Pikku Tiikeli...

Aloittaja Tiikeli, heinäkuu 08, 2004, 19:19

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Tiikeli

... suuri maailma

Ilokseni ja hämmästyksekseni huomasin että yllättävän moni on kiinnostunut siitä että mitäs minä meinaan tehdä siellä downunder kun sinne pääsen. Siispä koitan pitää tässä jonkin sortin reissupäiväkirjaa että missä mennään ja mitä kuuluu :D

matkapäivää odotellessa Sari :P

Jaaks

Tiikeli :D

Hyva juttu Sari.  Aloita vaan uusi matkakertomus, sitahan kaikki siella suomessa lahtoaan odottavat haluaa eli kuulla nimenomaan tarinoita Reaali ajassa taalla olevilta WH lomalaisilta :D

Keep us posted :D

Jaaks :XXXX

Tiikeli

No niin, nyt alkaa jo lähtöpäivä lähestyä.
Ja eilen sitten iski todellisuus että kaverit jää tänne. Meinasi iskeä nelitassujarrutuksen päälle että eihän niitä voi jättää... :(
Mutta eiköhän tämä tästä kun pääsee liikkeelle ja maisemat vaihtuu ja tapaa uusia ihmisiä. Kuten Reijakin odotan kovasti sitä Blue Mountainsin reisua :D

Tiikeli

Do dii... nyt sitä sitten lähdetään. Aamulla aikainen herätys ja viideksi kentälle. Sitten vain matkaamista kunnes torstai-iltana olen Sydneyssä. Onneksi Reija on kultainen :pyhimys ja noukkii minut sieltä etten heti mene hukkaan kun päästäni pyörällä :? saavun sinne downunder...
Lisää kuulumisia sitten kunhan pääsen perille.

Sari :D       ja ISO hali kaikille kavereille, pidetään yhteyttä!

Jaaks

Pikku Tiikeli :D

Tervetuloa Ausseihin.  Tiedan, etta olet par'aikaa hyvissa kasissa.

Toivottavasti ne sinapitkin loytyy jossain vaiheessa :hahhaa  who cares about the other stuff ;)

Tiikeli

Hello everyone :D
Taalla sita ollaan. Lennot meni hyvin ja torkuin koneessa tosi paljon. Siita huolimatta sain kylla hyvin unen illalla ja nyt olen ainakin omasta mielestani ihan oikeessa ajassa... siis noin fysiikan puolesta.
Ja ainahan sita jotain sattuu ettei nyt ihan liian helppoa olisi, matkatavarat ei meinaan osannut Oulusta tanne ihan yhta hyvin kuin mina ;)
Vaikka eipa tuo nyt hirveasti ole huolettanut vaikka tanaan olisi lahto sinne Blue Mountainsille...
Kaikki jarjestyy aikanaan :D
Muuten on alkanut tosi hienosti, Reija ja HW +muksut olivat kentalla vastassa ja tanaan Reija on nayttanyt paikkoja, mm. Balmoral Beachin (kiva ylamaki bay the way...)
Ja kiva saada jutella, se matkan aikainen n. 30h hiljaa olo oli ihan liikaa minulle. Hyva vaan kun suomeksi hopotetaan niin sitten aina kaupassa kun myyja puhuu englantia niin on ihan outo etta mita ihmetta... ;)
Mutta kotia siis tiedoksi etta hyvin menee :D Lisaa kuulumisia viikonlopun jalkeen.
Ja Jaaks, kiitti toivotuksista vaikkei me Reijan kans sita ihan taysin sisaistettykkaan... ;)

Jaaks

Tiikeli :D

Ei se mitaan en oikein ymmartanyt sita itsekaan :??  Taisi olla liikaa "rypalemehua" mukana :hahhaa

Reija

Jaaks :D

Just kommentoin Tiikelille etta tais olla toisenlaiset juomiset Brisbanen pojalla kehissa ;) (kiitos hymyista...)

no-worries

Jee, oululaisedustus senkun kasvaa maapallon tällä reunalla! Iso :D

Oon ehkä tulossa Sydneyyn ens lauantaina (siis viikon päästä) ja takasin täytyy palata ma-iltana. Kerkeetkös treffaamaan meikäläistä jossain välissä? Milloin tuut takaisin Sinivuorilta?

En ole nähnyt Sydneyssä vielä mitään muuta kuin rautatieaseman ja lentokentän. Jos sulla on joku nähtävyys mielessä, niin voin tulla messiin sitä valloittamaan.

Mulla on aina välillä hirveen orpo olo kun en saa puhua suomea missään muualla kun puhelimessa äipän kanssa. Ja kaikki vitsailee mun perusuomalaiselle aksentille, kun puhun enkkua. :itke Tiikeli, jos sut saa kiinni jostain numerosta, niin laitapas se tulemaan vaikka u2u:na. Ja jos joku muu sydneyläisimmeinen haluaa juttukaverikseni, niin sekin ois tietysti oikein mukavaa :)
Maija

Tiikeli

Ja takaisin kaupunkiin vuorilta. Mahtava reissu :D Siis kerrassaan hauskaa silla meilla oli joulu keskella kesaa. Siis lanttulaatikot ja kaikki. Ja maisemat :o
Mutta just nyt olen sen verran vasynyt ettei jaksa kauheasti kertoilla silla tassa parin paivan aikana on tapahtunut paljon.
Ehki huomenna tarkempaa novellia tapahtuneista. No-worries, olen kylla varmasti maisemissa ensi viikonloppuna, ei ole mitaan suunnitelmia. Ei ole oikein viela numeroa mutta nakkaa u2u niin ollaan yhteyksissa.
Ja Jaaks, sinappi is safe :hahhaa

Jaaks

Tiikeli :D

Kiva kuulla, etta oli onnistunut viikonloppu - mutta eipa Reija kait muita jarjestakkaan :D

Mitas niista sinapeista, jos kaikki muut kamat loyty :hahhaa

Stinde

Hih, täällä kaikki oli varsin huolissaan olleet sun matkatavaroista. Helpotuksen huokauksia kuului kun aamulla soitin äipälle mökille ja se sinne ilmoitti, että sun kamat on löytyny :D

Mulla on ihan hirvee flunssa, kuumetta ja kaikkee. Hyvä ettei suhun tarttunu sillon ko olit lährössä. Nyt takasin kohtakin nukkumaan sitä poissa...

headwind

Reijalle, Tiikelille, Surffarille & seka Finnish Society of Sydney "senioreille" suurkiitokset upeasta Blue Mountains-viikonlopusta. Paikka oli muuten Ellentree, loytyy Blue Mountaisn sivuilta http://www.bluemountainsonline.com.au/bmo/home.nsf/webpages/ares5ty52h.html tai omilta sivuilta http://www.ellentree.com.au (nama sivut toistaiseksi ei nakojaan toimi). Tosi kiva paikka!

Itsellani keikka meni lahinna lasten kanssa nukkuessa joten Reija ja Tiikeli voittekin kertoa mita siella oikein tapahtuikaan...

Lauantaina trekkaamassa oli mukana myos Laura 5kk, kiitos Terolle kantoavusta. Maria 3v painoi varmaan puolet tuosta reitista omin voimin ja toisen puolen isin harteilla (=hartiat jumissa, ei jalat). Tuo vuoriston kosteanraikkaankirpea ilma oli mita loistavin trekkaamista varten. Kuvia tulee dunderin kuva-arkistoon piakkoin. (Ihan varmasti laitan Reija KAIKKI kuvat!)

cheers
HW
Riku Aho

Tiikeli

Jep, kuten jo eilen lupasin niin tanaan tulee lisaa juttua. Hyvin nukutun yon jalkeen on taas virtaa :)

Jospa vain aloittaisin alusta ja runoilisin osan siita mita tahan mennessa on tapahtunut silla muutamassa paivassa on ehtinyt tapahtua hirveasti kaikkea kivaa :D
Perjantaina tosiaan Reija naytti paikkoja ja kaytiin siella beachilla. Matkatavarat tulivat sopivasti viiden maissa kun lahdimme puoli kuudelta ;) Meilla oli aika tiivis tunnelma Justinin autossa silla perakontti oli taynna meidan tavaroita ja kyydissa mina, Reija ja Amanda. Kun viela poimittiin Surffari kyytiin ja saatiin sen kassi takapenkille naisten lisaksi niin paastiin liikkeelle. Menomatkalla ei voinut paljoa maisemia katsella koska oli niin pimeaa mutta hauskaa oli. Menoon paasi heti hyvn mukaan ja viinia maistellessa meni melkein kuuteen aamulla :roue Tarkoitus oli katsella auringon nousua mutta oli niin sumuista etta se jai valiin. Harmi. Mutta ehtipahan nukkua muutaman tunnin ennen kuin lahdettiin kavelemmaan. Silla reissulla Maria 3 vee oli paljon reippaampi kuin isommat tytot ;) Tuohon reissuun verrattuna se ylamaki Balmoral Beachilta oli aika helppo...
Illalla oli perinteiset jouluruuat ja tonttulakit ja kaikki. Kylla nailla valahtaa :D Laulettiin joululauluja suomeksi ja englanniksi. Suomiseuran porukka on tosi mukavaa, heti paasi juttuun mukaan. Luumusopan kanssa vain meinasi kayda niin etta tuli niin jouluinen olo etta melkein tuli jo koti-ikava vaikka vasta olin tullut ;) Siina se taas ilta meni istuessa ylattavan myohaan. Pojat meinaan hieman pyoristivat kelloaikoja sanomalla kolmen aikaan etta se on vasta puoli yksi...
Aamulla sitten lahdimme takaisin kohti kaupunkia. Pysahdyimme katsomassa Three Sisters kuten Reija jo kertoikin ja Justin & Amanda yllattivat meidat viemalla meidat viela silla junajutulla alas. Siella pieni kavely ja maisemavaunulla ylos. (Hmm, epamaaraisia juttuja noista kulkuneuvoista kun ei tule oikeat sanat mieleen. Tarkistakaa faktat Reijan jutusta :hahhaa )
Tullessa viela jatettiin Surffari matkan varrelle koiranayttelyyn (ei esiteltavaksi kuitenkaan, heh heh...) joten kavimme myos siella kiertelemassa.  Eli todella tapahtumarikas viikonloppu. Ja englantia on tullut puhuttua vaikkakin huomasin sunnuntai-iltana olevani niin vasynyt etten tajunnut Amandan puheista enaan sanaakaan :sorry
Tana aamuna kavin katsomassa itselleni huonetta ja muutan sinne. Vuokraisanta on vahan vanhempi mies ja hirmu puhelias, reissannut ympariinsa todella paljon. Nayttaa etta jaan siis tanne Sydneyhin vahn pidemmaksi aikaa ja asetun taloksi tahan maahan :D
Nyt olen taalla kaupungilla vahan jarjestelemassa asioita ja illalla Reijan kanssa kaymaan Suomiseuralla.
Tasta tama lahtee :XXXX

Reija

HW :D

KAIKKI KUVAT.... kaak!! ei toki, omalta kohdalta ei pitaisi olla kovin paljastavia kuvia jos nyt joku ei ole napsinyt taas torkahdus kuvia... ( niita meinaan tuli aika monesta henkilosta :D ) Itselle tuli kaksi filmia kuvia ja huomenna lahen teettaan ne... Katotaan sitten kuva nero osais ne laittaa vaikka tanne dunderin kuva albumiin... hehe.. loistavia kuvia tiedossa ;)

kalonki

Moi Tiikeli!

Nyt määki kirjauduin tähän foorumiin, jotta on helpompi kommentoida myös tänne hyvää matkakertomustasi!

Oulussa sataa vettä ja ajokelit taisivat loppua tältä kesältä :itke ... täytynee keksiä uusia kujeita...:pyhimys

Kalonki

Jouko

Headwind, Reija ja Tiikeli,

Laittakaa kuvia tulemaan niin lataan ne palvelimelle, ja katsotaan saammeko Reijalta "kaikki" kuvat :D

Kuulotaa hienolta reissulta, luumusopat, lanttulaatikot ja kaikki!!! nam nam!!!


- Salibandy? Brisbanessa www.qldfloorball.org

headwind

Reija kun viet kuvia kehitettavaksi, pyyda samalla etta laittavat kuvat myos CD:lle jos ei maksa kauheasti ekstraa. Suomessa tama maksoi muutaman euron lisaa per rulla, en tieda miten taalla homma toimii. Tuo CD mulle niin laitan kuvat eteenpain Joukolle.

HW
Riku Aho

Reija

Yep, Just vein nelja filmia kehitettavaksi ja kaikki kuvat tulee myos CD:lle... niita on jotenkin niin kiva myos laittaa kotiin pain emailina... HW, tuun visiitille loppu viikosta... ja puhutaan lisaa siita barbequesta... sori tiikeli, hetkellisesta foorumin kaappauksesta :D Hiippasen tasta toihin ja katotaan josko saatais toi tiikeli myos meille toihin... pidetaan  :peukkuy

Tiikeli

Pakko laittaa koko ajan pienta viestia silla koko ajan tapahtuu niin paljon. Kavin eilen Trevellers Contact Pointissa George Streetilla minne Reija minut neuvoi. Sielta loytyy kaikki info mita tarvii, sanoisin. Kun ne antoi sellaisen tsekkauslistan asioista mita tarvii tietaa niin siina oli myos puhelin. Ja kavi ilmi etta niita saa sielta joten nyt on myos se puoli hallussa. (Kaikki jotka tarvii numeroa kysykaa jos en ole muistanut ilmoitella.) Illalla kaytiin Reijan kanssa Finns in Sydney yhdistyksen kokouksessa suunnittelemassa cabareeta (johon minakin nakojaan osallistun :roue ) ja meininki oli jalleen hurjaa niinkuin viikonloppunakin :D Aamulla raahasin kamani tanne omalle kampalleni ja nyt pitaisi lahtea vuokraisannan kanssa hakemaan pyykikonetta tanne. Joten palaillaan asiaan.

Terkkuja kotiin kaikille, miss you too :D

kalonki

...mulla ei oo numeroa... :itke:itke:itke:itke:itke

Kalonki

Tiikeli

Jahas, on se tamakin aika olla koneella ;) Kello on meinaan noin yksi yolla ja tultiin just pubista suomi meetingista. Oli pakko tulla tarkistamaan kuin taalla hurisee. Eihan me mitaan pyykkikonetta saatu joten pitaisi kai kayda jossain pyykilla ettei kamppeet lopu kesken. Keskiviikkona kaytiin Reijan kanssa kaupungilla ja sain hoidettua medicaren ja pankkitilin (hyva silla kateinen alkaa huveta...). Illalla tuijottelin rattivasyneena telkkaria ja kommin hyvissa ajoin makuupussiin mutta ilmeisesti en sittenkaan ollut niin vasynyt silla kun Reija soitteli yhdelle niin eipa mennyt kauaakaan kun olin jo kavelemassa kohti :XXXX Kaytiin yhden Matt'in luona ottamassa pari ja kerrottiin pojille miten helppoa miesten elama on suomessa :hahhaa
Tanaan torstaina meni vahan nukkumiseksi, olisiko se nyt se aikaero vai flunssa, aika ryytynyt olo oli paivalla. Mutta tuolla pubissa oli niin hyvaa porukkaa etta kyllapa siina sellaiset unohtui.
Ai niin, yksi minun mielesta aika hassu juttu taalla, minka huomasin jo perjantaina, etta taalla on drive-in liquire store :hahhaa Ei ehka toimisi Suomessa...

Julle

Terve täältä suomesta.

Mitäs sinne kuuluu? Täälläkin on nyt mukavan lämmin noin +25. Siellä tuntuu menevän ihan hyvin olen vähän kateellinen.. Mutta toivon hyvää jatkoa ja pidä ittes naisena.

PS: Ei ole muuten helppoa miesten elämä!
Työttömänä ollaan eka päivää ja huomenna joutuu lähtemään pariisiin.. :(
Jos sieltä löytyy tyttö niin sitten sinne joutuu jäämään pitemmäksi aikaa..

kalonki

Moi Julle,

tunnenkohan sinut  :??  Bandit ja silleen :?
Tuo Parriisi kuulostaa kadehdittavalta. Olen kaynyt siella kerran ja tykkasin kovasti!! Veljeni kertoi etta siella tytot vislaa pojille kadulla peraan :o mikapa sen mukavampaa :D

KK

Stinde

täällä kotosuomessa varsin kuumaa.. hellettä suorastaan, nytkin + 21 astetta...
Töissä vähän tylsää, kuten tavallista. Nyt on vähän fyysisiä hommia joutunu tekeen, mikä ei kyllä kuulu toimenkuvaan :hahhaa
Mutta piähän  hauskaa siellä :cool:

Tiikeli

Jahas, katsotaas mita tasta kirjoittamisesta tuleekun tama nappis on aika kovia kokeneen oloinen :sormetr
Perjantai ja lauantai meni aika lunkisti ihan vaan oleillessa. Lauantai iltana katsottiin pari leffaa ja sitten viela Reijan kans loppuun Levottomat kun se tuli taalla televisiosta. Amanda katsoi sita hetken ja meni paataan puistellen nukkumaan :P

Sunnuntaina olikin sitten ohjelmaa. Tapasin Maijan (no-worries) akvaarion edessa yhdentoista aikaan. Siella kierrellessa ja kaloja ihmetellessa meni kolmisen tuntia vaikka minulla meinasi jo loppuajasta  vahan vasy iskea. Siella oli pienia pingviineja ja hylkeita joista pidin kovasti. Myos ameebat (?)  ja kaikki uskomattoman varikkaat kalat suoraan Great barrier reefilta olivat hienoa katsottavaa. Suosittelen siis ehdottomasti :peukkuy Hait nyt olivat just niin ilkean nakoisia kuin ne aina kuvataankin. Ja rauskuja katsellessa tuli mieleen etta onkohan pokemonin piirtajat kayneet akvaariossa katsomassa mallia...
Sitten kun olin saanut vahan ruokaa, etta jaksaa, lahdettiin Haymarketiin Paddy's markettiin katselemaan ja kiertelemaan. Siis kunnon kraasataivas. Ja aussitavaraa suunnilleen joka poydalla etta sielta sitten vaan matkamuistoja :? T-paitojakin kolme kympilla (kotia tiedoksi etta taalla vaatteet vaikuttaisi olevan suunnilleen samoissa hinnoissa dollareissa kuin siella euroissa eli hieman halvempaa). En kuitenkaan ostanut mitaan vaikka hienoja kasilaukkuja olisi ollut tarjolla. (Laura: sulla pitaisi nahda nuo laukut, ostaisit varmaan muutaman kymmenen heti alkuun :D ) Tuon tapahtumarikkaan paivan jalkeen olinkin illalla niin sippi etta nukuin melkein koko illan.

Maanantaina olin hoitamassa Mariaa (3v) ja Lauraa (5kk) kun Elina oli kuumeessa. Oli mukavaa kun oli tekemista ja hauska leikkia Marian kanssa vaikka ei niin hirveasti ehtinytkaan  kun piti pitaa Lauraa silmalla. Mina kun en ole aikaisemmin hoitanut ihan noin pienia mutta ihan hyvin se meni :sormetr
Nyt tulin kaupunkiin katselemaan miten paasisin pohjoiseen taalta :D

no-worries

Juu, olin ihan pitelemätön siellä akvaariossa :)

- - - Parin tunnin kiertelyn jälkeen - - -
Tiikeli: ?Voitais vaikka mennä Hungry Jacksiin nyt?
Minä: ?Ei kun mennään vielä toinen kierros!?
- - - puolen tunnin kuluttua - - - -
Tiikeli: ?Joko mentais??
Minä: ?Ei, kun käydään vielä ottamassa kuva siitä isosta, sinisestä kalasta?
- - - jälleen puolen tunnin kuluttua - - -
Tiikeli: ?Mä istun tässä, käy sä katsomassa, mitä tahdot.?
Minä: ?Joo, mä haluan vielä nähdä uudestaan pingviinit, ja ameebat, ja ne hassut lankkukalat, ja? ?

Akvaariossa oli hauskaa :D Kiitos Tiikelille rattoisissa merkeissä kuluneesta päivästä, ja anteeksi vielä, etten soittanut lauantaina.
Maija

hensku

Tiikeli no sullahan on ollut sutinaa siellä.
Taalla toissa on ollut pienimuotoista fiaskoa ja tiedat varmaan keken "ansiosta"! Taallakin alkaa oleen vahan elamaa lomien jalkeen.

Kimble lahti Ruotsii messuille koko viikoksi ja sen jalkeen se aikoo jaada 2 viikoks lomalle. Aika lapsellista vai mitä?

Kahvi painaa paalle ja toiden jalkee on tiedossa armotonta mansikoiden metsatysta( ensi talven margaritoja varten).

Mutta kirjoittele meille kaikille uteliaille kuulumisia!

*Henna*

kalonki

Moi

Mukava kuulla että olet tutustunut jälleen uusiin ihmisiin ja saanut luottamustehtävän!!!! Ihan kelle tahansa ei omia kullanmuruja tohdi jättää kaitsettavaksi!

Tällä viikolla olen aloittanut työt, mutta laiskanlaisesti :P
Huomenna me mennään Hennan kanssa kattomaan uusinta Potteria, ja ehkä yksi tai pari  :XXXX  sen jälkeen maistuu... tai maistuis kait se tietysti useampikin jos ei tarttis mennä töihin.

Niin, lupasin koittaa pitää sinua ajanhermolla :roue Suomen uutistaivaalla ei ole tainnut tapahtua mitään kiinnostavaa lähtösi jälkeen. Ehkä hyvää yleistietoa, että ohjaaja Jukka Sipilä kuoli. Harmi juttu!

http://www.iltasanomat.fi/arkisto/uutinen.asp?id=827001

Tiikeli

Moi kaikki :D

Maija, ei mitaan hataa vaikket soitellutkaan lauantaina. Ja sunnuntaina oli hauskaa vaikka meinasikin nalka vaivata :hahhaa
Henna, tosi kiva kuulla sinustakin :D:D:D Kylla se siita, koitahan pitaa firma pystyssa kun pojat ei osaa kun lomailee vaan :hahhaa Toivottavasti loydat mansikoita. Mites muuten kampan sisustus, 15. paiva meni jo...?

Taalla alkaa nyt tapahtumaan. Menen viikonlopuksi Naken (tavattiin Blue Mountainsilla) kanssa Canberraan mista Nakke on kotoisin ja kunhan tullaan sielta niin maanantaina on lento Brisbaneen ja siita kuukauden bussipassi pohjoiseen Cairnsiin. Sitten onkin taas suunnitelma avoin :o Mutta siihenhan on siis aikaa vaikka kuin paljon. Vai...?
Jos joku on jossain matkan varrella tai Cairnsissa niin olkaa yhteyksissa, toivoo

Tikru :XXXX

Jaaks

Tigru :D

Soita kun olet Brisbanessa :XXXX

jounij

LainaaAlkuperäinen postittaja Tiikeli
Jos joku on jossain matkan varrella tai Cairnsissa niin olkaa yhteyksissa, toivoo
Tikru :XXXX

Noh, minä olen ainakin matkasi varrella täällä Canberrassa. Tosin juuri tulevana viikonloppuna on kiireistä - ainakin lauantaista suurimman osan, jollei kokonaankin. Sunnuntaista en ole vielä ihan varma - harkinnassa on, lähtisinkö Lumivuorille skimbaamaan vai nököttäisinkö Canberrassa :). Jos sinulla jää aikaa Canberrassa ollessasi, niin kokeile ihmeessä soittaa: koti 6242 7676 ja känny 0407 067 409. Jos soitat kotiin, enkä ole itse vastaamassa, niin älä säikähdä Arja-vaimoanikaan. Hän on sieltä kotikonnuiltasi Oulun naapurista kotoisin, eli siitä saattaa syntyä teille vaikka jutunjuurta...

Sano joka tapauksessa pikku-pikkuserkulleni Nakelle terkkuja, vaikkei satuttaisikaan näkemään tällä erää! (En muuten tiennyt Australiaan saapuessani, että minulla olisi täällä minkäänlaisia sukulaisia, mutta niin vain paljastui jossain välissä, että Nakke ja hänen sukunsa ovat minulle noinkin läheistä sukua.)


Maailman pienuutta alati ihmettelevä
Jouni
Canberra

Tiikeli

Jouni :)
En tieda viela ihan tarkkaan mita Nakke on suunnitellut mutta jos vapaata aikaa loytyy niin kilautan. Tai saatanpa soittaa muutenkin huvikseni ;) Ja kerron terveiset.

hensku

Hei taas,

niin se kämpän sisustushan on vielä vaiheessa. Niin kuin sanoit se 15. päivä tuli vähän yllättäen. No tämä on kyllä nyt sen rakennuttajan vika kun ei olla saatu mittapiitustuksia ja kalusteita ei voi suunnitella ilman niitä.
Tänään olisi eka yhtiökokous ja ei olla vieläkään kuvia saatu ....täytyy varmaa potkia sitä ukkelia tänään jos sillä ne kuvat irtoais paremmin:mad:???

Mutta on se hankalaa, tuo sisustus meinaan. Jos on vähänkään enemmän kuin yks vaihtoehto mistä valita, niin .........:??

No tätyy jatkaa asiakkaiden puolityhmiin kysymyksiin vastailua.

Hauskaa reissua!

kalonki

Onneksi on olemassa "puolityhmiä kysymyksiä" jolloin minullakin riittää töitä...  :god:

Halleluja :XXXX ja lisää palkkaa kiitos... :coolh

Elina

Moi!

Täällä kuumesta toipunut Marian ja Lauran äiti ;)

Suurkiitokset Tiikelille ERINOIMAISESTA lastenhoidosta, joka sujui TYYLIKKÄÄSTI Marian pienestä kiukuttelusta huolimatta. Kaikille muillekkin tiedoksi että Tiikelin voi pestata huoletta lastenhoitohommiin jos ilmaantuu teidän nurkille.

Terkuin,
Elina

kalonki

Moi,
mahtaakohan ne kuvat tulla sellaiseen paikkaan josta minäkin pääsen niitä näkemään??

Olis mukava nähdä Sari vauhdissa :roue

Reija

Tiikelille oikein hyvaa matkaa ylos pain ja pidahan itestas huoli.... aamulla heratessa ja huoneistoa ympari tallatessa, asunto tunti jotenkin tyhjalta ja tuntui etta jotenkin omassa huoneessakin oli liikaa tilaa ;) Oli kiva tavata ja varmasti nahdaan viela kun ja jos palajat tanne alas pain :D

Take care little tiger!!

Tiikeli

Reija, tulen yhta varmasti kuin kesa (ja yhta aikaa ;) ) takaisin :D

Kati, ei siella paljon minun kuvia ole mutta laitan ne kaikki Sannalle niin katsotaan miten ne siita sitten...

Juu, nyt on sitten kayty Canberrassa kaantymassa ja ollaan taalla Brisbanessa. Ei voi muuta sanoa kuin etta ihanan lamminta :D:D:D Kun paasin rinkasta eroon (etta osaakin olla painava, kiviakohan raahaan...?) niin saattoi vaihtaa vahan kevyempaa vaatetta paalle. Kivaa :)

Canberran mutka oli niin vauhdikas ettei siina paljon ehtinyt huokailla, Nakke huolehti ohjelmapuolesta aika tehokkaasti. Tai no, ei me niin nahtavyyksia katseltu mutta hauskaa seuraa oli koko ajan. Lauantaina kaytiin yhden Tuulan luona hakemassa Naken lentoliput Suomeen niin jaatiin sitten suusta kiinni sinne moneksi tunniksi kun oli niin hauskoja matkajuttuja, Kiinasta ja Etela-Amerikasta viimeksi. Sitten kaytiin shoppailemassa vihanneksia ja loysinpa salmiakkiakin, nami :P Kaytiin myos yhdessa kaupassa missa myytiin aboriginaalien toita kun Nakke osti sielta haalahjan Suomeen vietavaksi. Tosi hienoja lasilautasia, olisin halunnut sellaisen mutta ei nyt heti alkuun torsata koko matkabudjettia...
Illalla oli sitten Naken "synttarit" (oikeasti vasta sitten kun han on Suomessa) ja talo taynna porukkaa. Ja illalla kaupungille tyttojen kanssa... eipa ole pitkaan aikaan tullut tanssittua niin paljoa.
Sunnuntaina kaytiin aamiaisella ja otin pannukakkuja mutta minusta se oli enemmankin jalkiruoka kaiken sen siirapin ja jaatelon ja hedelmien kanssa. Mutta kylla silla sai mahan tayteen.
Ennen Sydneyhin lahtoa Nakke kierratti minua vahan ja naytti paikkoja. Mutta kylla se on niin etta sinnekkin pitaa menna takaisin :D

Nyt ollaan sitten tosiaan taalla vahan pohjoisempana lampimassa. Ei oikein tarkkaa tietoa miten kauan tai mita teen, saa taas nahda. Aamulla oli aikainen heratys (siis normaaliin verrattuna) etta ehdin lentokentalle. Meinasi tallaiselle omaan autoon tottuneelle tulla laiskuus ja mietin jo taksin ottamista mutta kun Nakke sanoi muutaman kerran 'chiken' niin ei siina jaanyt muita vaihtoehtoja kuin heittaa rinkka selkaan ja hypata junaan :hahhaa:hahhaa:hahhaa Ja hyvin toimi.
Nyt sain kirjattua itseni hostelliin niin piti heti etsia kone etta mita sita ihmisille kuuluu. Mutta nyt kun ollaan taas suht koht ajan tasalla niin taidan lahtea etsimaan jotain syotavaa :) Vaikka kylla kait talla vararavinnolla muutaman kuukauden parjaisi :hahhaa Ajatus on osa hukata jonnekkin mutta saa nahda miten kay jos ruokalista on suoraan Hungry Jaksilta :hahhaa

zuwi

hei tiikeli, ilmoittele ihmeessa kun ehdit tanne cairnsiin asti. mun suunnitelmat on viela ihan avoinna, kun aika on mennyt asettuessa mutta luultavasti ainakin reippaat pari viikkoa viela menee taalla. kovin montaa muuta suomalaista ei viela ole tullut taalla vastaan joten mikali sellaisia loytyy niin ilmoittautukaa:)