Vuokra-asuntoa Sydneystä marraskuun alusta

Aloittaja feril, elokuu 04, 2010, 04:45

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

feril

Moikka,
2 suomalaista sairaanhoitajaa etsi kohtuuhintaista vuokrakämppää, kämppiksillä tai ilman, Sydneystä. Kalustettuna, tai ainakin sängyillä varustettuna. :) Joko kaksi makuuhuonetta tai yksi isohko, mutta 2 sänkyä jokatapauksessa olisi toivomuslistalla. Ollaan tulossa marraskuussa vuodeksi Ausseihin sairaanhoitajan hommia tekemään, ja kämppä puuttuu. Ollaan molemmat asuttu omillamme, kimppakämpissä ja vuokralla jo vuosia, luotettavia ja vastuullisia vuokralaisia.

Muutamille sivustoille ollaan rekkauduttu, mutta ainakin flatmates.comin kautta on lähinnä tullut huijareilta haisevia tarjouksia :( Saa vinkata, jos on tietoa, mistä muualta löytää asuntoa.

Tuusimuusi

kannattaa tsekata gumtree.com.au

ite oon parhaillaan opiskelemassa gold coastilla ja muuttamassa sydneyyn marraskuun loppupuolella. jos löydätte hyvän kämpän niin ilmoitelkaa miullekkii:)
Olen siis 24v nainen ja ausseissa maaliskuuhun saakka.

-Mia

Nonsku

Mä oon tällä hetkellä Sydneyssä hostellissa vielä pari yötä ja sen jälkeen olisi kiva löytää joku kämppä mieluiten suomalaisen kanssa :) kaveri on lähdössä kiertelemään pohjoiseen, mutta itse haluaisin jäädä vielä tänne Sydneeyn, mutta yksin voi olla hieman tylsä asustella. gumtree.comista olen asuntoja katellut ja muutama ihan hyvältä vaikuttava on tullut vastaan Coogee beachin läheltä - haluaisin sen olevan rannan lähellä eikä mikään kauhean kallis. olen siis 19-vuotias tyttö kämppäkaveria vailla, viestiä saa laittaa ;)

RitaLena

Hei nurse, kerrotko minkä kautta hait Sydneystä töitä ja mihin sairaalaan olet menossa töihin? Olisi todella kiva kuulla kuulumisia ja minkälaista työ on sielläpäin, itse kun suunnittelen sinne muuttoa asap.  :)