Suomalaisten liikunta Sydneyss? :)

Aloittaja Ansku80, toukokuu 24, 2004, 08:57

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Ansku80

Onpa huono otsikko. :(

No joka tapauksessa olen tulossa Sydneyyn p?in kes?kuussa. Tykk?isin harrastaa jonkinn?k?ist? liikuntaa siell? ja tykk?isin tavata muita suomalaisia, joten ajattelin ly?d? kaksi k?rp?st? yhdell? iskulla ja ehdottaa yhteisi? liikuntahetki?. :D:D

Elikk?s mit?s sanoisitte, jos vaikka kerran viikossa tavattaisiin ja k?yt?isiin ihan rennosti pelailemassa korista tai jalkapalloa tai heittelem?ss? frisbeet? tai kokeiltaisiin j?nni? ja kummia australialaisia urheilulajeja? :D

Reija

I`m easy so I`m in!!!!! :D

Aina valmis, heti valmis... vai mitenkas se partioilaisten iskulause menikaan ;)

Ansku80

Voi hitsi, pit??k? mei?n Reija laittaa kahestaan jalkapallojoukkue pystyyn, jos muita innokkaita ei tule? :eye::D

Jouko

Ansku80 ja Reija,

Saas n?hd? mist? Reija rep?isee ajan kaikeen tuohon,:D  mutta liikuntaa p??see harrastamaan salibandyn merkeiss? my?s Sydneyss?, :peukkuy

QLD
http://www.qldfloorball.org

NSW
http://nswfloorball.tripod.com/

WA
http://www.floorballwa.iinet.net.au/

Victoria
http://www.vicfloorball.iinet.net.au/

ACT
http://canberrafloorball.tripod.com/



Panthers FC
http://home.vicnet.net.au/~panthers/FloorBall


- Salibandy? Brisbanessa www.qldfloorball.org

Reija

Jouko :D

Heh... kyllahan mulla aina vahan aikaa on liikunnalle... just toissa olen yrittanyt lyoda lapi ajatusta jalkapallon tai rugbyn pelaamisesta tuolla Oval parkissa... siella meinaan ne muutkin heittelee/potkii pallojaan... toi beachvolley on pakko siirtaa myohemmalle koska kentat on beacheilla ja siella on aika tuima tuuli jo tahan aikaan vuodesta.. mutta nou hata, ois tosi kiva kehittaa jotain jonkun kanssa joka ois myos kiinnostunut liikkumaan eika vain lohoamaan sohvalla/ istumassa pubissa juoruamassa :D Ja jalis ois siina mielessa kivempaa etta sita voi tehda ulkona... ja mulla sattuu olemaan nyt ainakin suuri tarve ulkoilmailuun, kun kaikki paivat menee melkein sita tiloissa :(

kristiina84

Ihan kiva idea.;) Sporttisuutta l?ytyy ja ois kiva liikkua ja pit?? hauskaa seurassa.. ! Tuun kyll? vasta syyskuussa ausseihin..

Tigress

Ma oon kans aina valmis paintballiin, seinakiipeilyyn, ratsastukseen, jumppaan tai pyoraileen. Muutkin otetaan huomioon tottakai. Ma oon itse kuntosalilla toissa eli jos kiinnostaa niin ilmotelkaa niin voitte tulla nostaan rautaa ja nauttimaan jooga-ja pilatestunneista!
Live well, Laugh often and Love much!

Ansku80

Heippa Tigress!
Onko teill? siell? salilla Astangajoogaa? Joskus olen sellaisesta alkeiskurssin k?ynyt, mutta jotenkin se sitte j?i.. Mink? hintaisia joogatuntinne ovat? Tai sitten se kuntosali?

Mites noin muuten Australiassa kuntosalit ja jumpat jne.. Pit??k? sellaiselle p??st?kseen liitty? johonkin superkalliiseen clubiin, jotta p??see maksamaan superkallista kuukausimaksua, ja josta ei p??se eroamaan ennen kuin maksaa superkalliin erorahan? :o:(:roue

Tigress

Olen toissa kahdella eri salilla. Taalla Ausseissa kova sana on Pilates ja Jooga. Kings Crossilla on sali www.kxfitness.com.au ja tanne voi tulla tutustumaan ilmaiseksi casual visit ja voit tsekata joogatunnin kanssa. Tarjolla on hatha- ja ki joogaa. tarjolla on eri vaihtoehtoja, viikon kortista vuoden membershippiin.
Live well, Laugh often and Love much!

Yltsi

heips ma olen kans mukana lahos liikuntaan. ma oisin kiinnostunut lahes kaikesta.. nyt innoissani huomasin et sahlyakin taal  harrastetaan.. se oli mun lajini aikoinaan ja olisi hienoa palauttaa mieleen ihania hetkia.  Musta saa jasenen myos jalkapallojoukkueeseen;)

Reija ma kavin tanaan ekaakertaa manlyssa viini juhlilla.. niin joskus voin kevaalla palata siihen lentopalloon jos vaan toiltani kerkean

ja Tigress sun ohjelma mulle on tuottanut tulosta olen laihtunut 4 kiloa jippii..:P
soitaha joku paiva mulle niin nahaan pitkasta aikaa...

Ansku80

Tigress:
Kiitoksia tiedoista, tuo salihan n?ytti aika kivalta, eiv?tk? hinnatkaan ylivoimaiset. :)

Yltsi:
Kivaa, lis?? porukkaa harrastelemaan kaikkea kivaa. :)

Ansku80

Moikkelis,

nyt maa sitten olen taalla Sydneyssa, ja muutin juuri Tigressin kanssa saman katon alle. :D

Mutta jos nyt sita urheilua.. omistaako kukaan koripalloa, frisbeeta tms.? Olen viela vahan pihalla naista Sydneyn meiningeista, mitahan kaikkea taalla voisi kokeilla?

international

Paljonko siellä Syndeyssä suunnilleen maksaa kuukauden salikortti? Tai puolen vuoden? Sellanen mikä sisältää salin ja ryhmäliikuntatunnit. Millasia biccejä siellä on joogan ja pilateksen lisäksi?

zetax

Eilisesta lahtien olen ollut taalla Sydneyssa ja tarkoitus olisi viihtya vahintaan reilu kuukausi.
Ilmoittaudun siis mukaan kaikkiin mahdollisiin liikuntajuttuihin. Kaikki lajit kay, ilmoitelkaa jos teilla on jotain menoa?

Elina

Moi,

International, käyppä katsomassa vaikka http://www.fitnessfirst.com.au/ . Se on yksi suosituista ketjuista täällä, tosin ei halvimmasta päästä. Itse onnistuin saamaan aika peruspaikasta tutustumistarjouksen 30 aud / kk, se on siis Sydneyssä.

t. Elina

SaQ

FitnessFirst on hinnaston mukaan kallis mutta kuten aina salien kanssa... neuvotelkaa! Itse en maksanut liittymismaksuna kuin 50 dollaria admin fee (kuulema non-negotiable) ja lisaksi otin off-peak jasenyyden joka tiputti kuukausihinnan puoleen...

Minna

Hello :D
Silloin kun mina olin viela Ausseissa ja Sydneyssa,me kaverin kanssa loydettiin aika hyva lenkkipolku...:)Toki sita kayttaa miljoonat muutkin ihmiset,mutta meidan mielesta se oli todella hyva ja pitka :)
Elikkas Hyde Parkin lapi vaan juostaan ja sielta  sitten jatketaan matkaa kohti Botanic Gardeneita..juostaan botanic gardenien lapi kohti oopperataloa ja harbour bridgea..juostaan aina niemenkarkeen saakka ja sielta sitten takas..hyvaa kuntoilua!Kannattaa kokeilla!:peukkuy
-When you wish upon a falling star, your dreams can come true.Unless it\'s really a meteorite hurtling to the earth which will destroy all life. Then you\'re pretty much hosed no matter what you wish for-

Jouhanna

Olen tulossa Ausseihin 2.9 ja lennän ensin Brisbaneen ja valun sieltä Sydneyhyn loppuvuodeks. Innostuin ihan älyttömästi kun kuulin, että olet kuntosaleilla töissä, nimittäin olen itse tehnyt niitä hommia jo muutaman vuoden aina extrana ja minua kiinostaisi ihan älyttömästi jatkaa hommia sielä Ausseissa.  Mahtaiskohan meikäläiselle löytyä sieltä hommia? Ja lähinnä millaisia todistuksia tarvitsen tääl suomesta mukaan?? Ohjaajakurssi on käyty, mut lisenssi on suorittamatta, joten teenkö sillä lisenssitodistuksella sielä mitään??

Niin ja muille, että mitä tuohon liikuntaan tulee niin mä olen ehdottomasti mukana ja mielelläni vedän vaikka jumpat teille jossakin beachillä:D

Terkuin

Johanna

Retski

No voe voe, olenpa myöhässä. Johannahan olisi voinut vetää minun kanssa joka aamu puistojumppaa :sorry


Onneksi löysin kuitenkin tämän ketjun, josta voin kysellä mahdollisia puistoliikuntoja.
Elikä harrastetaanko esim. Sydneyssa nykyään ilmaista ryhmäliikkumista yleisillä paikoilla? Olisi hirmu kiva päästä joogantynkään kiinni ja pitää kuntoa ja venyvyyttä yllä reissussakin. Se on armoton arki, joka iskee päälle kun kotia palaan, jos ei spagaatit leviä.

Mää jotenkin kuvittelen päässäni auringonnousun ja pienen ryhmän valkoisissa pellavavaatteissaan liikkumassa hiljaksiin chi kungin tahtiin vihreällä ruoholla.

Aikis

Retski, kun vaan lahet liikkeelle, niin huomaat siella sun taalla puistoissa erilaisia liikuntaryhmia...Ja niista ilmoitetellaan myos siella sun taalla. Mutta keskustassa ainakin Hyde Parkissa ja Botanical Gardenissa, Pohjolassa Balmoral Beachilla ja varmaan Manlyssakin ja etelassa Cronullassa Gunnamatta Parkissa - naa on varmat mutta taatusti loytyy sata muuta.

Liikkumisesta, ja ohjatustakin sellaisesta, ei tule Sydneyssa pula! Ei edes sahlysta tai pesiksesta, suomipojat ja tytot harrastaa niitakin.

Lumienkeli

Jee, mä olen tulossa tammikuussa Sydneyyn. Harmi Retski etten oo mikään jumppaohjaaja guru; mun vetämästä jumpasta ei varmaan paljoa iloa ois *hih* Olen kyllä valmis jumppaamaan jos vaan Retski tai joku sellasen vetää :) Ja liikkumaan muutenkin, pallopelit ei kylläkään oo mun vahvin puoli, olin aina koulussa se joka valittiin joukkueeseen viimeisten joukossa...:p

Retski

Hiihaa, määhän otan mun muistiinpanot mukaan ja pistetään jortsut pystyyn!
:eureka