Eila Kalininan siirtolaistarina

Aloittaja Sinikka, kesäkuu 03, 2012, 00:57

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Sinikka

Hei täällä!
Vaikka vannoin, etten ole spämmeri ja minusta ne ovat ällöttäviä, niin uskallan kuitenkin :)

Olen Etusivu.netin Sinikka. Ehkä useinmat teistäkin tuntevan sen ja Eila Kalininan, jonka tarina ilmestyy nyt yli 10 v. viivästyksellä upeana kirjana. Netin kautta meistä tuli virtuaalisia ystäviä siksikin, kun äitini oli kotoisin Nivalasta. Tarina on ainutlaatuinen ja minusta se olisi hieno lahja muillekin Suomesta pois muuttaneille.

Siitä puhumattakaan, miten se nykäisee horisontin kohdalleen ja asiat tärkeysjärjestykseen!

Minusta olisi tullut australialainen jo 10 vuotiaana, mutta kun äiti ei halunnut ulkomaille, eikä edes Ruotsiin. Isä oli aloittelias ja vietin jo sitä ennen 5 vuotta Kaarinassa ennen Pohjanmaalle paluuta. Olen joskus miettinyt, että mitenkähän elämä olisi ollut siellä.. sen sijaan päädyin Lähi-Itään  :D


Töllin tyttö  on nyt ennakkomyynnissä
15.8.12 asti.



Siitä tulee upea n. 350 sivuinen kovakantinen kirja vanhoine valokuvineen ja karttoineen. Texthouse on yllättävän tehokas ja professionalhttp://texthouse.fi/

Voimme auttaa meidän ulkosuomalaisten voimin sitä menestymään Eilalle vähän myöhästyneeksi 85 v. syntymäpäivälahjaksi!

Liite pdf file -  ennakkotilauslomake
Kirja on 5 Euron alennuksella ennakkotilauksena.


Muoks.
Liite ei lähtenyt mukaan. Vahinko, enkä osaa kääntää sitä kuvamuotoon  :(

Sinikka



Eila on niin hyvä ystävä ja kuin isosisko minulle, että yritän auttaa häntä markkinoimaan kirjaansa. Minulla on tässä hyvin pieni osa, minä lähetin vain käsikirjoituksen kustantajille eikä mennyt viikkoakaan, kun TEXTHOUSE.fi halusi sen!

Koska pdf-file ei latautunut tänne ja sähköpostikin tuli "postipekalta" takaisin, niin laitan linkin tähän Etusivun osoitteeseen. Siellä se on :)

http://www.etusivu.net/viestitaulu/attachment.php?attachmentid=1681&d=1338646209


Anne Kristiina

Vielako tama kirja on myynnissa?

Terv. Anne