Kahvi ja muut elintarvikkeet

Aloittaja Tiimi10, elokuu 10, 2003, 15:06

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Timo

Jaaks :D  Kuullostaa siis juuri niin vakavalta kuin ajattelinkin. ?l? kuitenkaan soita valkotakkisia. M? j?t?n sen porkin koskematta.  Oltiinpahan vain liikkell? ja ekaa kertaa tutustuttiin tuohon kauppaan. Se kun on toisella puolella kaupunkia.  :XXXX

Jaaks

Timo :D

Ole onnellinen, etta se on toisella puolella kaupunkia :D:D:D  Eipahan tule kiusausta niin helposti "hiihtaa" sinne :D:D:D

Timo

Jaaks :D

No, meill?h?n on nyt tuo autokin, mutta tuskinpa tuonne kovin usein tulee matkattua. Ei sielt? ainakaan tuoretavaraa (tuore  :?? ) tule hankittua. Linnunsiemeni? ja kissanruokaa kyll? ostettiin,  muttei niit?k??n viel? k?ytetty.

Viikonloppuna sitten "hiihdet??n" Charters towersiin er??n tutun karjatilaa katsomaan. Onko tuttu paikka kenellek??n?

Timo

Mette :D :D  

Mutta olenko min? nyt kuinka uskovainen,kun s?in eilen sanitarium vegeburgerin M?ciss?

Kysyt v?h?n julkiripin j?lkeen ???  :)  

Mutta pastori Jaaksin ehtoollisviinien j?lkeen ei paluuta en?? ole ;)

Vai myyd??n t??ll? vege? M?kk?riss?? Enp? oo tuossa kioskissa viel? k?ynyt t?ss? maassa ollessani. Hungry Jaaksista sen sijaan joku kerran toi mulle vegeburgerin ;)

mette

Ihan UUTUUSjuttu :D siksi kokeilin :D
"kohta meissä kaikissa asuu pieni kasvissyöjä" :P

Ostettiin eilen uusi kahvinkeitin,nyt tulee hyvää kahvia :D Vanhasta tehtiin reklamaatio.

Arvaas koska  kahvi on  minusta maistunut kaikkein parhaimmalta ?
Esikoiseni saatuani äitini toi sairaalaan minulle kahvia oikein pannukahvia ja mukaan äiti oli käärinyt kaikkein parhaimman kahvikupin :) Kaunis hetki :)

Sheila

Mette, :)

Kyl melkein silmäkulma kostuu kun miettii äitisi kahvintuontia kun hänen lapsesta tuli äiti !!

Kyl maar ne (me) äidit on ihmeellisiä ! :XXXX

Timo

Mette :D  Sheila :D

Mites se runoilija sanoikaan:

Äidit vain, nuo toivossa väkevät, Jumalan näkevät. Heille on annettu voima ja valta kohota unessa pilvien alta ja katsella korkeammalta

Joo, ootte te äidit kyllä ihan tosi aika ihmeellisiä, mutta isoäideille eli mummoille ette ihan pärjää ;) Mutta ei hätä, niitähän teistä tulee sitten joskus piiiiiiiiitkän ajan päästä :) :)

Minunkin paras kahvikokemukseni liittyy äitiin. Kun oltiin mustikassa ja sienessä, jak kun ämpäri oli ensimmäisellä täynnä, silloin istahdettiin mättäälle ja kaivettiin se punakylkinen Airamin termospullo esiin ja hörpättiin kahvit siitä valkoisesta muovimukista. Hiivaleivän tai pullan päälle tuoreita mustikoita :)) :)) :))

Jaaks

Mette :D

No koskas on sitten uusi BBQ, etta paasee kokeileen sita uutta kahvinkeitinta suodatinpapereiden kanssa ja ilman :??:??

Timo

Jaaks :)

Äläkä unohda hankkia uutta kameraa sinne BBQ:lle ;)  

Sellaista dundervarmaa vesitiivistä, näppihäiriösietoista, automaattisella linssinsuojuksen siirrolla ....
:nuttu: :D :D

Jaaks

Timo :D

Luulen, etta talla kertaa palkkaan ammattilaisvalokuvaajan :D maksoi mita maksoi  :D:D:D

mette

LainaaAlkuperäinen postittaja Timo




Minunkin paras kahvikokemukseni liittyy äitiin. Kun oltiin mustikassa ja sienessä, jak kun ämpäri oli ensimmäisellä täynnä, silloin istahdettiin mättäälle ja kaivettiin se punakylkinen Airamin termospullo esiin ja hörpättiin kahvit siitä valkoisesta muovimukista. Hiivaleivän tai pullan päälle tuoreita mustikoita

Niin,lapsuus katoaa,mutta ei koskaan lapsi :)

Joo,ihan minä päivänä tässä voi mummuksi tulla-ei koskaan tiedä.Siksi olen säästänyt kuopuksen pinnasängyn ja kaikki vauvalelutkin :D