Reissukaveria Australiaan/Uuteen-Seelantiin vuoden vaihteessa?

Aloittaja mikkis, kesäkuu 15, 2010, 01:06

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

mikkis

Moro! Elikkäs,vuosi sitten suurin piirtein kirjottelin tänne samoilla aiheilla mutta lähtö peruuntui,en oo luovuttaja tyyppiä ja halu kyseisissä paikoissa käymään olisi kova ja nyt ois mentävä jos aikoo.  Oon 28 vuotias. Ulkomailla on tullut reissattua paljon oppaana ja muissa töissä,matkailtu on pitkin poikin maailmaa,oikeastaan kaikki rahat on matkailuun mennyt ja joka tätä ilmotusta lukee osaa toivon mukaan lukea rivien välistä että seikkailun halua löytyy:). Tarkoitus olisi olla ensi kevät kesään asti ainakin reissun päällä joko työskennellen välillä jossain tai sitten ei-) katotaan mihin suunnitelmat etenee,työskentelen palomiehenä ja sopimus loppuu vuodenvaihteeseen sopivasti. Säästetty on ja vielä säästetään,prätkä menee kohta myyntiin ja unelmien matka lähenee. Tuollaiseen matkaan tarvis sellasen kaverin mukaan joka osaa elää hetkessä,mutta järki kuitenkin mukana. Tapaamallahan se selviää! Mutta jos kiinnostaa lähtee mukaan niin saa ilmotella!

Mikko

mirtsi

Heippa!

Olen lähdössä siskoni kanssa ensimmäistä kertaa ausseihin, ajatuksena olisi lähteä heti tammikuun alussa. Turisti viisumilla kolmeksi kuukaudeksi seikkailemaan, mitään suurempia suunnitelmia tuoksi ajaksi ei ainakaan vielä ole. Kiva olisi kuulla muistakin lähtijöistä! Itse olen aivan innoissani tulevasta reissusta!  :) sähköpostia voi laittaa : mirtsi1987@hotmail.com

Tyttii

Moikka!

Mua kanssa kiinnostais kovasti lähteä Ausseihin. Laitoinkin viestiä tohon toiseen samantyyliseen keskusteluun. Mulla ei siis oo nyt ketään kavereita lähtötuulella, joten etsin rentoa matkaseuraa :) Suunnitelmia en oo tehny sen enempää, tarkoituksena ois lomailla ja tarvittaessa myös tehdä töitä. Oon 24 v. tyttö Helsingistä. vuodenvaihde kuulostaa siinä mielessä hyvältä että ehtis viel säästää rahaa ja suunnitella matkaa  :D

clochette

Moi!

Itse olen suunnitellut lähteväni juurikin samoille hoodseille helmikuun alussa. Reissukaveri vain toistaiseksi puuttuu. Ajatuksena minullakin reissaaminen ja tarvittaessa työnteko. Ja surffaaminen! Helmikuu ajankohtana siksi, että duunieni takia en koe pystyväni millään ennen vuodenvaihdetta irtisanoutumaan..ja tietenkin säästöjä on silloin myös huomattavasti enemmän kasassa. Olen asunut silloin tällöin muutaman kuukauden pätkiä ulkomailla ja kaipuu hakemaan uusia kokemuksia on taas huima. Olen 24-vuotias ja asun Helsingissä eli näiltä nurkilta matkalle lähtijöiden kanssa olisi kiva vaihtaa ajatuksia ja tavata!

Iltatonttu

Moi,

Tässä omalta kohdalta ohi menneen kesän aikana kypsyi idea talvireissusta mikä sisältäisi aasian kierroksen (Soulista lähtään etenee kohti etelää)
tuossa loka-joulukuussa ja tämän jälkeen sitten alkuvuodesta rantautua ausseihin, riippuen miten tuolla Thaimaan seudulla viihtyy.
Kuitenkin viimeistään tammikuun lopussa sitten. Eli matkaseuraa etsin nyt lähinnä tuolle Australian osuudelle,
tarkoituksena olisi lähteä aika fiilispohjalta pyörimään tuonne, välillä mahdollisesti töitä tehden ja välillä vaan kierrellen ja kaarrellen.
takaisin sitten Suomeen joskus huhti-toukokuussa.Eli olen 29v kundi kymenlaaksosta...jos matkaseura kiinnostaa niin pistelkää viestiä iltatonttu@hotmail.com

mirtsi

Kiva huomata että muitakin on lähdössä vuodenvaihteessa! Rahan säästö operaatio aloitettu. Nyt kun pystyis olemaan vielä syksyn tekemättä mitään (paitsi töitä!) niin luulisin että saa tarpeeks rahaa säästettyä kolmen kuukauden reissulle. Jännittävää!  8) milläs viisumilla te muut lähtijät olette lähdössä? Mietin koska varaisin lennot, varmaan viimeistään ens kuussa? Jaiks. Alkaa tuleva reissu koko ajan tuntua todellisemmalta, eihän tässä ole enää kun neljä kuukautta  :XXXX

Jens

Tuli sitten tänään käytyä kilroyn toimistolta varaamassa matka Ausseihin. Minulla on ollut suunnitteilla tällainen vuoden matka jo ~viitisen vuotta, mutta nyt tuli enemmänkin hetken mielijohteesta varattua nuo.

Muttamutta, 6.1.2011 siis lähtö Helsingistä, välietappeina Amsterdam sekä Hong Kong, ja perillä Sydneyssä olen 7.1.2011 klo 21.00 . Ensimmäiset 4yötä tulee varmaankin vietettyä Wake Up -hostellissa, kun sen+neuvoja sai kilroylta omasta mielestä näpsäkkään hintaan.

Olen siis tällä hetkellä 19v, matkan alkaessa 20vuotta täyttänyt poikalapsi, ja mielellään tutustuihin muihin samassa tilanteessa oleviin Suomalaisiin (:

PPPauliina

Heippahei!

Samana suunnitelmana olis lähteä tammikuussa Ausseihin kiertelemään ja töitä tekemään. Luultavasti suuntaan yksin, joten kaikki suomalaiset jotka samoihin aikoihin on sinne päin menossa olis kiva olla jonkilaisissa yhteyksissä :) Itse olen lähemmäs kakskymppinen tyttö ja reissun tarkotuksena olis lähteä hiukan muailmaa kattelemaan ja hiukan töitäkin tekemään. Sähköpostia saa laitella! :)

KatriR

Moikka!
Oon 28-v tyttö alunperin Kotkasta, asunut pari vuotta Helsingissä. Monen vuoden haaveilun jälkeen mittari tuli täyteen ja päätös Australiaan lähdöstä vahvistui vajaa kuukausi sitten. Asunto on irtisanottu ja töihin ilmotettu. WH-viisumi haettu ja töitäkin jo alustavasti kyselty. Niin ne hommat vaan etenee, kun laittaa etenemään! :)) Tarkoitus on suunnata Sydneyyn joulukuun alussa ja olla siellä ehkä pari kuukautta ja sen jälkeen suunnitelmat on ihan auki. Olen lähdössä yksin matkaan ja olisi kivaa tavata suomalaisia matkan varrella. Takaisin Suomeen suuntaan
toukokuun alussa, ja kotimatkan voisi tehdä Aasian kautta jos matkaseuraa löytyy. Mutta aika näyttää, mitäpä sitä liikaa suunnittelemaan.

Katri :)

mirtsi

Hellurei!

Onkos muiden matkasuunnitelmat jo muodostuneet? Meillä on nyt lentoliput ja viisumit hankittuna. 11.1.2011 nokka kohti Australiaa. Mahtia.  8)
Kuusi viikkoa nii ollaan jo voitonpuolella, tää talvi on aivan jäätävää aikaa. Hrrrr.
Olis kiva kuulla muidenkin suunnitelmista! Kovin on hiljaista. :>

Karri

Moikka!

Vuodenvaihteessa en ole lähdössä, mutta 23.3 starttais kone kohti sydneytä. Ajattelin vähän aikaa pörrätä sydneyssä ja ihmetellä - sen jälkeen jonnekin työn ja elämysten perässä, eipä tiedä vielä minne.  :) Mitä mirtsi meinaa tehdä maahan päästyään?

Nyt on 19-vuotiaana pojankoltiaisena mahtava sauma päästä maailmaa ihmettelemään, lukio takana ja töitä enää pari kuukautta, ahh...  :pepsodent


mirtsi

hhei!

Meillä seikkailu alkaa Melbournesta, josta suunnataan Tasmaniaan ja sieltä sitten lähdetään reissaamaan itä-rannikkoa ylöspäin. Saa nähdä minne asti päästään, mitään sen tarkempia suunnitelmia ei olla tehty. Seikkailu meiningillä, sitä tehdään ja sinne mennään mikä millonkin tuntuu hyvältä. Takasin tullaan maaliskuun lopussa, pääsee ihmettelemään suomen kevättä.  :)

Yksinäskö meinaat Karri reissata? Aika hurjaa. Itse en näin ensikertalaisena uskaltaisi, taidan olla vähän nössö.  :D

Töitä vielä tammikuun alkuun, huh.

Karri

moro!

Kuulostaapa hyvältä suunnitelmalta, tasmania olis kieltämättä mahtava nähdä :)

Yksin oon lähdössä mutta ei se siltä tunnu - tuskinpa siellä tarvitsee yksin olla, eiköhän kavereita löydy!
Koita jaksaa vielä pusertaa töissä, kyl se siitä iloks muutuu... ;)

Adele

Heiii täällä yksi reissailija lisää :) Just tuli varattua lentoliput Ausseihin, niin että pakko se on nyt mennä vaikka vähän hirvittääkin!

Matkaseuraa olen siis vailla. Oon 19-vuotias tyttö, seikkailunhalu on kova ja yksin olen lähdössä. Oon tällä hetkellä Irlannissa au pairina, mutta tosiaan Australiassa olen tammikuusta toukokuun loppuun. Lento on Sydneyssä 7.1. Tarkoitus olisi olla muutama päivä Sydneyssä, jonka jälkeen suunnitelmat ihan auki vielä. Tammikuun lopussa (26pv) aion kuitenkin olla Melbournessa, jossa olisi tarkoitus työskennellä 3kk. Tämän jälkeen vielä kuukausi aikaa reissailla..

Ottakaa yhteyttä, jos samaan aikaan ootte liikenteessä! Seura olisi enemmän kuin tervetullutta :)

jennnih

Moikkamoi Adele!
Lähteekö sun lento Suomesta vai lennätkö suoraan Irlannista? Ite en oo kerenny viel lippuja hommaamaan, mutta joulun jälkeen oli tarkotus lähteä. Matkaseuraa ois kyllä tosiaan kiva saada! Eli jos haluasit lennollesi seuraa niin voisit kirjotella mulle takasin :) Oon kans 19-vuotias erittäin seikkailunhaluinen tyttö, mutta yksin lähteminen jännittää pikkasen.
Niin ja miksei muutakin seuraa! Mulla on kaveri odottelemassa Sydneyssä ja siellä varmaan viihdytään muutama viikko, ennen ku lähetään kanssa töihin muutamaksi kuukaudeksi, tosin paikalla ei ole väliä kun ei mitään ole vielä tiedossakaan. Sitten loppuaika aijotaan reissata ausseissa ja uudessa seelannissa. :)

jet50

2vkoa ja 1päivä lähtöön... alkaa olee pikkuhiljaa aika täpinöissä! sydneyssä 31.12 aamulla...aijjaijai! tiedossa hieman erilainen uusvuos! pistäkäähä alkuvuodesta sydneyyn tulijat/siellä jo olevat viestiä! vois vaikka samaa matkaa kierrellä? on meinaan suunnitelmat muuten auki, paitsi et harbour bridgen ilotulitus on mentävä tsekkaa :D siihen ne sit jääki.... :))
im going deeper under....no way, down under!

Pepsa

vihreään taipuvaisena lueskelee tätä palstaa! mutta kaikki ajallaan eikös vaan :XXXX mää lennähdän sitten kesäkuussa perään. vissiin ypöyksin isossa koneessa koko matkan, nyyh!!  :-X teille kaikille upeeta reissua ja travel safe!



Kamikkee

Moi!

Kaksi jannua Suomesta lähtee matkaan JO 28.12.2010. Määränpäänä tosin aluksi Melbourne. Molemmilla WH -viisumit, joten eletään kaikkia mahdollisia töitä tekemällä. Säästössä suunnilleen 4k aud, joten töitäkin tehtävä :)

Voipi olla yhteyksissä sähköpostiin kamikkee@gmail.com, jos samoilla hoodseilla liikutte.

Lisäksi löytyy facebookista: http://www.facebook.com/home.php?#!/home.php?sk=group_162818360421062&ap=1

Rohkeasti ilmoituksia esim. 2011 vaihtumisen suhteen!

Cheers!  :pepsodent

-Kaitsu ja Toni-


Karri

Jeah!

Reissusuunnitelmat hahmottuu! Ostin lentolipun sydneystä cairnsiin, sieltä sitten minne nokka näyttää -  toivottavasti töitä löytyy!
Elikkä 23.3 HKI-SYD ja 31.3 SYD-CAI... Ei malta odottaa. Reilu kolme kuukautta ja sitten Korallimerta ihmettelemään, kuulostaa ihmeen hyvältä näillä pakkasilla... ;)
Hyvää Joulua!

Karri

helie

Morjes!

Täällä olisi myös yksi Australiaan helmikuun 15. lähtevä 24 vuotias naispuolinen ihmisolento! Vuoden viisumi on plakkarissa, lentoliput toki puolen vuoden päähän vain, mutta olen henkisesti varautunut siirtämään niitä;) Tarkoitus olisi myös tehdä töitä ja reissailla, nähdä hiukan mualimaa! Paluumatkalla on stoppi Hong Kongissa. Reissuseuraa kaipaavat voi ottaa yhteyttä leffafriikki@hotmail.com :) Olisi mukava törmäillä reissun päällä oleviin suomalaisiin!

-Heli

Veli123

Lähden Uuteen Seelantiin 16 tammi - 7 huhtikuuta ja reissaan yksin. Tarkoitus on ensin lentää Aucklandiin ja olla siellä viikko. Siitä alas Wellingtonin kautta Christchurchiin. Soitan 28 tammikuuta Christchurchissa, joten se on ainoa päivämäärä tällä hetkellä. Sieltä Dundedinin kautta Queenstowniin, josta lento takaisin Brisbaneen.

Mielelläni ottaisin reissukaverin mukaan, jos joku on tuolloin menossa NZ:in.


joon3

Houu...

Ei itelkää montaa viikkoo enää. Tarkkaa päivää en tiiä mut helmikuus tarkotus lähtä. WH visa oottaa varmistumista ja Cairnsii tarkotus aluks suunnata. Sieltä sit Mount Isaa kunnon outback elämää tsekkaa. Ens viikol jo varmaa lentoliput varattu.

Olli81

G`day mates.

Muutto Sydneyyn vuodeksi 6 päivä helmikuuta WH viisumilla. Vielä ei ole työpaikkaa tiedossa, mutta fiilikset on positiiviset asian suhteen. Jos tulee kysymyksiä, niin saa kirjoitella o.rannikko@gmail.com  :XXXX


-Olli-