Queenslandin Tapaaminen

Aloittaja Jaaks, heinäkuu 30, 2003, 12:35

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

mette

Jaaks :D

Jotain rajaa Jaaks :( m? ihan oikeasti meinasin tukehtua nauruun :D

Jaaks

Mette :D:D:D:D:D:D

Ma vaan halusin valittaa oman ihailuni teidan mahtavalle suomalaisen suunnitelun ja designin kannatukselle :D:D:D:D:D:D  Sitahan taalla foorumissa on jo aikaisemminkin kyselty ja ihmetelty :?? ja varsinkin, etta mita voisi tuoda tuliaisiksi :??  Sanotaan vaan kaikille, etta Marimekkoa tietysti.

Odotan vain kiinnostuksella mita kertoilet kun ensi kerran olette kayneet taalla (Joka muuten ei saa olla liian kaukana tulevaisuudessa )   ja naet meidan verhot :??:??

Tony

Mahtaakohan t?m? juuri hankkimani kallis unikkosuodatin toimia yht?lailla muiden ottamiin kuviin kuin omalla kameralla otettuihin, jolloin se automaattisesti poistaa kaikki h?iri?tekij?t. Kallishan se oli, mutta mielenrauhaan ja vatsahappojen tasapainoon kannattaakin satsata. Pist?k??s niit? kuvia tulemaan, ja jos suodatin sattuu pett?m??n, niin lupaan kest?? sen kuin mies. Olenhan joutunut karaisemaan itse?ni k?velem?ll? kes?isess? Helsingiss?, jossa et voi v?ltty? pallo, unikko ym. kuvioilta:eye::eye:

:)Tony

Toivottavasti kaksi kuukautta kuluu nopeasti, niin p??sen t?st? piinasta.

Taas yksi hyv? syy l?hte? Australiaan

jounij

Minun kamerassani n?kyi olleen p??ll? koko eilisen bbq:n ajan joku muu kuin unikkosuodatin: vissiinkin se linssinsuojus oli j??nyt poistamatta. Kaikki kuvat on kuin ?isest? hiilikellarista kuunpimennyksen aikaan otettuja, vaikka muistini mukaan aurinko paistoi siniselt? taivaalta. Min?kin olen asiasta eritt?in pahoillani. Ensi kerralla sitten onnistuneempia kuvia...

Joka tapauksessa kaunis kiitos Metelle edellisen? y?n? valvoen leivotuista herkullisista pullista, Urulille mestarillisesta p??ateriasta, Jaaksille ei-taksi -kyydityksist? ja Joukolle kaasun noutamisesta


"Koston" mahdollisuutta odotellen
Jouni
Canberra

mette

Jouni :D

Oli mukavaa saada sinut vieraaksemme :D

Aika hyvin muistettu kaikki eilisest? vai onko  :??Minun muistini mukaan se oli Jaaks ,joka sinut vei lentokent?lle :??

Voi voi, ettei kuvia sinultakaan :( No, Joukon kuvat on varmaan jo kehitt?m?ss?, jos siell? ei joku sitten t?peksisi jotain :eye:

N?in huonosti ei tietenk??n voi k?yd? kuin elokuvissa :(

Joukon raportin odottelemisiin

Timo

No, katos meid?n valokuvauskerhoa :cool: ;)

No, kaikkihan sen jo aavistaa, ett? nyt on jotain m?t?? koko jutussa. Min?p? otan ja paljastan totuuden t?st? Queenslandin tapaamisesta jo ennen kuin tuore M?t?kuun Sanomat tai Daily Rot ehtii sen tehd?.

K?vi nimitt?in niin, ett? kesken QLD-tuntereiden hyvin alkaneen BBQ:n hy?kk?si lauma ?k?mystyneit? Suomikodin mummoja paikalle. He olivat hyvin suutuksissaan siit?, ett? joku oli kaatanut heid?n durianpuunsa ja sulattanut heid?n piha-avantonsa.  Mummot pystyttiv?t valtavan lepp?aidan bbq-alueen ymp?rille est??kseen ket??n poistumasta paikalta. Sitten osa mummoista tunkeutui osallistujien koteihin, joissa heit? odottivat valmiiksi avatut tietokoneet selain auki ja uuden viestin postitusnappi valmiina hiiren osoittimen alla, digikameran kaapeli kutsuvasti odottaen kumppaniaan  valmiina v?litt?m??n unohtumattomat muistot koko Dunder-yhteis?lle.

Nyt BBQ-porukka edelleen jatkaa juhlaansa mummojen pattivankeina. Mummot ovat kaapanneet heid?n netti-identiteettins? ja l?hettelev?t heid?n nimiss??n viestej?  kameroiden rikkoutumisesta est??kseen Dunder-yhteis?? saavuttamasta my?s kuvallisesti yht? korkeaa tasoa kuin se on jo saavuttanut verbaalisesti.

Tiett?v?sti Jouko on kuitenkin p??ssyt mummoilta pakoon sill? verukkeella, ett? SQL-serverin temppuilu pakottaa kiirellisiin yll?pitorutiineihin. Siit? ei ole viel? tietoa, miten on k?ynyt Joukon kuville, mutta pahinta pel?t??n  Ainoa toivo on, ett? mummojen vaatimuksiin suostutaan ja heille pystytet??n uudet, entist? ehommat durianpuut ja kaivetaan uusi entist? laajempi ja syvempi keinoavanto.

Toisen, tiett?v?sti Townsvillest? l?hteneen tarinan mukaan varsinaisia osallistujia ei ole koskaan ollutkaan, vaan koko tapaamisajatus on ollut mummojen suunnittelema jo alusta asti ja kaikki Brisbanen Dunder-henkil?t ovat siis pelkk?? mummojen mielikuvituksen tuotetta.

:XXXX :XXXX :XXXX

 Jouko !!! ?kki? ne kuvat sielt? peliin ennen kuin tulee kansallinen h?t?tila

:XXXX :XXXX :XXXX

jounij

LainaaAlkuper?inen postittaja mette
Aika hyvin muistettu kaikki eilisest? vai onko  :??Minun muistini mukaan se oli Jaaks ,joka sinut vei lentokent?lle :??

Oho! Sormet olivat n?emm? n?pytelleet omiaan: nyt korjasin kuljetuskiitoksetkin Jaaksin nimiin, niin kuin kuuluu! Mit? lie hiihtodementiaa!


Miettii
Jouni
Canberra

jounij

Mit?s sieni? sin?, Timo, s?it aamiaiseksi?


Hymyillen
Jouni
Canberra

Timo

Jouni :)

Tuttu juttu. Yleens? kun olen sanonut "I like mushrooms very much, would be nice haing bigger variety of them here ... ", niin alkaa tulla hymy? ja joskus vastakysymys "magic ?".

Mutta saamani pussillinen kuivatuiksi  kangassieniksi kehuttuja on viel? avaamatta, mutta lauantaina niit? samoja sieni?  kyll? sy?tiin  :)

Jaaks

Ai sienia vai Timo :D:D:D

No saahan kylla vaikka mita tatteja sunmuita kuivattuina :??  Ihan syotavia terveellisiakin sienia.  Loytyy jopa ns "metsasieni" sekoituksia, jotka on tosi hyvia ja vetaa vertoja Suomen kuivatuille sienille.  En tieda onko valttamatta saatavilla Townsvillessa, mutta jos haluat voin antaa pari osoitetta mista voit tilata :??:??

Timo

Jaaks :D

No toki, anna vaan osoitteet mun ja muiden iloksi.

En ole t??ll? n?hnyt muita kuivattuja sieni? kuin nuo Aasia-kauppojen siitakkeet sun muut, jotka eiv?t kyll? ihan suomalaisista k?y.

Jaaks

Timo :D

Tulee huomenna :D  Stay tuned :eye:

Raiwå

Jaaxs :??

Vai ett? tyt?rt? aletaan syytt?m??n moisesta ?
Ja viel? ?potkaisit sit? j?lkeen` :)

Ja kun herra tuomari min? sit? moraa katselin, niin Valde kaatui siihen ihan itse !!!

Jaa ett? kolmetoista kertaako ???



:coolh
Ray Virta
Sydney


It requires wisdom to understand wisdom: the music is nothing if the audience is deaf.

Raiwå

Jouni ??

En nyt sent??n sinun uskonut alentuvan, noinkin yksinkertaiseen selitykseen !!!

Otappas nyt se vinkkupullo esille, ja kirjoitappas jotain uskottavampaa



Ehdottaa


:coolh
Ray Virta
Sydney


It requires wisdom to understand wisdom: the music is nothing if the audience is deaf.

Timo

LainaaOriginally posted by Jaaks

Tulee huomenna :D  Stay tuned :eye:

Jaaks :D   I will .... stay hungry until getting them ...

Jaaks

Timo :D:D:D

Ota pari kuppia sita vihreata teeta silla aikaa. :D  

En unohda - olen toissa huomenna klo 7 aamulla ja heti kun paasen toimittajiin kasiksi ilmoitan sinulle.:D:D

jounij

LainaaAlkuper?inen postittaja raivo
En nyt sent??n sinun uskonut alentuvan, noinkin yksinkertaiseen selitykseen !!!

Ei nyt vied? kaikkia olemassa olevia selittelyit? Joukoltakaan, joka ilmeisesti viel?kin miettii omaansa. Sit? paitsi min?h?n sanoin, ett? ette varmaan usko!


Sanojaan ei sy?
Jouni
Canberra

Jaaks

Timo :D

Sorry, etta kesti vahan aikaa, mutta oli pikku rysis :??


GMN/VEGIE PREPI

Block U, Shed 1
Brisbane Markets
Rocklea Qld 4106

Phone: 3278 2240
Fax:      3278 2241

E-mail: sdallas@powerup.com.au

Yhteyshenkilo: Sue Rigato, mob 0417 704 714

Soitin Suelle ja han pyysi sinua joko soittamaan tai lahettamaan e-mailin kertoen mita haluat ja han lupasi auttaa.
(Sano, etta mina olen jo jutellut hanen kanssaan = the crazy Finn from Parliament House)

Ei kuulemma mikaan ongelma saada tavaraa Townsvilleen.:D:D:D

Me ostetaan kaikki sienet tuoreena heilta
eika mitaan kuivattua roskaa.

Cheers
Jaaks :XXXX

Ps.  Timo, Sue kertoi etta myoskin seuraavia hedelmia on tuoreena tanaan :

Figs, Blueberries, Cape Gooseberries, Carambolas, Cherries, Cumquats, Custard Apples, Fresh Dates, Guavas, Jakfruit, Mexican Mangoes, Nectarines, Persimmons, Pomelos, Quinces, Raspberries, Sapotes, Tamarillos ja Tangellos :P:P:P

Timo

Kiitti Jaaks :D :D :D :D
Laitan e-mailia suelle kunhan olen n?ytt?nyt listan puolisolle ja ehk? muillekin tutuille.

Onko sulla kokemusta heid?n mustikoista?  Eiv?t kait sent??n ole wild vaan noita tarhamustikoita, jotka eiv?t edes suuta mustaa ?

Jaaks

Timo :D

On ostettu molempia seka wild ja niita tarhattuja :D En tullut kysyneeksi kumpia nama ovat:??

Siella vaan tuttavat ja kaverit kasaan ja saatte kohta tilattua koko rekallisen tavaraa:o  Tulee halvemmaksikin :??

Mikset laheta Suelle e-mail nyt ja pyyda koko tuotelista.  Tuossa oli vain murto-osa.

Timo

Jaaks :D

Niin, miksip? en :??   Oikeastaan juu, l?het?n ihan heti.

Ei meit? t??ll? taida olla ihan niin paljon, ett?  rekallinen saattais tilattua, mutta katsotaan,  jos edes laatikollinen :D