Kuinka nopeasti WH-viisumi on teille tullut?

Aloittaja Meikku, huhtikuu 20, 2004, 08:01

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Meikku

Heippa,

Anoin wh-viisumia 12.4. eik? sit? ole viel? n?kynyt s?hk?postissa. Aikahan sen tulemiselle taisi olla parista p?iv?st? pariin kuukauteen, mutta kysyisinkin nyt, kuinka nopeasti teille on ko. viisumi tullut? Mulla nimitt?in l?ht? on jo 8.6. (tai 13.6. Australiassa), joten en mielell?ni odottaisi ihan viimeisiin p?iv??n saakka sit

johki72

No mulle tuli semmosessa vuorokaudessa.Mutta ota huomioon etta kun oot hakemuksen lahettanyt paasiaisen aikaan,se voi vieda enemman aikaa..
Tasta on jo joku keskustelu ollutkin aikasemmin...

Johanna

Reija

Mulla kesti kans 24h toi viisumin tulo sahkopostiin, mutta varottelihan ne siella Dimian sivuilla viivytyksista pyhien aikaan :D Toivottavasti ei ole virukset vieneet hakemusta mennesaan :itke

Kati

Mullakin viisumi tuli alle vuorokaudessa. Semmonen vinkki, etta jos olet huolissasi meniko hakemus perille, voit tayttaa hakemuksen netissa uudelleen ja lahettaa sen. Jos samalla passinumerolla on jo haettu viisumia, hakemus tulee bumerangina takasin/systeemi ei anna sita lahettaa. Eli ainakin tiedat, etta hakemus on jotenkin systeemiin rekisteroity.

Ehka kannattaa kuitenkin odottaa viela muutamia paivia.

Kati