Tarvitsetko Au pairia PIKAISESTI?

Aloittaja JM, toukokuu 09, 2011, 19:55

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

JM

Hei,

Olen Jenni 20 vuotta. Olen ollut aikaisemmin au pairina muutaman kerran Kaliforniassa suomalaisissa perheissa ja nyt olen ollut Australiassa helmikuunlopusta alkaen. Olin Canberrassa muutaman kuukauden au pairina ja nyt tulin sunnuntaina Sydneyn Australialaiseen perheeseen, mutta tassa perheessa on kissa ja olen todella allerginen kissoille, joten joudun lahtemaan pois heti. Jos teilla Ei ole kissoja ja tarvitsette au pairin joka voisi aloittaa tyot heti (toistaiseksi asuinpaikkani on hostelli) niin ota pikaisesti yhteytta puhelimitse
AUS:            0406756460
Olen valmis tulemaan minnepain Australiaa tahansa.


Ystavallisin terveisin
Jenni K


JM

Juu, kiitos! kylla lahti viesti myos tuonne mainitsemaasi linkkiin, mutta asialla hiukan kiire joten ajattelin pistaa tanne myos muiden luettavaksi, jospa joku tarppaisi :) Niin ja kerron mielellaan enemman itsestani perheille jotka nyt ottavat yhteytta.  ;)

Heidi

Minua kiinnostaa se, paljonko au paireille yleensa maksetaan palkkaa vai onko se taysin neuvottelukysymys?

Itse olen ollut kotiaitina yli 7 vuotta ja ainoa mahdollisuus paasta tyoelamaan takaisin talla hetkella on au pairin hankkiminen. Toista ei kuitenkaan ole talla hetkella mitaan tietoa, mutta suomalainen au pair olisi mahtava juttu kun kohdalle joskus sattuu sopiva tyopaikka.

Jos Jenni et muuta paikkaa loyda voit tulla meille ruokapalkalla  ;)

A

yleisesti palkka on siinä 200aud/week paikkeilla! Eli aika hyvä  diili  ottaa se au pairi kuin pistää lapsi kindyyn näillä päiväkotimaksuilla,mitä täällä on! :D

JM

Omasta kokemuksesta/ilmoituksia lukiessa paikalliset perheet voivat maksaa jopa reilut 400$ riippuen au pairin tyonkuvasta seka lastenhoito taidoista. Toki yleisesti ottaen palkka on 200-300$.
Kiitos Heidi   :peukkuy 
Tassa nyt muutaman viikon katselen mita tapahtuu. Mutta ellei mitaan tapahdu, voisin pistaa yksityisviestilla tietoja ja tulla joksikin aikaa..  ;)

Mesi

Heidin luona on mukavaa ja lapset ihania. Suosittelen  ;) Niin ja kaupunkikin on kiva!

muru

Me asumme Western Sydneyssa ja tarvitsemme mahdollisesti parin viikon kuluttua(ellei aiemmin) au pairia joten jos sinua tai jotain muuta kiinnostaa kerron mielellani lisaa perheestamme jne. Tama on alustava posti vaan katsoakseni oletko jo loytanyt perhetta ja/ tai onko muita kiinnostuneita.

Yvonne

ozzyman

[Toki yleisesti ottaen palkka on 200-300$.

Kolmella sadalla saa lapsen hoitoon täysipäiväisesti kerhoon jossa lapsi oppii myös englantia (jos ei saa mitään alennuksia joita tosin vielä voi saada tuloista riippuen). Lisäksi ei ole sitä ylimääräistä asukkia kotona elätettävänä...ei kannata rakentaa mielssä tästä mitään hyvää businesta.

sim

Lainaus käyttäjältä: ozzyman - kesäkuu 23, 2011, 12:57Kolmella sadalla saa lapsen hoitoon täysipäiväisesti kerhoon jossa lapsi oppii myös englantia (jos ei saa mitään alennuksia joita tosin vielä voi saada tuloista riippuen). Lisäksi ei ole sitä ylimääräistä asukkia kotona elätettävänä...ei kannata rakentaa mielssä tästä mitään hyvää businesta.

Mistä saa, mistä ei. Läheskään kaikkialta (kaikista kaupungeista, kaikista kaupunginosista) ei saa täysipäiväistä hoitopaikkaa kolmella sadalla viikko. Toisekseen jos on kaksi lasta, hoitopaikka velottaa tuplasti mutta au pairit yleensä eivät jne ;) Tämä siis jos ylipäänsä saa kokoviikkoisen hoitopaikan, ne nimittäin ovat välillä todella kiven alla. Tämä riippuu toki alueesta, mutta meilläpäin saa jonoon jäädä 1-2 vuotta etukäteen täysiviikkoista hoitopaikkaa halutessaan.

Heidi

Meilla saattaisi olla loppuvuodesta au pairille tarvetta, joulu-tammikuussa koululaisten lomien aikaan, jolloin saakin on jopa taalla etelarannikolla ihan kohtalainen. Siihen on viela pitka aika ja kuviot saattavat muuttua, mutta kiinnostuneet voivat laitella viestia, jos kolmen lapsen peraan katsominen aamupaivisin kiinnostaa, taskurahaa ja taysihoitoa vastaan  8)

Leokatti

Meiltäkin voisi sopivalle ihmiselle löytyä paikka. Hoidettava on 6 kk:n ikäinen vauva. Lähinnä tarvitsisin jonkun vain katsomaan poikaa aamuisin, kun itse ajelen hevosia (yleensä Chris vielä nukkuu tuon ajan). Tai jos on hevosista kiinnostunut ja haluaa tehdä tallitöitä niin sekin onnistuu.

Ollaan pojan kanssa lähdössä nauttimaan Suomen kesästä ja tullaan takaisin elokuun lopussa. Säät täällä Ballaratissa ovat kyllä vielä kovin epävakaiset ja kylmät syyskuussa, joten auringon perässä juoksijalle tämä paikka ei sovi, ainakaan vielä syyskuussa. ;)
Kati

If you can't be a good example -- then you'll just have to be a horrible warning.