Sydneyyn Opiskelemaan?

Aloittaja Hanna27, kesäkuu 15, 2010, 19:35

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Hanna27

Hei!
Olin viime vuoden Working holiday-visalla Austraaliassa ja ihastuin Sydneyyn.
En ennen sitä ollut ajatellut opiskelua Austraaliassa vaihtoehtona, mutta löysin New South Walesin yliopistosta kiinnostavan opintoaineen. Haluaisin suorittaa koko Bachelor of Arts- tutkintoni Sydneyssä.
Säästän nyt rahaa Suomessa ensimmäisen vuoden opintoihin ja suunnitelen aloittavani 2semesterillä 2011.
Onko kokemuksia juuri Sydneyssä opiskelusta? Onko kokemuksia New south Walesin yliopistosta?
Onko muita, jotka suunnitelevat juuri Sydneyyn opiskelemaan lähtöä? :)

tuikku:)

Heippa!

Itselläni on vähän samanlaiset haaveet ja suunnitelmat  :) olen tällä hetkellä sydneyssä lomalla ja valitettavasti joudun palaamaan vielä syksyllä muutamaksi kuukaudeksi suomeen.. lokakuussa meinasin sitten ottaa WH-viisumin ja muuttaa sen sitten mahdollisten opintojen alkaessa opiskeluviisumiksi. itse olen säästänyt ensimmäisen vuoden lukukausimaksut ja ajattelin ottaa myös opintolainaa, mutta silti mietityttää tuo rahapuoli... onhan se opiskelu täällä melko kallista hommaa. toisaalta ajattelen, että viihdyn täällä hirmu hyvin ja halu asua ja opiskella täällä on kova, niin kai sen eteen on sitten valmis vähän "uhrautumaankin"  :) ja ulkomailta saatua kokemustahan ei voi rahassa mitata!