Suomalaiset Melbournessa!!!

Aloittaja annak, tammikuu 27, 2010, 11:01

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

annak

Heipsan, taalla 24 vuotias tyttonen huutelee... Kohta vuosi melbournessa tayteen enka ole tavannut yhtaan suomalaista!!! Elikka onko teita??? tapaamista kehiin!!!!

Summer

Moikka!

Täällä ois yksi vasta Melbourneen muuttanut suomalainen, jolla on ihan sama tilanne. :) Minustakin ois ihan kiva tavata muitakin suomalaisia alueella asustelevia nuoria.

TaCo

Hei,

Taalta Melbournesta loytyy paljon nuorempia suomalaisia. Ollaan tapailtu isommalla suomiporukalla kerran kuukaudessa (kuukauden toinen lauantai). Tapaamisista ollaan ilmoiteltu yleensa Facebookin Finns in Melbourne -ryhman seinalla/viesteina/eventina. Jos ette ole viela ryhmassa, kannattaa liittya :) Tannekin laitetaan yleensa viestia tapaamisista.

Nyt olisikin heti huomenna treffit Belgian Beer Cafe Bluestonessa St Kilda Road:lla klo 15 lahtien.

Osoite on: 557 St Kilda Road, Melbourne

Tulkaa mukaan :)

terkuin,

Taru

melb

Moikka!

muutin kauounkiin vasta jokunen viikko sitten. Mahtaakohan ryhmä kokoontua lokakuun alussa? en löytänyt facebook sivulta mitään tietoa syyskuun tapaamisestakaan. Jos joku haluaa viettää iltaa tai lähteä kahville aikaisemminkin, niin se käy myös mainiosti :)

T:ansku

jRockS

Moro Melb ja muut melbournelaiset! Itse kirjauduin justiinsa paikalliseen hostelliin viikon ajaksi, jatko maaraytyy sitten sen mukaan, loydanko duunia taalta vai jostain muualta. Kahville lahden mielellani, eipa taalla liikaa tuttuja todellakaan ole :) Pistan sulle melb viela yksityisviestin  :)

Rege

Itselläkin lähtö Melbourneen lähestyy kovaa vauhtia, vois vaikka jotain yhteistä tapaamista kehittää tonne lokakuun loppupuolelle?

Ei malttais odottaa, mutta samalla kamala jännitys päällä luonnollisesti :D Kuulumisiin!


Troika

Hei! Saavuin Melbourneen eilen ja aikaisempien kokemusten perusteella suomalaisiin tormaaminen isommissa kaupungeissa on ollut aika mahdotonta, niin jos Melbournessa on suomalaisia talla hetkella niin tata kautta varmaan loytaa teidat paremmin. Olen 23-vuotias miehenalku ja nyt farmihommien ja itarannikon nakemisen jalkeen paadyin Melbourneen etsimaan toita ja tarkoitus olisi ainakin vuoden loppuun asti taalla vanhentua. Olisi hauska tavata muita suomalaisia aina silloin talloin ja vaihtaa kokemuksia, pari kertaa jo meinannut unohtua miten sita suomea puhuttiinkaan! Mulle voi soittaa/laittaa viestia numeroon 0432731421 niin lahdetaan vaikka parille oluelle :)

Tuomas

Rege

Hei vaan Tuomas ja muutkin!

Itse oon nyt asunut Melbournessa st Kildassa 2 viikkoa, ja tykkaan ihan kamalasti. Kova tarve olis myos loytaa ihmisia joiden kanssa hengata, muutamat hyvat tyypit on loytynyt ja aina on paikka uusille tuttavuuksille :) St Kildassa on vaikka mita ihania baareja, puistoja, ranta... Kaikkea! Mun numero on: +61 420 851 432. Yhteyksia saa ottaa, jos olette taallapain, oon aina avoin lahtee olusille :) Ps. Toitakin sain ekasta haastattelusta, duunit alkaa keskiviikkona joten ei oikein voi muuta ku olla tyytyvainen vain :)

:XXXX

Heidi