MyVisaManager - immigration agents - kokemuksia, mielipiteitä???

Aloittaja Paulina, elokuu 15, 2012, 22:21

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Paulina

Olen ollut yhteydessä mainitun MyVisaManager agencyn kanssa, minun kohdallani haussa olisi state sponsored visa under "Contract Administrator".

Onko kenelläkään mielipiteitä / kokemuksia? Tai yleensä immigration agenteista? Onko joku saanut viisumin näiden kautta tai huonoja kokemuksia?

Kallistahan tuo on, mutta ainakin näyttäisi olevan rekisteröity agentti. Enkä kyllä itse osaa hakea state sponsored visaa - liian monta etappia matkan varrella - skill assessment, EOI etc.

Kiitos jo etukäteen!!!

Paulina

sim

Ensikäden kokemuksia ei, mielipiteitä kyllä. Minusta kannattaisi miettiä vielä uudestaan että tekisitkö sittenkin haun itse; IMMIn sivuilla on pääsääntöisesti selitetty kyllä ihan hyvin mitä ja missä järjestyksessä mitäkin tarvitsee tehdä.

Kannattaa muistaa että agentit eivät sinun puolestasi tee juuri muuta kuin keräävät paperit ja kertovat mitä tarvitaan (sama lista löytyy muutenkin); joudut joka tapauksessa itse hankkimaan kaikki samat paperit kuin itse hakiessa, käymään samat testit jne. On tietysti maku- ja taloudellinen asia haluaako siitä ilosta maksaa jopa tuhansia dollareita.

Jos kuitenkin vakaasti päättää käyttää agenttia, googlaamalla kokemuksia / arvosteluja ko. paikasta selvinnee kohtuunopeasti onko paikka luotettavan oloinen.

nulaif

Täältä sivustolta löytyy joitakin arvosteluita migration agenteista.

http://migrationagentreviews.com/australia-agent-reviews.html

Toivottovasti siitä on jotain hyöty sinulle. :)

RUU

Samoilla linjoilla Simin kanssa: suosittelen viisumin hakemista ihan itse. Se on loistava crash course Aussi-menoon, ja DIAC itse asiassa on tehnyt ohjeensa mallikelpoisen helpoiksi täkäläisestä näkökulmasta katsottuna.
Agenttihan vain käytännössä lukee sinulle ääneen sen minkä itsekin voit lukea DIACin ohjeista, ja lopuksi nitoo *sinun* hankkimasi paperit yhteen postitusta varten.

Etenkin, jos työnäsi on Contract Admin, niin tuota paperinpyörittelytaitoa tarvitaan, että saat mitään tapahtumaan. Viisumi on helppo tapa harjoitella...  :pepsodent
RUU

"The Australian native can withstand all the reverses of nature, fiendish droughts and sweeping floods, horrors of thirst and enforced starvation - but he cannot withstand civilisation."
Daisy Bates

Silppu

Samaan kuoroon Simin ja Ruun kanssa yhtyen. Osaat kyllä tehdä hakemusprosessin itsekin. Varmasti.