Nuoria suomalaisia Brisbanen alueella??

Aloittaja pampaa, lokakuu 26, 2012, 23:09

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

pampaa

Löytyykö suomalaisia nuoria Brisbanen alueella, itse tulin tänne reilu viikko sitten ja ois ihana saada ystäviä! oon 21-vuotias nuori neitokainen, pk-seudulta kotoisin ja tällähetkellä asun victoria pointisssa, pian (toivottavasti) kuitenkin muutto gold coastille. Mailia voi laittaa pampaa@hotmail.fi!!

Ida2

Niin, minullakin olisi sama kysymys, onko Brisbanessa paljon suomalaisia?
Täällä 26-vuotias nainen, tarkoitus olla Brisbanessa 5 kk. Olisi kiva tutustua muihin täällä oleviin suomalaisiin   :)

Joboman

Mulla on puhelin 0437372854 ilmotelkaa missa ootte ja millon. Talla hetkella oon Surfers Paradisessa. Lahettakaa viestilla oma nimenne ja missa pain asutte. Soitan kun tuun kaymaan. :)

Oyzo

Morjes,

täällä kirjoittelee 2 viikkoa Brisbanessa oleskellut 25-v mies. Kiinnostaisko ketään lähteä viikolla 13 tutkimaan Brisbanen alueen nähtävyyksiä tai ihan vaikka käymään kahvilla keskustassa tms? Mieluiten arkiviikolla! Laita yv jos kiinnostusta.

Oon wh-viisumilla ja aion oleskella alueella pidempäänkin, joten tutustun mielelläni alueella oleviin suomalaisiin myös jatkossa! Tarkoituksena tehdä turvallisuusalan hommia Brisbanessa ja kierrellä välillä ympäri Ausseja ja Uusi-seelantia.

Näkemisiin! 8)

Aussilaan

Heii!

Täällä yksi Suomalainen 20-vuotias nainen Brisbanen alueella! Saavuin eilen yöllä ja 9.4 suuntaan kohti Sydneytä. Olen ihan vaan lomailemassa, joten ois kiva tutustus muihin suomalaisiin täällä! Mulle käy oikeestaan koska vaan, sillä mitään varmoja suunnitelmia ei vielä ole :)

Olea

Moi!

Täällä ois yks 27 v. Gold Coastilla asuva nainen! Teen täällä jatko-opintoja ja olisi mukava tutustua muihin täällä tai Brisbanen alueella asuviin suomalaisiin. Laittakaahan viestiä  :)

sToked

Liittykää facebookissa ryhmään Finns on a beach, täältä löytyy kavereita gold coastin ja brisbanen alueelle!! Ryhmästä löytyy hyviä tyyppejä ja tarkoitus olis kasvaa kokoajan joten liittykää littyykää liittykää :) voidaan järjestää yhteistä tekemistä kuten illanistujaisia yms silloin tällöin.

kris

T: Krisse