkastukseen suosiolla uudestaan ja pulittaa reilu sata euroa... Tällä tavoin tuplaisi ainakin mahdollisuuden siihen, että ne ihmiset siellä Berliinin suunnalla ne paperit löytäisivät :P

Tällaista tänään...

eevis

Poppis

Tosi kurja juttu, mutta kyllä niitä lentoja aina löytyy. Jos huono tuuri käy, joudutte pulittamaan jotain sakkomaksua, mutta kyllä ne teidät aina johonkin lennolle saa ängettyä. Sai ne mutkin kun jouduin itsekin siirtämään lentoni. Onnea matkaan! :peukkuy
Ja jos meette uudestaan lääkärintarkastukseen, uudet paperinne valitettavasti varmaan päätyvät taas sinne pinon pohjalle, eli vanhat luulis kuitenkin olevan lähempänä pinon huippua... :confuse

Giraffa :D Onneks olkoon viisumista! :XXXX
Dees - We will bloody bounce back!!!


Jaaks

LainaaNyt olisi hyvät neuvot kalliit!

Eipa auta sinua enaan Poppis, mutta toivottavasti muita tanne tuloa suunnittelevia.
Mika kauhea hinku on varata niita lentoja ennenkuin viisumit on kunnossa :confuse

Kylla niita lentoja riittaa tassa maailmassa aivan tarpeeksi joka lahtoon ja jalleen kerran se DIMIA'n neuvo, etta ala varaa lentoja ennenkuin viisumi on kauniissa kadessasi :D

eevis

Jaaks :D

Mikä hinku...no just se, että lennot saa niin paljon halvemmalla kun ottaa ne jo tosi aikaisin. Mä otin mun lennot jo silloin joskus huhtikuussa, ja sain tosi hyvän diilin. ....No joo...sitten kun viisumissa menikin reilusti yliaikaa vaikka meidän muka piti olla tosi hyvissä ajoin liikkeellä työnantajan kanssa, jouduin pulittamaan noin 100 puntaa sakkomaksua lentojen siirtämisestä (tosin menee kyllä nyt työnantajan piikkiin että ei mun taskusta)...että kannattiko? No jaa... Ei mua nyt välttis kaduta, että ostin lennot jo niin aikaisin, mutta kun nyt näin että niitä hyviä diilejä saa lähempänäkin lähtöajankohtaa, niin seuraavalla kerralla EHKÄ noudattaisin DIMIAn ohjetta ja kyselisin lentoja vasta kun kaikki on selvää. :confuse Mutta toisaalta...se hinku ostaa ne liput ja siten tehdä lähteminen todemmaksi on kyllä voimakasta. Järkevää tai ei... :confuse :D :D No mä en ainakaan aina oo järkevä... :D (Ja nyt jos joku sanoo että ooksä sitte joskus niin.... :mad: :hahhaa )
Dees - We will bloody bounce back!!!


Jaaks

Eevis :D


Lainaano just se, että lennot saa niin paljon halvemmalla kun ottaa ne jo tosi aikaisin. Mä otin mun lennot jo silloin joskus huhtikuussa, ja sain tosi hyvän diilin. ....No joo...sitten kun viisumissa menikin reilusti yliaikaa vaikka meidän muka piti olla tosi hyvissä ajoin liikkeellä työnantajan kanssa, jouduin pulittamaan noin 100 puntaa sakkomaksua lentojen siirtämisestä

Onneksi tyonantaja maksaa :D Enta jos ei maksaisi, niin olisiko lippu sitten ollut niin halpa :?

Jos sen riskin otat, etta varaat liput ennen viisumin saantia, niin eikohan ole ihan turha sen jalkeen valittaa, etta viisumin saanti kestaa :confuse  juuri siitahan DIMIA varoittaa :nuttu:

eevis

Jaaks :D

LainaaAlkuperäinen postittaja Jaaks
Eevis :D

Onneksi tyonantaja maksaa :D Enta jos ei maksaisi, niin olisiko lippu sitten ollut niin halpa :?

Jep, sitäpä juuri....melko normaalihintaiseksi meni. Ja joulukuussa oli tarjouksia, joilla olisi varmaan melko samaan hintaan päässyt. :confuse

LainaaAlkuperäinen postittaja Jaaks
Jos sen riskin otat, etta varaat liput ennen viisumin saantia, niin eikohan ole ihan turha sen jalkeen valittaa, etta viisumin saanti kestaa :confuse  juuri siitahan DIMIA varoittaa :nuttu:

Jep tähänkin niinkuin edellä jo viittasin. Mutta siinä lähtemisen huumassa on vain tärkeetä saada ne liput. Järkevää tai ei, kuten sanoin. ...Edellisen viestin pointti oli selvittää tuota montaa ihmistä koskettavaa juttua, että liput on ostettu jo ennen kuin viisumi on taskussa. Vaikka järki sanois, että odota, niin helposti ne tulee silti ostettua. :confuse Niin mäkin tein vaikka niin fiksu luulen olevani... :hahhaa
Dees - We will bloody bounce back!!!


Jaaks

Eevis :D


LainaaMutta siinä lähtemisen huumassa on vain tärkeetä saada ne liput.

Ne lipunmyynnithan on auki 24/7 ympari maailman :confuse

Tekeeko se lipunostaminen lahdon sitten jotenkin varmemmaksi henkisesti :? vaikka viisumia ei olisikaan ja ehka ei tulekaan, jolloin koko reissu pysahtyy siihen :confuse

Ihmettelee......:o

eevis

Jaaks :D

Hei katopa mun postitusta kun olin just varannut ne liput: http://www.dundernews.com/viestitaulu/viewthread.php?tid=979#pid12590 (jos ei aukee suoraan niin neljännen sivun puolivälissä) ...hehheh itteäkin huvittaa, miten täpinöissä mä silloin olin... :D
Ja joo kyllä se lipun ostaminen ainakin mulle tarkoitti, että mä oon oikeesti lähdössä. Mähän en silloin vielä tiennyt edes reissun rahoituksesta mitään, mutta kun säästöjä oli, ostin lennot ja aattelin että lähden sitten vaikka huvimatkalle jos ei töistä tule mitään. No toisaalta mä olen maanantaina lähdössä nyt sitten vuodeksi, ja mä odotan vieläkin että tajuaisin sen todella ja että mua alkais jännittää. No ehkä sitten kun koneeseen nousee...tai sitten mä olen jo niin jaded tästä että en enää tunne yhtä vahvasti kuin huhtikuussa...ja se ois kyllä sääli... :confuse
Dees - We will bloody bounce back!!!


Jaaks

Eevis :D

Muistan kylla "tuuletuksesi" ja onhan se hienoa, mutta

LainaaJa joo kyllä se lipun ostaminen ainakin mulle tarkoitti, että mä oon oikeesti lähdössä.

Se ei kuitenkaan kaikille ole valitettavasti nain ja siihen pitaa varautua, etta oma moka jos viisumi ei tullutkaan, eika alkaa heti syyttelemaan Aussi toimistojen tyontekijoita haluttomuudesta autaa ja tylyydesta etc, etc kun papereita ei heti lodykaan kuten jotkut taalla nakyy tekevan.

Jos vain tietaisitte kuinka monta hakemusta erilaisiin viisumeihin Australian hallituksen tyontekijat saa paivittain, niin ette ihmettelisi myoskin virheiden mahdollisuutta.
Naiden Aussi viisumien hakeminen kun ei ole ihan sama kuin menna vaikka Kelan toimistoon korttinsa kanssa ja hakea rahansa pois :hahhaa

RUU

LainaaAlkuperäinen postittaja eevis
...Edellisen viestin pointti oli selvittää tuota montaa ihmistä koskettavaa juttua, että liput on ostettu jo ennen kuin viisumi on taskussa. Vaikka järki sanois, että odota, niin helposti ne tulee silti ostettua. :confuse Niin mäkin tein vaikka niin fiksu luulen olevani... :hahhaa

Sitten on vielä tehtävä estimaattia siitä, että jos viisumissa on deadline maahan saapumiselle, niin sekin ehto pitäisi vielä täyttää. Eli jos haluaa hyödyntää edullista hintaa, on mahdollisesti tähdättävä johonkin ajankohtaan vaikka viisumia ei vielä olekaan. Maali on liikkuva ja Poppiksella & muilla se näyttää väistelevän... :mad:

Meilläkin voi tulla vastaan tilanne, jossa lennot on ostettu sokkona tietylle päivälle vaikka viisumi on vasta käsittelyssä. Tämän sanelee mm. koulujen lukukausien lopetukset ja aloitukset. Kovin aikaisin ei päästä täällä irti mutta toipumis- ja opetteluaikaa (reitit, tarvikkeet, jne) ennen 3rd term alkua pitäisi jäädä. Hihasta ravistettuna meillä on 1-3 viikon aikaikkuna siinä...
Kuulostaa muuten lystiltä, kun kalenteroin lähdön mielessäni päivään 20062006 :eye: Saas nähdä kuinka hyvin se tulee pitämään kutinsa. Dimialle pitää kuori saada sen mukaan 20052005 tai viim. 1-2 kk:n kuluessa sen jälkeen.
RUU

"The Australian native can withstand all the reverses of nature, fiendish droughts and sweeping floods, horrors of thirst and enforced starvation - but he cannot withstand civilisation."
Daisy Bates

eevis

Ruu :D

LainaaAlkuperäinen postittaja RUU
Kuulostaa muuten lystiltä, kun kalenteroin lähdön mielessäni päivään 20062006 :eye: Saas nähdä kuinka hyvin se tulee pitämään kutinsa. Dimialle pitää kuori saada sen mukaan 20052005 tai viim. 1-2 kk:n kuluessa sen jälkeen.

Ohhoh kun mulla kesti tajuta noi päivämäärät...mä ihmettelin että mitä hittoa sä oot oikein koittanut tohon näpytellä...no joo...alla oleva pitää näköjään hyvin paikkansa!!! :hahhaa :hahhaa :hahhaa

LainaaAlkuperäinen postittaja eevis
 vaikka niin fiksu luulen olevani... :hahhaa
Dees - We will bloody bounce back!!!


fintravel

Tervehdys!!

Johan on monenmoista taistelua ja läheltä-piti-tilanteita saanut lukea jännityksen vallassa tässä ketjussa! Laitetaanpa oma tarina tähän vielä jatkoksi...

Eli koulupaikka olisi, mutta RPL on meneillään tällä hetkellä, eli tutkailu kuinka aiemmista opinnoista saa vai saako hyvityksiä koulutuksesta. Joulukuun alussa koulusta kehoitettiin tämä tekemään ennen koulujen alkua ja että ehtisi hyvin.

MUTTA... paperit ovat olleet koulussa sisällä nyt viitisen viikkoa ja edelleen odottelen tuloksia!! :o

Eli kunhan tuon saa (kovasti nyhdetään tietoa ja viestiketjut liikkuvat), voi vasta hyväksyä paikan, josta saa sitten eCoE:n eli jolla viisumia voi hakea. Koulu alkaa helmikuussa eli lievästi sanottuna TIUKILLE menee, mutta loppuun asti taistellaan... Mutta kun ajatellaan... Tarjouskirjeen saannista viikko ja he saavat paperit, jolloin alkaa tuon hyväksymis numeron/tunnuksen operointi, ja kun sen saan (mikäli saan nopealla aikataululla) niin viisumin voi laittaa hakuseen. Aikaa jääkin pikaisella laskennalla nelisen viikkoa että viisumi pitäisi olla mikäli opinahjoon olisi vielä asiaa kun tuo dead-line on järkkymätön. Houkutuksena olisi jo ne kuuluisien lentolippujen osto ja riskillä vetää mutta mutta...

Muuten, tuleeko opiskelija viisumi postissa vai noudetaanko se kunhan olet Australian maaperällä kuten WH-viisumin kanssa, että ilmoa sähköpostilla jne...

Mutta jännitystä luvassa ja harmaita hiuksia, ja luultavasti niiden repimistäkin. Paperit ovat kaikki mitä pitääkin, mutta kovasti edelleen mietintämyssy sauhuaa mitä vielä pitäisi tsekata, kuinka asioita voisi jouduttaa tai ettei tulisi ikäviä yllätyksiä, tuplavarmistuksia, vaihtoehtoja jne jne mutta minkäs teet... :confuse

Mutta ei pidä muuta kuin vaikka väkipakolla

:D

eevis

LainaaAlkuperäinen postittaja fintravel
 TIUKILLE menee, mutta loppuun asti taistellaan...
.....
Mutta ei pidä muuta kuin vaikka väkipakolla

:D

Fintravel :D

Oikea asenne, ei kannata luovuttaa, siinäpähän näkevät sitten koululla että sulla on todella motivaatiota lähteä! :peukkuy :peukkuy :XXXX
Dees - We will bloody bounce back!!!


poppis

Nonnii... Katoin tänään tota miun evisa enquiry-sivuu, nii on tullu äskön sinne sellanen, että ne on käsitelly lääkärinpaperit. Nyt jos ois vielä kaverilla käyny samoin... Pien toivo olis, että tulis viisumit huomenna :sormetr

jirvinen

LainaaAlkuperäinen postittaja fintravel
Muuten, tuleeko opiskelija viisumi postissa vai noudetaanko se kunhan olet Australian maaperällä kuten WH-viisumin kanssa, että ilmoa sähköpostilla jne...

sulle tulee sähköpostiin ilmoitus, että sulle on se viisumi myönnetty. mitään varsinaista viisumia et saa, vaan passinumeron perusteella sitten tietokoneelta kattovat. toki siitä sähköpostista kannattaa kopio ottaa.

concept-

Tunni jonotukse jälkee vastas tänää berliinissä tänään. viisumini on myönnetty tänään ja sanoivat lähettävänsä passini takas tällä viikolla. iski sit samalla todellisuus että lähden pois. jää kaverit, perhe ja tyttöystävä suomeen. jotenki nii ihana olo mutta kipeää tekee silti. mut kyl sitä panikoinki et koska ne sen viisumin myöntää tälläi 2 kk odotukse jälkee.

fintravel

Kiitti jirvinen, sitä tässä vähän ajattelinkin mutta piti varmistella... Hommat sentään etenee että uutta Letter of Offeria sain tänään ja sen portfolio tutkinnan päätös oli että vuoden saa opiskelusta pois, eli suoraan kakkosluokalle yliopistoon... Hyväksyntä ja eteenpäin!!!

Yksi stressattava asia vähemmän...

:D

poppis

Hiphei! :D
Aamulla tuli mulle viisumi. Kaverilla luki enquiry-sivulla, että
lääkärinpapereitten tulokset lähetetty Australiaan, eli hänkin saa varmaan viisumin huomenna ... Hyvä ettei menty siirtämään lentoja vaan odotettiin ihan viime tinkaan. Eli meidän lento lähtee Ausseihin päin klo. 8. aamulla... Ekaks Melbourneen kaverin luo asustelee pariks viikkoo ja sitten Sydneyhin ettimään kämppää. University of Technology, Sydneyn orientaatio viikko alkaa 14.2. eli jää tässä hieman aikaa lomailuun :D

riaapa

Onneks olkoon poppis viisumista ja fintravel aiempien opintojen hyväksynnästä!! :XXXX :XXXX :XXXX :XXXX

Odottavan aika on pitkä, mutta kyllä se kärsivällisyys palkitaan ja lopussa kiitos seisoo. (Tänä aamuna pukkaa näköjään kansanviisautta oikein urakalla...) :D
Riina

Jouko

Poppis ja  concept- onnittelut, nythän noita viisumeja tipahtelee oikein kunnolla. Eikä mikään huono suoritus fintravelita, tuo yhden vuoden "skippaus" . :)


- Salibandy? Brisbanessa www.qldfloorball.org

zetax

Ainakin working-holiday visan hakisin ajoissa ihan varmuuden vuoksi koska sen myontamisen jalkeen  on 1 VUOSI aikaa menna maahan ja silla tahtaimella saa jo lennot aika halvalla:D
Jos ma en olisi mennyt silloin 22. helmikuuta ausseihin niin mulla olisi vielakin aikaa tuonne 16. helmikuuta 2005 astua maahan:XXXX
Tosin moni innostuu aika nopeasti wh-ideasta ja silloin kiire pukkaa paalle. Itse eka kertaa tosissani ajattelin wh:ta joskus joulun ja uuden vuoden valilla ja kone lahti HKI-Vantaalta 22.02 kello21:00 Copenhagen-Bangkok-Sydney... Huh kylla siitakin on jo aikaa.. :D:D
Reilu 10 kuukautta meni sikanopeasti.

tiiao

Viisumi tuli YHDEKSÄSSÄ päivässä!:D varoittelivat jo koululta etten ehkä ehdi saada sitä ollenkaan..
Kaikille miehille ja naisille jotka hoitivat hommat hetkessä :XXXX

;)

Juss

Onneks olkoon Tiia! :peukkuy :) Mahdoitkohan alittaa kaikki ennätykset tuolla yhdeksällä päivällä...

Pip77

Huh!

Nimenvaihdoksen ja uuden passin takia jouduin tosiaan aikamoiseen paperisotkuun ja viisumin hakeminen venyi venymistään, lennotkin olin riskillä jo ostanut.... Mutta nyt kun sain perjantaina vihdoin uuden passin ja samantien hain viisumia, niin tänään jo oli sellainen myönnetty! JIPPIIIIII!!! Nyt on kaikki reilassa, enää pitäisi järkätä muutto pois Helsingin kämpästä niin se olisi niinku siinä. Nyt ei pysäytä enää mikään! :XXXX

Nimim. Enää alle 25 päivää rännän ja sateen keskellä :D

concept-

Tänään tuli sitten postissa passi takaisin mihin oltiin ängetty viisumi :XXXX
Enää 13 päivää suomessa, kyllähän sitä täällä tulikin oleskeltua 11 vuotta:XXXX

raisat

Terveisiä Berliinistä!
Nyt on meikälläkin spouse visa (kahden vuoden koeajalla...) taskussa. Homma hoitui ihan kivasti viikonloppumatkan yhteydessä Australian suurlähetystössä Berliinissä. Eivät edes kyselleet pahoja kysymyksiä. Oltiin oikein varauduttu pahinpaan... Olin kyllä ottanut asioista tarkasti selvää etukäteen ja vielä soitellut sinne lähetystöön pari kertaa ja varmistanut, että kaikki on kunnossa.
Vielä pitäis jaksaa tehdä Suomessa töitä kaksi viikkoa ja sitten suunnata sinnepäin opiskelemaan... vanhana akkana...

Milka

Raisat,

Ihan vaan mielenkiinnosta. Kutsuttiinko sinut Suomesta Berliiniin asti haastatteluun? Tanne kirjoitelleet muut spouce viisumin saaneet ovat vain olleet puhelinhaastattelussa ja kun itse hain tuota samaa viisumia, meita ei haastateltu lainkaan. Itseasiassa ei edes permanent viisumin haku vaiheessa. :?

raisat

Kun soittelin sinne ensimmäisen kerran(muistaakseni joulukuun alussa, kun sain tiedon opiskelupaikasta), niin sanoivat, että käsittely voi kestää neljäkin kuukautta, mutta että jos pääsen paikan päälle papereita tuomaan ja kaikki on kunnossa, niin saan sen saman tien. Mulla ei ollut aikaa odotella, koska koulu alkaa helmikuussa, niin päätin sitten lähteä Berliiniin... Olihan se hyvä syy tehdä pieni viikonloppureissu!

raisat

...lisäystä ja selvennystä edelliseen...

...eli siis... homman olisi toki voinut hoitaa ihan postitse ilman haastatteluita, jos olisi ollut aikaa odotella vastausta...

Oli muuten hyvä käydä paikan päällä toteamassa, että kyllä ne raukat hommia paiskovat oleskelulupia käsitellessä... porukkaa riitti...

fintravel

Morjens taas!!

Opiskelusta ja viisumista taas puhetta... Viisumianomus on heitetty sisään ja lääkäri seuraavaksi. MUTTA, seuraavanlainen ongelma. MINNE lääkärinpaperit lähetetään?? Vaihtoehdot, Berliini vai Perth? Berliinihän hoitaa Suomen viisumiasiat, mutta online-hakemushan menee Perthiin... Eli koulun ja immin papereissa lukee et paikka olisi Berliini, mut immin sivuilla kun viisumihakemuksen teki, tuli paikaksi Perthin toimisto... Lisäksi kun vielä Berliinin sivuilla kuitenkin toisaalla mainitaan että he eivät hoida asioita mikäli kuuluu assessment level 1 sarjaan... Pitäisikö varmistaa että Berliiniin ensin ja sieltä järjestävät ne Perthiin tarpeen tuleen, vai jos suoraan Perthiin jonne hakemuskin meni? Berliini siis, ettei niitä sitten Perthistä tarvitsisi Berliiniin lähetellä mikäli niiden pitääkin siellä käydä...? (ees-taas-ees-taas) Miten muut, mietittekö samaa/törmäsittekö tähän kohtaan? Ja kun vielä lääkärinpapereihin pitää paikat kirjoitella missä hakemus käsitellään, että etten tentten vai mikä....?

Berliini vai Perth?? Kas siinä vasta pulma...! Heh, vai miettiikö tätäkin LIIAN vaikeasti?? Selvän epäselvä kirjoitus, eikö?

:D

jounij

Tuskinpa meistä kukaan osaa antaa varmasti oikeaa neuvoa tähän pulmaasi. Sinuna minä soittaisin tai sähköpostittaisin sinne Berliiniin ja kysyisin sieltä. Onnea hakemukselle joka tapauksessa!


Ei sinua viisaampi
Jouni
Canberra

eevis

Sorry Fintravel, makaan en osaa auttaa. Good luck anyways. :peukkuy  Mutta tasta tuli mieleen omassa tapauksessani epaselvyys siita, mihin se laakarin raportti pitaa lahettaa, joten:
 
"On 1 July 2003, a Local Clearance Unit (LCU) was established in the department's Sydney Gateway Office on a trial basis.

The LCU will, initially, assess and process health examination results of applicants for:

subclass 470 (Professional Development) visas;
subclass 420 (Entertainment) visas; and
e457 (Business Long Stay) visas as they come online"

Eli tata tietoa oli TODELLA vaikeeta loytaa netista 457-viisumiani varten (en ole vielakaan loytanyt mistaan 457:n sivuilta). Mutta selvishan se sitten triple checkien jalkeen DIMIAsta kysymalla... Eli jos haet 457-viisumia, muista varata aikaa papereiden lahettamiseen Sydneyhin.  (LCU loytyy DIMIAn sivuilta: http://www.immi.gov.au/allforms/local_clearance_unit.htm )

Nimim. kantapaan kautta oppii... :D
Dees - We will bloody bounce back!!!