Vuokratodistus

Aloittaja opossumi, helmikuu 09, 2011, 20:45

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

opossumi

Heips,

typera kysymys ehka, mutta mista loydan virallisen vuokratodistuspaperin, postitoimistosta, netista (jonka siis itse taytan)? oo....tietaako kukaan?

Kiitos tiedoista etukateen!

Kottarainen

Mikä paperi tää siis on englanniksi?

aussila

Refrenssi.Aivan sama onko virallinen tai ei,siis jos Ausseissa paperia tarvitset?Jos virallista haluat,kysy viim.vuokranantajaltasi.

isalainen

 :XXXX
  Kun on ollut vuokran antaja niin sosiaali Centelink niitä vuokralaisilta pyysi ja siihen on olemassa lomake jonka täytät ja vuokran antajasi allekirjoittaa sen jos on hyvällä tuulella
:nuttu:

jounij

Minä olen vuokranantajana allekirjoittanut Centrelinkkiä varten ihan tavallisen kirjeen, jossa todistin vuokralaisten nimet, osoitteen ja perityn vuokran oikeaksi allekirjoituksellani (ja omilla yhteystiedoillani, jos Centrelink olisi halunnut asian vielä erikseen tarkistaa minulta). Ei ainakaan silloin tarvittu mitään erillistä kaavaketta. Jos joku viranomainen nyt sellaisen kaavakkeen haluaa, niin sama viranomainen voinee kertoa, mistä sellaisen saa.


Toteaa
Jouni
Canberra

RUU

Meilla referenssit on aina kysytty suoraan siina hakulomakkeessa, jonka agentti antaa taytettavaksi. Tama siis yksityisilla vuokramarkkinoilla. Julkisten tahojen osallistuessa asiaan (vuokranantajana tai -maksajana), heilla saattaa tietty olla omat erilliset lomakkeensa taustatietojen keraamiseksi.
RUU

"The Australian native can withstand all the reverses of nature, fiendish droughts and sweeping floods, horrors of thirst and enforced starvation - but he cannot withstand civilisation."
Daisy Bates