Kiipeily- ja suunnistusseuraa Brisbanen lahelta?

Aloittaja teaA, helmikuu 03, 2012, 19:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

teaA

Hei, tulin Brisbaneen viikko sitten working holiday -viisumilla Suomesta ja en tunne taalta juuri ketaan! Haluaisin menna jonnekkin kiipeilemaan ja suunnistamaan, koska ne ovat rakkaita harrastuksiani, loytyisiko jostain kaveria?! Muutenkin olisi kiva tutustua ihmisiin taalla, eli muukin seura kay! Olen 21-vuotias ja avoin kaikelle uudelle ja jannittavalle!

- Tiia

Jarnas

Moi!
Jos kiipeilyseura on viela hakusessa ja kiipeily Kangaroo Pointissa kiinnostaa, niin laitahan viestia. Olen toissa tassa keskustassa, joten voisin kayda kiipeilemassa joko aikaisin aamulla tai sitten iltapaivalla toiden jalkeen.
T: Jari    jari.m.nasi at gmailpistecom

Dnddee

Terve Tiia!

Oon 22-vuotias nainen Helsingista ja tulin n. 3 kk sitten Brisbaneen Working Holiday viisumilla. Opiskelen talla hetkella lyhyt kurssilla kun en loytany mistaan toita ja kotona istuminen kavi tylsaks. :) Asun tutun tutun luona n. 15 min paassa Brisbanen keskustasta. Kiipeily tai suunnistus ei oo taysin mun juttu mut ois mahtavaa naha muissa merkeissa, oon kovasti kaivannu suomalaista kaverii taalla ollessa. Tassa sahkopostiosote jos kiinnostaa viestitella: jonsku_56@hotmail.com

Hyvaa matkaa joka tapauksessa,
Jonna

SJaa

Heippa!

Muhunkin voi Brisbanessa asuvat ja seuraa kaipaavat ottaa yhteyttä, en niin tiedä kyypeilystä/suunnistuksesta mutta muissa merkeissä olis hauska tavata ja mahdollisesti saada uusia kavereita. Saavuin vasta noin kaksi viikkoa sitten takasin Australiaan enkä tunne Brisbanen seudulta kuin muutaman ihmisen.  :) Mulle voi laittaa viestiä: sari_j@y7mail.com.

T: Sari

Joonatan

Poikkeaa alkuperäisestä aiheesta, mutta.. :)

Ollaan tulossa poikakaverin (itse olen siis nainen nimimerkistä huolimatta ;) ) kanssa Brisbaneen 28.9. ja jos joku tahtoo tehdä treffit meidän kanssa, niin olis kyllä tosi kiva! Olisi mukava kuulla hiukan vinkkejä kaupungista ja esim. kaupungin työtilanteesta jne. :) saa ottaa yhteyttä sähköpostilla j_rajahalme@hotmail.com

VMM

Tervehdys!

Vieläkö kaipailet kiipeilyseuraa? Olen tulossa joulukuussa sinnepäin puoleksi vuodeksi ja kiipeilyä täällä harrastaneena olis mukava jatkaa sitä siellä!

Laita yksityisviestiä, jos kiinnostaa :) Myös muut Brisbanessa seuraa kaipaavat mukavat ihmiset saa ottaa yhteyttä :)

Vilma

iluvatar

Mä voisin lähteä joskus kans kiipeilemään jos järjestätte jotain. En ole taas pitkään aikaa käynyt mutta vois taas yrittää päästä siihen kiinni. Meillä on yhdet ylimääräiset valjaat, köysiä ei ole mutta meidän yhdellä kaverilla on kenen kanssa yleensä käydään kp:ssä.

VMM

Hyvältä kuullostaa! Mukaan vain :) Olen joulun jälkeen paikan päällä eli tammikuussa voisi yrittää jotakin järkätä! Mites muuten, onko siellä yläköysikiipeily mahdollisuutta lainkaan? Ja missä olette käyneet?

iluvatar

Just siellä kangaroo pointissa on, mutta pitää olla ne omat köydet. Ollaan kyllä mietitty et joskus investoitaisiin niihin. Kiipeilykeskuksia löytyy kanssa muutama mut ne on melko tyyriitä ettei olla käyty hirveesti enää.