Medianomi opiskelija etsii työharjoittelupaikkaa!

Aloittaja senja, maaliskuu 05, 2008, 22:22

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

senja

Moikka!

Oon 23-vuotias tyttö Tampereelta ja opiskelen medianomiksi. Ensi syksynä alkaisi sitten työharjoittelu ja haluaisin sen suorittaa Australiassa. Työharjoittelupaikan tulisi olla jotenkin media-alaan liittyvä, kaikki mahdolliset huomioidaan: lehdet, tv, radio, internetsivustot, tuotantoyhtiöt, mainostoimistot, painot ym.. ja ainiin työskentelen iloiten ilman palkkaa!

Kokemusta löytyy TV tuotannoista, kuvaus hommista ja printtimediasta. Aika näpsäkkä oon myös käyttään tietokoneita joten graaffinen ja nettipuolikin onnistuu.

Olin WH:lla Ausseissa 1,5 vuotta sitten ja innolla palaisin takasin Aurinkoon.
Kaikki vinkit ja ideat otetaan ilolla vastaan. Työpaikkatarjoukset ja kyselyt voi laittaa osoitteella senjaj(a)luukku.com

Inkaa

Moikka!

En tiedä vieläkö olet vailla paikkaa, mutta itselläni oli sama tilanne vajaa kaksi vuotta sitten. Oikeastaan en tehnyt muuta kuin kirjoitin pirun hyvän hakemuksen ja cv:n joita lähetin Sydneyn alueelle noin 40 paikkaan.
Muutaman firman kanssa olin sähköpostitse yhteistyössä ja sitten tuli yhdestä hyväksyvä vastaus. Samoin kävi kahdelle kaverilleni, joten lykkyä tykö etsintään. Tältä sivustolta et välttämäti löydä paikallisten firmojen rekryihmisiä  ;) Eli suuntaa hakemuksesi suoraan erinäisiin firmoihin, joita muuten kyllä löytyy!  :XXXX

:coolh
Takaisin Aussilaan toivottavasti pysyv?sti!