Blogi videoineen nuorten suomalaisten seikkailuista

Aloittaja Tuamine, helmikuu 02, 2011, 01:27

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Tuamine

http://australia2011.posterous.com/

Morjesta!

Me viisi nuorta suomalaismiestä asustellaan tällä hetkellä Perthissa ja pidämme blogia yllä olevassa osoitteessa.

Käykää tsekkaan. Löytyy mm. muutamia videoita reissustamme. Muutamat jutut saattaa mennä vähän inside-läpän puolelle.  ;)


ninnuli

Ei hitto ma kuolen nauruun!!! Siis taa on ihan loistava.  Tais jaada Taydelliset Naiset nyt kakkossijalle ja tasta tuli uus lempisarja :)
Mahtavaa.  :XXXX

Jos tarviitte jotain vinkkeja/neuvoja, ottakaa yhteytta. Oon asunu taalla nyt 2006 asti ja keskustassa vallan.
Tuo kannykkaliittymapatka on niin helmi.  :pepsodent

Nina
:coolh

Tuamine

Lainaus käyttäjältä: ninnuli - helmikuu 07, 2011, 22:58
Ei hitto ma kuolen nauruun!!! Siis taa on ihan loistava.  Tais jaada Taydelliset Naiset nyt kakkossijalle ja tasta tuli uus lempisarja :)
Mahtavaa.  :XXXX

Jos tarviitte jotain vinkkeja/neuvoja, ottakaa yhteytta. Oon asunu taalla nyt 2006 asti ja keskustassa vallan.
Tuo kannykkaliittymapatka on niin helmi.  :pepsodent

Nina
:coolh

Helmee, jos miellytti! :D

Kyllä tässä arki on lähtenyt pikkuhiljaa rullaamaan, kun on oma kämppä ja ne puhelinliittymät.  ;)  Niin ja kiitosta vaan, eiköhän ne vinkit/neuvot ole vielä jossain kohtaa tarpeen. Esim. töitähän meillä ei vielä ole.

- Matti


ninnuli

Riippuu millasta tyota etsitte ja kauanko Perthissa viivytte - mulla on joitain kontakteja, olin enne rekryfirmassa konsulttina niin saatan muutamia vinkkeja pystya antamaan tyonhakuun.

Tuamine


nevy

Näähän on aivan loistavia videoita  :god: Lisää!
Kokemuksia ja vastoink?ymisi? Australiassa matkustelusta www.seikkailumaailmalla.blogspot.com

Tuamine

Morjes!

Videotrilogiamme jatkuu huhtikuussa 'Dokumentilla'! Blogista löytyy nyt tämän toisen osan traileri sekä viimeisimmät kuulumiset: http://australia2011.posterous.com/

Tuamine

Nyt se on täällä! "Vaatimaton" videotrilogian toinen osa: Dokumentti - The Documentary.  ;)

Taianomainen dokumentti kertoo hieman erilaisen tarinan polttavasta auringosta, henkeäsalpaavasta seikkailusta ja poikien välisestä ystävyydestä. Dokumentissa nähdään mm. Perth City, Margaret River, Rottnest Island ja Future Music Festival (Perth).

Samassa vanhassa osoitteessa: http://australia2011.posterous.com/

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Kesto: 21 min
Ikäraja: Sallittu kaikenikäisille
Ohjaaja: Päiviö
Luokka: Dokumentti
Maahantuoja: Australia2011 Films

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Antoisaa dokumentti-iltaa!

Hippis



Hippis

Hei, mikä toi eka biisi on tossa Videotrilogia - Osa II - Dokumentti? :confuse


:pepsodent

Tuamine

Lainaus käyttäjältä: Hippis - kesäkuu 23, 2011, 04:07
Hei, mikä toi eka biisi on tossa Videotrilogia - Osa II - Dokumentti? :confuse


:pepsodent

Martin Solveig & Dragonette - Hello. Kyseinen kipale soi aikas paljon alkuvuodesta Ausseissa. Lopputeksteistä löytyy muidenkin biisien tiedot. :)

Rasse

Kiitti hauskasta blogista! :D Jatkoa odotellessa... :pepsodent :XXXX